Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 januari 2024, 11:43   #16
muratduman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babayaga Bekijk bericht
Heb je postop foto's die je kunt delen?

Gebruikten ze een microscoop? Ik zie een aantal goede voor- en na foto's op de website van de kliniek, maar bij veel zie je overduidelijk dubbele en zelfs triple hair grafts in de haarlijn, wat het resultaat onnatuurlijk maakt. Zonder microscoop kun je nooit met zekerheid zeggen of een graft een single, dubbel of triple is. Het natuurlijkste resultaat krijg je alleen als singles in de haarlijn worden getransplanteerd.

En verspil geen geld aan zogenaamde haarserumpjes/olietjes. Finasteride/Dutatsteride zijn de enige bewezen middelen die helpen (en evt. minoxidil als je overkill wil gaan).
.

Ik heb foto's inderdaad maar zit momenteel in mijn derde maand en tot nu toe ben ik tevreden. Ik wil alles meet uitleggen na mijn 6e maand. Dan is het ook beter zichtbaar vergeleken met eerst. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met een microscoop. Je haar is toch zichtbaar als het valt toch? Al valt het in een soepkom je ziet toch hoeveel er valt en van wie dat haartje is? Een haartechnican weet toch ook wel wat die doet?
muratduman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2024, 11:44   #17
muratduman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2024
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Waarom zo agressief? Zo ga je toch niet met elkaar om...
Ik wordt aangevallen voor geen reden? Ik deel mijn mening....
muratduman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2024, 16:09   #18
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muratduman Bekijk bericht
.

Ik heb foto's inderdaad maar zit momenteel in mijn derde maand en tot nu toe ben ik tevreden. Ik wil alles meet uitleggen na mijn 6e maand. Dan is het ook beter zichtbaar vergeleken met eerst. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met een microscoop. Je haar is toch zichtbaar als het valt toch? Al valt het in een soepkom je ziet toch hoeveel er valt en van wie dat haartje is? Een haartechnican weet toch ook wel wat die doet?
Een haartechnician zou moeten weten wat hij/zij doet ja.. alleen is dit niet altijd het geval. Een haar in je soep zie je wel zitten ja, een geschoren haar is zo klein dat het lastig is. Ik heb de foto's op de site niet gezien maar babayaga gaf aan dat hij in de haarlijn dubbele of triple haren te hebben gezien wat onnatuurlijk overkomt. De haartechnician moet bij de eerste rijen van de haarlijn alleen enkele haartjes plaatsen. Om dit goed te kunnen zien gebruiken ze een vergrootglas. Dat was eigenlijk de vraag van babayaga.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2024, 19:28   #19
a9045u8bv
Superexpert ;-)
 
Geregistreerd: 11 juli 2021
Berichten: 44
Geslacht:
Vaak kun je wel aan foto's direct na de behandeling wel zien wat de kwaliteit is. Wil je die delen? Die foto's gaan niet veranderen met 6 maanden wachten
a9045u8bv is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.