Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 februari 2007, 15:41   #181
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in Hobbes. Maar ja, zo zitten wij natuurlijk toch in elkaar...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 15:56   #182
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Hoe zijn de 2000 grafts op je hoofd verdeeld Hobbes? Jij was toch vanaf je haarlijn tot en met je kruin uitdunnend?

Enne, je offerte was nog van vorig jaar zeker?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 16:15   #183
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Idd van haarlijn tot kruin, alles uitdunnend. Het bruggedeelte is vrij smal. Er zijn ongeveer 1000 transplantaten aan de voorkant geplaatst tot ca een 1/3 van het oppervlak, overige 2/3 de rest van de 1000 transplantaten. Deze verdeling is van tevoren goed met mij besproken. De reden voor deze verdeling was dat de voorkant toch wel het meest aan renovatie toe was en het overige was meer onderhoudswerk. Door deze verdeling verwacht ik in de toekomst over het gehele oppervlak een min of meer gelijke haardichtheid. De offerte is idd eind 2006 opgesteld en begin 2007 door mij aanvaard.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 16:19   #184
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Jeroen weet mij dan hij ons vertelt!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 16:37   #185
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Valt wel mee hoor Limbo!

Ken jij de Spyshop?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 16:41   #186
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Hobbes, heb jij enig idee hoe de 2000 FU's zijn opgebouwd?
Kortom, hoeveel 1tjes, 2tjes en 3tjes??

Ik onderschrijf je ervaringen t.a.v. patientvriendelijkheid volledig!!!
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 16:56   #187
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Consult

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Hoe is je consult afgelopen vandaag rene?
Hallo Allemaal.

Ging prima goed gesprek gehad. Ze nemen alle tijd voor je!! Ik heb een goede donorsituatie en er werd mij geadviseerd om er 1500 frontaal er in te laten zetten. Ik moet er maar eens even hard over nadenken en alle voor en nadelen op een rijtje zetten en dan een beslissing nemen. Mijn kruintje is ook aan het uitdunnen maar daar is het nog te vroeg voor om te laten inplanten. Maar ik ben met een positief gevoel naar huis gegaan.

Groeten Rene.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 17:49   #188
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobbes Bekijk bericht
Zeker nu ik weet dat de behandeling wordt gedaan door zeer kundige en betrokken mensen.
Hoe weet je dat ze zeer kundig zijn? Ik verwacht ook wel dat AC kundige werknemers heeft, maar ten eerste kun je dat voor je ht niet weten.
Ten tweede kun je zo kort na je ht nog niets zeggen over het uiteindelijke resultaat.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:05   #189
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Henk, je bent goed wakker vandaag!!! Had ik glad overheen gelezen...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:11   #190
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Tjonge jonge Henk wat achterdochtig . Ik ben van mening dat ik na de behandeling wel degelijk kan bepalen of er kundige mensen aan het werk zijn. Ten eerste doordat iedereen zeer geroutineerd, geduldig en professioneel te werk ging en verder wist zowat een ieder die er werkte mij allerlei informatie te verstrekken over haartransplantaties in het algemeen. Deze informatie was consistent en consequent. Gezien deze vakkundigheid ga ik er gewoon vanuit dat over een tijdje mijn transplantaten vrolijk beginnen te groeien. Indien dat onverhoopt niet het geval is, kan het m.i. niet liggen aan ondeskundigheid. Ik ben dus positief en vol vertrouwen!
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:14   #191
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Nogmaals voor diegenen die mijn posts niet goed hebben gelezen....ik heb afgelopen maandag en dinsdag een behandeling ondergaan...indien ik in 1 zin van al mijn posts een foute tijdsvorm heb gebruikt, waardoor verwarring is ontstaan....mijn excuses
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:23   #192
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobbes Bekijk bericht
Tjonge jonge Henk wat achterdochtig . Ik ben van mening dat ik na de behandeling wel degelijk kan bepalen of er kundige mensen aan het werk zijn. Ten eerste doordat iedereen zeer geroutineerd, geduldig en professioneel te werk ging en verder wist zowat een ieder die er werkte mij allerlei informatie te verstrekken over haartransplantaties in het algemeen. Deze informatie was consistent en consequent. Gezien deze vakkundigheid ga ik er gewoon vanuit dat over een tijdje mijn transplantaten vrolijk beginnen te groeien. Indien dat onverhoopt niet het geval is, kan het m.i. niet liggen aan ondeskundigheid. Ik ben dus positief en vol vertrouwen!
Ik ben blij dat je positief en vol vertrouwen ben, maar ik kan je ook heel wat info over een haartransplantatie verstrekken. Maar je wilt je ht echt niet door mij laten doen.
Noem het achterdochtig, maar ik vind gewoon dat je , een paar dagen na je ht, weinig kunt zeggen over hun deskundigheid. Ook omdat dit je eerste ht is. Je hebt nog nooit eerder een ht meegemaakt, dus vergelijkingsmateriaal heb je niet.
Nogmaals, ik ben blij dat je tevreden bent en er een goed gevoel aan over gehouden hebt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:23   #193
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Henk ik heb even teruggekeken waar jij nou op doelt. De passage die je aanhaalt, bedoel ik als volgt. Vooraf weet je idd niet of de prijs in verhouding staat met de kundigheid die zal worden geleverd, MAAR achteraf kan ik alsnog deze prijs-kwaliteitsanalyse maken. Dus vooraf vond ik de prijs wel ok in vergelijking met andere klinieken en achteraf meen ik ook te kunnen oordelen dat de prijs op zich zelf zeer scherp is gezien de aanwezige kwaliteit. Dat ik achteraf kan oordelen heb ik in een post hiervoor al gemotiveerd.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:26   #194
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
En bovendien was Odessa die daar is behandeld ook heel tevreden...

Waar is transplantaatje eigenlijk gebleven?
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:33   #195
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Nee en ik ben ook niet van plan alle klinieken te gaan proberen. Over hen kan ik niet oordelen, over AC wel. Dit forum is op zn best als mensen ervaringen kunnen delen. Dat wilde ik doen. Ik heb niet de absolute waarheid in pacht en jij, Henk, ook niet. Ik vind het echt jammer dat je mijn positieve ervaring teniet wilt doen. En nogmaals...ik ben wel degelijk van mening dat ik iets zinnigs over de kundigheid kan zeggen..hierbij gaat het om handeling en kennis (en niet alleen deze laatste zoals blijkbaar bij jou).
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 19:07
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 20:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.