Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 mei 2004, 12:11   #1
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
finasteride en sport

Weet iemand wat de gevolgen zijn van finasteride voor mensen die veel sporten (en op hoog niveau)? Is het dan verstandig fina te nemen of maakt het niets uit?
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2004, 14:12   #2
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
wel ik speel voetbal competitie en vorig jaar ben ik echt moeten stoppen..ik was constant vermoeid en verdwaasd..ik was steeds bij de elf en die bijwerkingen hebben me mijn vaste plaats gekost..dus moest steeds op de bank of zelfs niet meer vertrekken..nu ik ermee gestopt ben,ben ik weer tutularis geworden..
maar volgens hangt het van persoon tot persoon af hoor..maar ben persoonlijk blij dat ik er(bijwerkingen) totaal vanaf ben,want ik dacht echt eerst dat het aan mij lag..maar het was de fina die me parten speelde..
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2004, 14:20   #3
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
wel ik speel voetbal competitie en vorig jaar ben ik echt moeten stoppen..ik was constant vermoeid en verdwaasd..ik was steeds bij de elf en die bijwerkingen hebben me mijn vaste plaats gekost..dus moest steeds op de bank of zelfs niet meer vertrekken..nu ik ermee gestopt ben,ben ik weer tutularis geworden..
maar volgens hangt het van persoon tot persoon af hoor..maar ben persoonlijk blij dat ik er(bijwerkingen) totaal vanaf ben,want ik dacht echt eerst dat het aan mij lag..maar het was de fina die me parten speelde..
OK bedankt Cherifo...

Heeft er iemand ook een wetenschappelijk verhaal ipv persoonlijke ervaringen? Is er bijv. een relatie tussen DHT en sport? Ik kan er nix over vinden op i'net (tenminste niet iets wat ik begrijp )
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2004, 14:23   #4
Melvin25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Berichten: 155
In de tijd dat ik het gebruikte had ik wel last van bijwerkingen..maar niet zo erg dat het invloed had op mijn sporten..
waren meer irritante bijwerkingen..maar het sporten ging nog steeds net zo goed
__________________
Minox 5%
alopesan
Melvin25 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2004, 19:55   #5
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
en hoe is 't nu met de bijwerkingen en alopesan ?
__________________
Regime :


4x per week Rooscure
Sinds 30-6-2005 Propecia (0,5 mg, halve pil per dag)

Heel af en toe Fluridil, om de laatste flesjes op te maken.
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2004, 21:09   #6
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Weet iemand wat de gevolgen zijn van finasteride voor mensen die veel sporten (en op hoog niveau)? Is het dan verstandig fina te nemen of maakt het niets uit?
ik gebruik het ook ik ben een voetballer op hoog niveau je merkt er helemaal niks van tenminste dat is mijn ervaring ik heb nergens last van maar het produkt helpt wel bij mij als je licht kalend bent teminste je moet niet verwachten dat je er bossen haar bij krijgt maar vooral op de kruin word het dikker en in het midden. maar voor inhammen helpt het niet maar tot nu toe word het ook niet mider ik gebruik zeker al 9 maand gewoon proberen.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2004, 21:11   #7
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melvin25
In de tijd dat ik het gebruikte had ik wel last van bijwerkingen..maar niet zo erg dat het invloed had op mijn sporten..
waren meer irritante bijwerkingen..maar het sporten ging nog steeds net zo goed
hoi wat voor bijwerkingen had je dan ik heb echt nergens last van in ieder geval
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2004, 21:11   #8
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rene vd laan
ik gebruik het ook ik ben een voetballer op hoog niveau je merkt er helemaal niks van tenminste dat is mijn ervaring ik heb nergens last van maar het produkt helpt wel bij mij als je licht kalend bent teminste je moet niet verwachten dat je er bossen haar bij krijgt maar vooral op de kruin word het dikker en in het midden. maar voor inhammen helpt het niet maar tot nu toe word het ook niet mider ik gebruik zeker al 9 maand gewoon proberen.
Hee Rene, op je toetsenbord zit onder de L en de ; een knopje waarmee je een PUNT kan maken. Moet je ook eens proberen.
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2004, 21:29   #9
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Hee Rene, op je toetsenbord zit onder de L en de ; een knopje waarmee je een PUNT kan maken. Moet je ook eens proberen.
lekker belangrijk
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2004, 21:43   #10
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Hee Rene, op je toetsenbord zit onder de L en de ; een knopje waarmee je een PUNT kan maken. Moet je ook eens proberen.
Idd, anders is het niet te lezen.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2004, 22:01   #11
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Idd, anders is het niet te lezen.
Ik zal er voortaan even aan denken oke mensen.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2004, 22:10   #12
Melvin25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Berichten: 155

Na 8 maanden ging iets onder mijn tepels opzwellen, werd steeds irritanter. Toen ben ik ook maar gaan afwegen, de prijs tegen het resultaat..Bij mij was dat erg weinig resultaat dus ben toen maar gestopt..
Het was een kleine bijwerkingen, maar het werd echt steeds irritanter.
Natuurlijk is de werking bij iedere persoon anders, bij mij was het bijna niets
Maar goed ik heb het in iedergeval geprobeerd..
__________________
Minox 5%
alopesan
Melvin25 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2004, 15:36   #13
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rene vd laan
Ik zal er voortaan even aan denken oke mensen.
thnx

ik heb zelf ook totaal geen last van bijwerkingen rene, ook niet met sporten. goed te horen dat meer mensen nergens last van hebben.
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2004, 16:58   #14
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
thnx

ik heb zelf ook totaal geen last van bijwerkingen rene, ook niet met sporten. goed te horen dat meer mensen nergens last van hebben.
Hoi ik denk dat het vooral ook in je hoofd zit.Elke keer als je een jeukje hebt of noem maar op, is het makkelijk om daar op terug te vallen.Het zal best zo zijn dat sommige mensen er niet tegen kunnen, maar in principe heeft het geen bijwerkingen. En zeker niet met sport dat is onzin!!! gebruik je het al lang trouwens?
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2004, 12:20   #15
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rene vd laan
Hoi ik denk dat het vooral ook in je hoofd zit.Elke keer als je een jeukje hebt of noem maar op, is het makkelijk om daar op terug te vallen.Het zal best zo zijn dat sommige mensen er niet tegen kunnen, maar in principe heeft het geen bijwerkingen. En zeker niet met sport dat is onzin!!! gebruik je het al lang trouwens?
IK MOET JE EERLIJK ZEGGEN RENE..HET ZIT HELEMAAL NIET IN MIJN HOOFD HOOR!!en ik ben geen zacht gekookt eitje hoor heb al zware kwetsuren gehad zonder te klagen du...
heb er echt van afgezien(bijwerkingen)..ik moet wel zeggen dat ik de proscar nam en niet de finasteride..maar ik denk dat dat niet veel uitmaakt..ik verschiet er echt van dat er mensen zijn die helemaal geen bijwerkingen hebben..heeeel vreemd!!
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stoppen gebruik Finasteride Alonso Medicijnen/haargroeimiddelen 107 29 november 2011 21:49
Werken Finasteride en Minodoxil wel of niet op inhammen? SjonKanon Medicijnen/haargroeimiddelen 17 25 september 2006 16:20
Farmacotherapeutisch Kompas over Proscar (finasteride) Artur Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 juli 2004 22:26
Haaruitval nog steeds niet gestopt 6 maanden finasteride!! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 13 5 april 2004 10:29
Finasteride uiteindelijk slecht voor je haar!!? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 11 10 november 2003 04:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.