Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 april 2002, 13:07   #1
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Wie Wat Waar, Ttm-ontmoeting!!!

Ja hallo, daar zijn we weer.
In dit blokje kunnen we onze wensen kenbaar maken.
Dus waar, wanneer en bij wie we dus bijeen gaan komen?
En hoeveel mensen er interesse hebben?

Ik kom uit Brabant, en ik kan gemakkelijk een ruimte hier vlakbij en vlakbij het station afhuren, daar heb ik nu wat ervaring mee, i.v.m ontmoeting bij de ocd-vriendenkring.

Dus laat maar horen!!
groetjes van monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2002, 22:24   #2
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Ontmoeten

Ja, ik wil graag een ontmoetingsdag. Waar en wanneer maakt me niet uit, ik regel wel wat. Inderdaad ja, dat zaaltje bij Monique in de buurt was perfect. Alleen zo ver weg voor mij......los ik ook wel weer op.Trouwens bij mij thuis mag het ook, maar dan moeten jullie naar het noorden des lands komen. Ben benieuwd naar verdere reacties.
Groetjes Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2002, 22:40   #3
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
ontmoeten

Hallo allemaal,
Elkaar ontmoeten, heel graag. Alleen heb ik nogal wat beperkingen qua tijd... ik werk NIET op zaterdagnamiddag, zondagnamiddag en maandag... Zijn er in mei geen verlofdagen op maandag voor zowel Nederland als België?
De afstand, tja.. jullie mogen ook gerust naar mij thuis komen maar dat zal dan voor het hoge noorden te ver weg zijn hé!! Antwerpen, leuke stad hoor...
Neen, ik denk dat we beter ergens in het midden afspreken, maar dan moeten we eerst weten WIE er zou komen en van waar we allemaal komen...
Zijn er nog voorstellen?
Groetjes, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2002, 23:21   #4
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
ontmoeting;

Het lijkt me wel wat hoe langer ik erover nadenk , hoe positiever ik het ga inzien. en dan nog de moed om het te doen! geldt voor meerdere onder ons denk ik??.
Wie doet er mee?
Ik stel dan voor om het absoluut niet bij bolleke te doen, veels te gevaarlijk voor de chocolade verslaafde onder ons. Daar kun je dan niet mee praten want die zitten continu in de vitrine en snoepen de hele etalage leeg.ha ha..
Ik kom uit limburg, het maakt niet uit waar we afspreken, ik heb een auto dus kan overal komen.
groetjes lotte.
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2002, 10:27   #5
karin_68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2002
Locatie: Antwerp- Belgium
Berichten: 98
ontmoeting

oei, mannekes.

Op dit ogenblik is het voor mij zeker en vast heel moeilijk om ver weg te gaan voor een ontmoeting. Maar let aub hier niet op.
Patrick is nog in dagtherapie, en ik weet dat als ik langer dan een uurtje of twee weg zou zijn naar zoiets, dat het zou beginnen te jeuken van 'hoe gaat het met hem' en dat dat echt alles zou verpesten. (op hete kolen zitten, maar dan heel erg)
(terwijl ik naar het werk ben is hij in dagtherapie, en dan ben ik dus iets of wat geruster.)
het is al beter dan een tijd geleden, maar toch nog niet genoeg voor dit.

Later wel eens.


Enne, Bolleke, als het hier ook wat minder druk wordt (ik ben nog een cursus aan het volgen, contacteer ik jou nog, hé. )

vr. gr.
__________________
karin-belgië
karin_68 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2002, 12:34   #6
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Hallo allemaal,
Ook ik sta positief en geinterresseerd tegenover een ontmoeting. Het lijkt me hardstikke spannend, maar ook hardstikke leuk!
Ik kom uit Brabant, heb wisselende diensten qua werk, dus ik heb geen bijzondere voorkeur voor een dag.
Ik heb het momenteel druk met een nieuw huis en nieuwe baan, en ik ga eind april op vakantie, maar vanaf 5 mei heb ik in principe tijd.
Wat mij betreft kan de ontmoeting ergens eind mei, begin juni.
Jullie...?
Groet eus.
Oja, vanaf eind mei werk ik vast van maandag t/m woensdag overdag. De rest van de week is variabel.
dag.
eus is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2002, 15:44   #7
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Exclamation ttm

Ik ben een jonge moeder van 34 jaar die al 20 jaar last heeft van ttm, en wil daarom HEEL graag contact met mensen met de zelfde rare tik. Laat snel wat horen.
Groetjes gogo
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2002, 16:57   #8
karin_68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2002
Locatie: Antwerp- Belgium
Berichten: 98
rare tik???

