Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 april 2002, 19:20   #16
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
19 mei

voor mij is 19 mei ok!
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2002, 21:59   #17
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Hoi,
Ik moet 19 mei de hele dag werken. Maar als iedereen wel kan, kan ik proberen mijn dienst te ruilen....
eus
eus is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2002, 22:50   #18
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hey iedereen,

Zo'n ontmoeting met andere ttm'ers zou ik ook wel zien zitten. :-) Ik ben nog maar sinds deze week lid van het forum...en ik wil jullie hierbij allemaal al bedanken voor de reacties! :-) Ik zelf ben (zoals ik al es gezegd heb) studente in Gent, en heb begin juni mijn eerste examens...19 mei zou voor mij eigenlijk ook wel goed lukken. Ik kan wel best es een dagje tijdens mijn blok vrijaf en nemen , met veel plezier zelfs...:-) Zoals Ilse, kan ik ook zou ik ook gebruik moeten maken van het openbaar vervoer.
Zouden jullie dat erg vinden moest ik ook naar de ontmoetingsdag komen?

vele groetjes,

Isabelle*
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2002, 06:07   #19
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Angry hoezo 'erg'?

Isabelle,
Vermits ik me de laatste maanden meer 'beweeg' tussen de Nederlanders... Ben je mal meid??? Hoezo 'erg'?
Tuurlijk vinden wij het heerlijk om jou er bij te hebben!! Fantastisch goed dat je dat nu al durft! Wij zijn er ... ook voor jou, oké?!
Lieve groet, ik moet nu dringend gaan werken!
Daaag, ben hier vandaag nog wel terug...
Bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2002, 19:35   #20
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Thumbs up

Hoi! Dit is mijn eerste post want het lukte eerst even niet. Ik heb vanalles gelezene n ontzettend veel herkend, dat is wel even schrikken. Ik vind het wat onwennig maar ik denk dat zo'n ontmoeting een goed idee is. Mag ik ook komen?

Ik ben trouwens 20 en heb al ongeveer 8 jaar last van harentrekkerij, krabben, pulken, opeten, etc. Ik heb het nog nooit een naam gegeven en vind het heel eng om te zeggen dat ik ttm zou hebben... Ik noem mezelf Diable omdat ik graag anoniem wil blijven aangezien de hele wereld mee kan lezen
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2002, 20:08   #21
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Isabella en Diable,

Welkom hier ook namens mij! Fijn he om lotgenoten te hebben. Mensen die het vreemde, bizarre, onbegrijpelijke gedrag begrijpen. Dachten jullie ook dat jullie de enige waren met dit gedrag? Neem er rustig de tijd voor om alle berichtjes wat door te lezen, jullie zullen net als ik veel herkenning hebben denk ik. Heel veel succes en ook sterkte natuurlijk.
Doei Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2002, 20:15   #22
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Ontmoeten....

Helemaal voor! Maar.....19 mei is eerste pinksterdag, persoonlijk ben ik niet echt blij met deze dag. Pasen moest er gewerkt worden en met pinksteren hebben we dan vrij. Mijn voorkeur gaat uit naar een andere dag. Zo is er natuurlijk altijd wel iemand die wat heeft.....dat weet ik. Gezien de afstand, ben ik wel een hele dag van huis, dus liever een andere keer.
groetjes Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2002, 21:33   #23
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
hoi allemaal.

19 mei......dat is voor mij ook moeilijk, ik moet dan ook werken en aangezien ik pasen vrij heb gehad, moet ik nu met pinksteren werken en het lukt me niet om deze dag te ruilen, ik kan een andere werkdag makkelijk ruilen maar deze gaat me moeilijk
worden....misschien die zondag daarop???? de 26????? groetjes lotte.
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2002, 21:57   #24
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hey iedereen,

Voor mij is het om het even wanneer de ontmoeting nu al dan niet zal plaats vinden, wel liefst nog in mei...juni is voor mij onmogelijk! examens... ! :-) Hoe sneller hoe beter dus !

