Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 oktober 2004, 17:28   #61
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Als het geen probleem is, rijd ik ook wel mee. Ik neem dan de bus naar het station en dwaal daar ff rond tot ik iemand vind.
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2004, 14:02   #62
tessa 1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2004
Berichten: 34
carpoolen?

Hai Liesbeth,Hayat en alle anderen...ik kom zondag vanuit gelderland;vanuit Arnhem om precies te zijn,misschien is het een idee om te gaan carpoolen,stuk gezelliger tijdens zo'n lange rit en zo sparen we ook nog wat benzine uit...laten jullie me weten wat jullie van dit idee vinden?x Tessa
tessa 1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2004, 09:04   #63
peterkonrad
Banned user
 
Geregistreerd: 28 november 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 31
afrit

Hallo Tinne,
Ik heb gehoord dat de ring terug vrij is. Is De afrit dan ook al open? En welke afrit moet je nemen?
greetz
Koenraad
peterkonrad is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2004, 13:21   #64
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Hehe ook ik heb eindelijk nog eens tijd om hier te komen lezen. Tinneke is er nog plek voor mij in je huisje?
Ik weet niet met welke bus ik er kan raken vanuit Berchem? Ik verhuis zaterdag naar Berchem... tussen de drukte door wil ik toch graag komen, zondagmiddag moet het grootste werk gedaan zijn...
Ik probeer het vervoer met mijn ouders te regelen misschien; maar als dat niet lukt, zou ik dan met jou nog meekunnen Daniëla? Of zit je auto al vol? Zij die van ver komen, hebben natuurlijk voorrang op deze lift.

Ik hoop dat ik dit nog kan checken voor zondag en anders bel ik wel even naar Tinneke en/of Daniëla.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2004, 19:52   #65
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Normaalgezien kwam ik zoiezo, maar momenteel ben ik niet zeker of ik kom zondag want ik heb momenteel een heel hectische periode en de bijeenkomst past niet echt in mijn "planning". Tinneke, ik laat je zaterdagochtend ten laatste wete of ik kom of niet.

Greetz Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2004, 13:42   #66
vleervlinder
HaarWeb lid
 
vleervlinder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2003
Locatie: Menen
Berichten: 118
en ikke ook maar de knoop doorgehakt: jups ik kom naar de bijeenkomst... tenminste als er nog plaats is he tinneke (en bij bolleke in de auto)

vleervlinder
vleervlinder is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2004, 16:38   #67
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ik kan niet meer op internet. Tinneke, ik neem waarschijnlijk nog even contact met je op voor de bus/tram die ik het beste kan nemen.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2004, 17:17   #68
peterkonrad
Banned user
 
Geregistreerd: 28 november 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 31
snif

Het is hier ook heel hectisch in het hotel, en ik vrees dat ik het zondag niet haal.
groetjes
Koenraad
peterkonrad is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2004, 22:09   #69
Blauwtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2004
Berichten: 88
Hoi Tessa, Liesbeth en Daniela,

Nou, ik wil nog steeds graag komen. Tessa, jij komt met de auto? Ik zou dan graag mee willen rijden, ja. En anders zou ik met jou Liesbeth samen reizen in de trein. En Daniela, is er dan nog steeds ruimte bij jou in de auto?
Ik heb helaas geen internet, dus ik kan niet ieder moment van de dag op internet komen. Ik kan wel regelen om morgen laat in de middag even op internet te komen. Kunnen jullie dan a.u.b. al antwoorden?? Oh, ja misschien makkelijiker voor diegenen die willen bellen. Mijn nummer is +31 646114837.

