Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 augustus 2009, 23:09   #106
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool staat op hun site hoor

500 euro voor een prp behandeling
en 400 euro is het voor oude of nieuwe klanten van prohair (ht's...)
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2009, 23:23   #107
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je hebt gelijk, het staat ook gewoon op hun site.
Bedankt!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2010, 12:16   #108
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik was norwood 5 zeker begin 2008
ik heb het ook kortgeschoren en na jaren met pet op gaan werken, had ik die ene keer genoeg moed verzamelt om gemillimeterd te gaan werken
de helft van de mensen herkende me niet van iets verder...
van overal hoorde ik kritiek van : amai man je bent ver heel kaal...
mijn pet was terug op , het is een moment dat ik nooit nog vergeet...
Toch denk ik dat kort scheren voor de meeste mannen veruit de beste oplossing is voor kaalheid, ook als die kaalheid maar heel beperkt is. Bij sommigen staat helemaal kaalgeschoren het best en bij anderen staat gewoon kort haar het best. Dat kan al dan niet worden gecombineerd met een pet of ander hoofddeksel.

Daarbij kan het ook helpen om je te laten adviseren over je kleding, schoenen en eventuele bril door betrouwbare mensen die daar verstand van hebben. En liever niet alleen door verkopers in kledingzaken die aan je willen verdienen. Ook ziet een kaalgeschoren hoofd er beter uit als het wat bruin gekleurd is door de zon of door een zelfbruinende crème met DHA. DHA is veilig.

En er blijven altijd wel mensen over die onaardige dingen tegen je roepen, hoe je er ook uitziet. Je kunt proberen om dat te relativeren en om hen te ontlopen. Ik denk dat veel mensen op dit forum met deze tips zich heel wat ellende, tijd en kosten kunnen besparen.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 18 april 2010 om 12:20
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2010, 16:17   #109
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MGREEN Bekijk bericht
Dag John,

Allereerst, goed dat je je verhaal hier neerzet. Ik kan het echt 100% begrijpen omdat ik precies hetzelfde als jij gehad heb.

Ik zal proberen er niet zo'n lang verhaal van maken als jij, maar kort samengevat komt het hier op neer. Ik was 18 (nu 21), kalend en geobsedeerd erdoor. Jaloers op mensen die een mooie haarlijn hadden, ik was ingetogen en niet meer de sociale jongen die ik was. Verder kwam er weinig uit m'n handen en ik dacht er echt de hele dag aan, ook aan hoe gelukkig ik wel niet zou zijn als ik mooi haar zou hebben.

Op een gegeven moment werd het me echt teveel, gelukkig is mijn vader arts en hij heeft veel voor me opgezocht. Op een gegeven moment kwam ik bij Intermedica terecht. Die raadde mij Dutasteride aan , dat ben ik ook gaan gebruiken. Het kost zeker geld maar geld speelde voor mij absoluut geen rol omdat het mijn leven bepaalde.

Na ruim een half jaar was de kaalheid helaas doorgezet en had ik flinke inhammen, mijn zelfvertrouwen was echt nul. Ik ben toen op dit forum ook veel gaan kijken en ik kwam uit bij hairlacer (wat nu tophaar is). Op die site stonden haarwerken die echt onzichtbaar waren en erg mooi. Ik heb de eigenaar (salvatore) gebeld en ben langs gegaan. Uiteindelijk heeft hij voor mij haarwerken geregeld, ik had weer mooi haar! Het was echt schitterend en niemand kon het merken.

De tijd met het haarwerk was echt mooi, ik hoefde me er nu niet meer druk over te maken. Weer rust in mijn hoofd en kon nu m'n zaakjes op orde krijgen. Na verloop van tijd, een half jaar. Was de drang naar mijn eigen haar weer groot, het hoefde niet meer perfect te zijn maar ik wilde mijn eigen haar weer graag terug. Gelukkig gebruikte ik nog altijd dutasteride en ik boekte daar echt resultaten mee. Mijn haar was in goede staat, alleen de inhammen waren volledig weg.

Uiteindelijk het besluit genomen om een HT te ondergaan, ik ben uiteindelijk bij Dr Feriduni terecht gekomen van Aesthetic clinics. Op 12 juni vorig jaar een FUE 2000 ondergaan. Mijn haarwerk kon eindelijk af en met mijn gemillimeterde haar was ik super gelukkig. De eerste maanden had ik zelfs nog de grote inhammen (de haren komen pas na maanden door), maar ik kreeg zelfs complimenten over m'n kapsel! Mijn zelfvertrouwen was weer super en ik maakte me er zelden meer druk over.