Gogo,

Wees maar gerust, het is geen rare tik. Anders zouden er toch niet zoveel mensen dat hebben !!!!
neen, alle gekheid op een stokje, ... tot een aantal maanden geleden dacht ik er ook op dezelfde manier over. Maar nu vind ik dit een ziekte als een ander, en ok, ik wil ervan af, voornamelijk voor mezelf.

Ikzelf ben te vergelijken met jou, ik ben 34 jaar, en zit al sinds mijn 13e hiermee verveeld.

Schrijf maar gerust, ... het lucht op, en helpt je met je frustraties.
Er zijn hier een aantal mensen actief, en dat maakt het wel aangenamer, dat je zo hoort hoe lotgevallen over bepaalde zaken denken waar je mee zit.
je kan ook vragen hoe anderen iets aanpakken ...

vr. gr.
__________________
karin-belgië
karin_68 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2002, 22:05   #9
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Lightbulb bedankt

Bedankt voor het berichtje terug.
Ik wil dus ook graag horen wat anderen mensen hier mee omgaan en wat jullie er aan doen. Zelf ben ik 4 x in behandeling geweest bij het RIAG, maar helaas heeft dit niets uit gehaald.Daar gingen ze teveel(naar mijn zin)zoeken naar problemen die nog nooit een probleem zijn geweest en daar had ik geen behoefte aan. Ik wil er gewoon vanaf want het wordt steeds erger.Ik wil ook weer eens lekker kunnen zwemmen of door de regen kunnen lopen.Dingen doen die voor een ander heel normaal zijn.Wie heeft tips om het onder controlle te houden????? HELP.
Alvast bedankt en groetjes gogo
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2002, 22:07   #10
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Gogo,
Goed dat je ons gevonden hebt. Vraag maar raak, er is altijd wel iemand die leest, antwoordt, helpt en steunt. Dàt is nou net de sterkte van dit forum!
Vertel jij ook eens wat meer over jezelf? Het moet niet hé, het is gewoon een uitnodiging...
Lieve groetjes, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2002, 18:27   #11
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
bijeenkomst

Hoi iedereen,
ook ik zou er graag bij zijn wanneer de ttm-sisters afspreken.
1 probleempje, ik kom van Gent en heb geen auto, dus het moet bereikbaar zijn met het openbaar vervoer! Mijn vrije dagen zijn op zondag en donderdag (en feestdagen natuurlijk)
Ik ben net als eus eind april op reis, dus liever later!
Ben benieuwd om jullie allemaal eens in levende lijve te ontmoeten!
Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2002, 19:24   #12
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
practisch geregeld

Hoi Ilse,
Om even practisch te zijn. Je kan gerust met de trein naar Antwerpen komen en van daar kunnen we dan samen verder rijden met de auto... voor mij geen probleem, wat denk je?
Groetjes, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2002, 21:11   #13
Wendy'83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 13
Thumbs up bijeenkomst!!

hoi allemaal,

ook ik ben zeer positief over een bijeenkomst het maakt me helemaal nix uit waar dat zal zijn ik zal er komen ook.ik zit nog op school dus heb nooit dagen over maar hier krijg ik zowiezo vrijstelling voor dus dat is geen probleem!

nou laat snel wat horen

liefs en sterkte Wendy
Wendy'83 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2002, 07:57   #14
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
bolleke

Hoi bolleke,
Als het voor jou geen probleem is dan rij ik graag met je mee!
Antwerpen is heel makkelijk bereikbaar voor mij (de trein is altijd een beetje reizen)
groetjes,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2002, 14:31   #15
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Talking reizen...

Hoi Ilse,
Goed dat je wil mee-reizen, alleen weten we nog altijd niet waar naartoe en wanneer?!!!

Voorstel; zondagnamiddag 19 mei? (maandag voor de meesten een verlofdag, neem ik aan... of gaan jullie dan op lang weekend?)

Er zitten ook studenten tussen ons 'publiek' en die hebben natuurlijk examens,... maar laat ons deze eerste bijeenkomst als een 'proefstuk' beschouwen... en als het goed is, voor herhaling vatbaar...
Groetjes, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.