Ok groetjes,
Hayat
Blauwtje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2004, 22:44   #70
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hallo allemaal

sorry dat jullie zolang niets van me gehoord hebben maar ons internet is tijdelijk afgesloten, ramp o ramp! maar bon, nog net op tijd een computer te pakken gekregen!

nog even dit: iedereen is welkom dus je moet geen schrik hebben dat er geen plaats is!

en dan nu voor er te geraken... janika met jou heb ik gebeld dus dat is al in orde

bolleke, idd brug over (aan einde leien) en dan na de brug naar rechts (ijzerlaan op) en dan brug over en meedraaien naar rechts en aan lichten (op hoek is merksemse rijschool) naar links, dan rij je zo de bredabaan op! en dan is het na de kerk de 4e straat denk ik, op de hoek is een winkel 'phonehouse';
en dan nr 19, een copycentrum;

voor iedereen; onze bel is kapot, ik zal het raam open zetten dan roep je maar even!

ik heb chipjes en koekjes en ga nog verse soep maken voor als we na een paar uur honger krijgen... wie ander lekkers wil, neem maar mee!

moesten er teveel mensen zijn voor de auto van bolleke dan wil ik nog altijd naar het station komen hoor!

moesten er nog vragen zijn kan je beter even bellen omdat ik niet zeker weet of ik nog aan de computer kan (0474,662,340)

veel liefs en tot snel allemaal! eindelijk is het zover!
xxx
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2004, 22:50   #71
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
voor de nederlanders

even de weg voor jullie, moesten jullie met de auto komen...
van waar komen jullie? ik moet is kijken hoe je er juist kan geraken nu met al die werken; ik laat morgen iets meer weten

groetjes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2004, 22:59   #72
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
nog is voor de nederlanders

via arnhem, komen jullie dan vanuit richting eindhoven?
zoja dan moet je richting antwerpen en dan op de ring richting breda;
dan afrit schoten (die heet barreel of zoiets) dan volgen naar rechts (je kan niet anders) er staat daar een mc donalds. dit is de bredabaan, die moet je volgen tot je aan de linkerkant een 2e kerk passeert, daarna moet je naar rechts (aan lichten, van de afrit zijn dit de zesde lichten), dit is de deurnebaan, dan de eerste naar rechts en de tweede rechts, dat is mijn straat en dan nr 19!

let wel op, die eerste kerk staat niet vlak langst de weg maar een beetje dieper aan de linkerkant, aan jullie zijde is op de hoek een winkel van zwembaden en sauna's, het is aan de derde lichten die kerk...

hopelijk kunnen jullie er nog aan uit!
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2004, 06:34   #73
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Voor iedereeen die problemen mocht hebben om bij Tinneke te geraken (dus voor wie hopeloos verkeerd rijdt of voor wie aan het verkeerde station staat te wachten, no problem): mijn gsm nr: 0477 / 510 845... alleen in tijden van nood bellen hé!
Tot zondag!
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2004, 10:56   #74
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hayat Tessa, Daniela.

Tessa,

Ik heb geen auto, maar ik zal het wel super vinden om met je mee te rijden.
Ik hoop dat je dat nog kan laten weten vanmiddag. Ik stuur je zo even een pb- tje met mijn telefoonnummers en anders zie ik je in Antwerpen.

Hayat,

Ik heb inmiddels een berichtje achergelaten op je voice-mail. Ik ben vanmiddag in Ermelo ( verjaardag van mijn moeder). Spreek in op mijn voice mail thuis en ik bel je terug. luister mijn voice mail gewoon een paar keer af.
Een beetje onhandig, maar mijn mobiel is verdwenen. In elk geval kan ik mijn mobieltje niet meer vinden.

Daniela,

Ik zorg er voor dat ik om half twee op de af gesproken plek ben als we niet met Tessa mee kunnen rijden.

Wel voor de rest tot morgen.
Tessa en Hayat ik hoop nog van jullie te horen

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2004, 12:16   #75
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
ik kan zondag toch niet komen, plotseling komt mijn ma ermee af dat we naar een feest moeten van mijn familie. kwens elle veel plezier toe. ik had echt wel wille kome,maar tja,spijtig.

greetz ikke
eline is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zijn er hier jongens of meisjes van België tinny AA bij kinderen 14 16 mei 2005 22:43
Propecia in België Joe1982 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 13 januari 2004 21:54
Haaruitval in België jaap AGA - Algemeen 0 16 maart 2003 23:22
Artikel (België): Vandenbroucke verhoogt terugbetaling pruiken Chris Haarwerken 14 29 oktober 2002 21:22
Eerste berichtje ... uit België karin_68 TTM - Algemeen 19 6 maart 2002 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.