Ik wil het er gewoon even uit, maar ik vind het echt fantastisch dat er zo'n forum bestaat...eerste dagen waren verschrikkelijk angstaanjagend, ik weet hoe het voelt 'diable'...daar hoef je je helemaal niet voor te schamen! :-) Ik zelf probeer zo vaak mogelijk es op dit forum langs te komen...en beetje bij beetje ontdek dat ik helemaal niet alleen ben en dat het mogelijk is neer te schrijven wat je voelt... Dit laatste gaat bij mij ook nog niet al te goed, maar ik werk eraan...en zolang ik aan het typen ben trek ik ook niet aan mijn haren... :-)

vele groetjes ,

Isabelle *
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2002, 22:14   #25
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
hallo Gogo en de anderen,

Gogo, ik wilde je ook even welkom heten.
Dat je maar veel aan dit forum mag hebben, net zoals wij.
Schrijf of lees zoveel je wilt.
Als je vragen hebt, stel ze dan gerust.
Wij zijn er voor elkaar!!

Je schrijft dat je een jonge moeder bent, ik ben ook een jonge moeder van 33jr. met een dochterje van ruim 1,5 jaar, met een 2de kind op komst.
Sterkte en succes, monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 10:00   #26
Wendy'83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 13
bijeenkomst

hoi allemaal!

ik las net dat jullie een voorstel hadden op zondag 19 mei
ik ben heel erg positief over een bijeenkomst maar als dat in antwerpen moet plaats vinden dat is veel te ver voor mij.ik kan daar dus niet komen ik woon in nijmegen en antwerpen ligt hier ruim 250 km vandaan aangezien ik geen rijbewijs heb, heb ik al een probleem!

laat gauw wat horen

liefs wendy
Wendy'83 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 10:10   #27
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
carpoolen?

Misschien kunnen er mensen met elkaar mee rijden? Ik heb wel een auto, maar geen geld voor benzine. (student)
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 12:09   #28
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
hallo ttm-ers,

Ik lees dat jullie bij elkaar willen komen, en Waar dat is de vraag.
Wat denken jullie van DenBosch?
Is centraal voor nederlanders en belgen, en er is een station zeer dichtbij, en ik weet een ideale plaats om het te laten plaatsvinden.
Zeg het maar, en ik regel het wel.
Jullie mogen ook bij me thuis komen, maar alleen als het er niet teveel worden, want ik heb niet zo'n groot huis.
Maar persoonlijk vind ik het uitbesteden net zoals bij de ocd-vriendenkring, beter.
Dus wat vinden jullie ervan, alleen weet ik niet of 19 mei wel een ideale datum is, gezien er al een aantal onder jullie zijn die dan moeten werken.
Okee, groetjes aan jullie van monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 14:47   #29
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
hallo allemaal,

daar ben ik ook weer. wat fantastisch dat jullie een bijeenkomst aan het regelen zijn. het lijkt mij super goed om elkaar een keertje te zien. je leest wel dat er meer mensen ttm hebben, maar het blijft wel een beetje onwerkelijk

nu had ik in mijn agenda staan dat er nu zaterdag in Den Bosch een bijeenkomst zou zijn. ik weet niet meer hoe ik daar bij kom. is iemand van deze bijeenkomst op de hoogte?

ik hoop jullie allemaal zeer snel te zien

grt erna

ps 19 mei kan ik helaas niet, pinksteren
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 16:57   #30
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb OCD Vriendenkring bijeenkomst

Citaat:
Originally posted by erna
hallo allemaal,

nu had ik in mijn agenda staan dat er nu zaterdag in Den Bosch een bijeenkomst zou zijn. ik weet niet meer hoe ik daar bij kom. is iemand van deze bijeenkomst op de hoogte?
Hoi Erna,

Dat klopt, op zaterdag 20 april as. vindt er de 2e OCD Vriendenkring bijeenkomst plaats in Den Bosch. Dit een bijeenkomst voor -uitsluitend- leden van de OCD Vriendenkring (www.ocdvriendenkring.org). Zowel mensen met specifieke OCD als lotgenoten met TTM zijn welkom op deze bijeenkomst.

De eerste bijeenkomst was in onze ogen een groot succes en n.a.v. deze dag zijn er plannen opgevat om een aparte bijeenkomst voor lotgenoten met TTM te gaan organiseren.

Webmaster HaarWeb.
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.