Het is nu een jaar later en ik kijk nog altijd heel vrolijk de spiegel in als ik mezelf zie, een grote bos haar heb ik weer zoals vroeger. Het lijkt ook redelijk stabiel te zijn en met het medicijn wat ik gebruik (het is inmiddels finasteride) zal het nog wel even duren voor de volgende HT. Mijn donor is gelukkig erg groot volgens de dokter en in combinatie met mijn krulhaar hoef ik me volgens hem niet druk meer te maken.

Al met al toch een lang verhaal, als je advies wil dan wil ik je iig graag helpen. AGA is een klote afwijking maar er is wat tegen te doen!

Edit:

Wat fototjes erbij gezet met voorbeelden.
Wat een mooi verhaal. Dit is voor ons kaalkoppen zowat net zo magisch als een sprookje. Serieus, ben blij voor je dat het goed is gegaan. Je bent alle stadia doorgegaan, medicatie, haarwerk en transplantatie.

Vooral appart dat je inhammen helemaal weg lijken? Ze leken best diep namelijk op de eerste foto. Je slikt nog steeds duta neem ik aan?? Ik ga me steeds meer intereseren in dit medicijn namelijk.

Verdient dit topic misschien geen sticky? De eerste post van John is namelijk ook best sterk, inspirerend. Iets wat veel (jonge) nieuwe mensen wel wat aan kunnen hebben als ze hier nieuw zijn?
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2010, 18:02   #110
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink nu staat gemillimeterd wel hoor

wel nu ik dus al 2 hts achter de rug heb , staat heel kortgeschoren wel mooi, maar dan vooral omdat ik nu een zeer mooie haarlijn heb vooraan, dat is blijkbaar het belangrijkste om je gezicht te bepalen, vooral om niet een te groot voorhoofd te tonen denk ik...
nu gewoon die fut scar achteraan met medische pigmentatie bewerken en dan ben ik klaar... zie er nu jonger uit dan paar jaar geleden , dus het kan wel veel verschil maken hoor
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2010, 22:52   #111
gwennie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2009
Berichten: 82
Ik vind dit een erg mooi geschreven verhaal en herken wel veel van mezelf erin. Bij mij begon het ook vrij vroeg rond 18 en ik weet hoe obsessief je er van kan worden. En dat je hele leven dr op een moment om gaat draaien, mijn vader was al op z'n 20ste al bijna helemaal kaal dus zag het schip al hangen toen op mn 18de al plukken haar eruit vielen. We zijn nu wel 12 jaar verder en op zich is het, ben nu 30 allemaal wel meegevallen uiteindelijk..

af en toe hoor je nog wel van die stomme opmerkingen van je wordt wel erg vroeg kaal he.. en natuurlijk irriteerd dat je wel en ja het valt nog meer op als je al een hoog voorhoofd van jezelf hebt.. iets dat heel veel mensen waarschijnlijk ook wel herkennen hier..je kan beter een boeventronie hebben dan valt het niet zo op

Ik zit sinds een maand of 2 aan de dutasteride nu en heb ook rooscure gehaald aangezien ik er veel positieve verhalen over gehoord hebt hier. Kan snappen dat duta nog misschien een beetje te is maar rooscure kan je gewoon bij de kruidvat halen voor 9 euro, dan heb je in ieder geval een idee dat je er iets probeert tegen te doen wat misschien ook wel weer een positieve geestelijke werking heeft.

Je moet zeker oppassen dat je er niet in blijft hangen toch hoe moelijk het ook is.. Heb zelf van mijn 18 tot 22 met een pet op gelopen en daar heb ik nog steeds spijt van tot op de dag van vandaag... Denk ook nu ik er aan terugdenk dat mijn depressies ook mede daardoor veroorzaakt waren nu ik er aan terugdenk.. dat was gewoon de drupped die de emmer deed vollopen en zo heb ik 10 jaar in een roes geleefd dat gun ik niemand en helemaal niet jou toe.. Geniet van je leven je bent nog jong je hebt nog vrienden die je een sterk persoon vinden en nog zoveel mogelijkheden pak ze nu je het nog kan.
gwennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe kan het toch? robinson AGA - Algemeen 7 24 oktober 2005 15:30
goed nieuws maar toch moed nodig tinneke TTM - Algemeen 6 2 februari 2005 12:37
Je zou toch denken... Blauwtje TTM - Algemeen 8 10 november 2004 11:13
waar moet je nou voor kiezen!?!?!?! jose Haarwerken 13 12 november 2002 19:28
toch maar even marla TTM - Algemeen 7 27 oktober 2002 18:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.