Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 4 januari 2017, 09:40   #1
haarshug
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Ontevreden over Esteworld

Ben zelf ook naar esteworld gegaan. Niet tevreden met uitvoering.
Zogezegd werden er 2100 grafts geplaatst. Dit geloof ik niet. Heb voor zover mogelijk proberen mee te tellen met harvesten en het leken maar 500 grafts, ok ik kan er beetje naast zitten maar 1600 grafts ernaast lijkt me sterk. Plus ze waren een uur bezig met boren en plaatsen van die 2100 grafts dat bevestigde mijn vermoeden meer.
post-op leken het er echt een stuk minder. Dichtheid slecht en afgesproken haarlijn niet nagekomen. Inhammen zijn niet gedaan zoals van te voren afgesproken. Achteraf hebben ze dit wel hersteld maar weer niet volgens de afgesproken haarlijn.
Consult met de arts duurde maar welgeteld 4 minuten. Die wilde na 2 minuten al wegsturen. Binnenkomst , hallo, pakt mijn hoofd , tekent een haarlijn en ok dat was het. Ik moest hem erop aanwijzen dat ik ook mijn inhammen meer wilde laten opvullen. Dit heeft hij toen gewijzigd en dat was het anders was ik na 2 minuten al klaar.
Ervaring was dat het echt lopende band werk was, was aardig druk en ze namen niet de tijd die bij zo behandeling ik wel nodig acht. Ik vroeg hoeveel grafts er geplaatst worden. Hij gaf aan 2100, terwijl van te voren werd gezegd 2400-2700 en mocht en wat overblijven dat vullen we daarmee kruin gedeelte mee.
Naar mijn gevoel hebben ze een stuk minder grafst geplaatst, ze waren een uur bezig met boren en plaatsen van de grafts terwijl mij werd verteld dat plaatsen van 2400 grafts wel 3 uren kon duren. Ik heb voor zover mogelijk proberen mee te tellen en 2100 grafts kwam niet in de buurt. Eindresultaat viel ook tegen, slechte dichtheid en afgesproken haarlijn inhammen niet nagekomen. Dit waren ze namelijk vergeten te doen. Dit werd de volgende gecorrigeerd maar veel minder dan afgesproken.
Kliniek is mooi maar ze lijken slachtoffer te worden van hun eigen succes. Veel te veel klanten om zo de klant de nodige tijd en aandacht te geven.
Ik ben nu bijna op mijn 5 maanden maar niet tevreden met hoe het er nu uitziet. Als ik het vergelijk met anderen die elders hebben laten doen dan ziet het er bij hun veel voller uit terwijl ze voor de operatie dunner haar hadden dan ik.
Ik hoop dat het over enkele maanden flink verbetert. Ze hadden ook 3000 grafts kunnen laten doen wat mogelijk is en daarmee kroon van mijn hoofd mee laten opvullen. Dit is helemaal niet gedaan. Terwijl je voor het aanbod wat je betaalt wel mogelijk zou zijn.
Als het eindresultaat goed wordt ben ik tevreden maar ze halen niet het maximale eruit.
Achteraf wel spijt dat ik niet naar een andere kliniek ben gegaan, misschien ben ik wel een uitzondering en heb ik een slechte arts toegewezen gekregen. Een andere klant had een andere arts en die had een consult van 20 minuten en post op zag het er een stuk voller uit. Hij had de maximale aantal grafts van rond de 3000 en ze waren bij ook 3 uren bezig geweest.
haarshug is offline   Met citaat reageren
 

Labels
esteworld, haartransplantatie, ontevreden


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.