Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 december 2005, 10:26   #1
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Exclamation !!! TTMeeting voorjaar 2006

Beste TTM-lotgenoten,
Er zijn al verschillende oproepen geweest om eens bij elkaar te komen. Het gaat er eindelijk nog eens van komen!

Wanneer?
Het voorjaar leek ons een goed moment voor zo'n ontmoeting. Daarom komen we samen op zondag 19 maart.

Waar?
We komen samen in het huis van Daniëla ('Bolleke') in Deurne, bij Antwerpen (noord-België). Dit adres is goed te bereiken met het openbaar vervoer (trein naar Antwerpen-Centraal, en aansluitend een tram), maar ook met de auto. Details over de bereikbaarheid krijg je in je mailbox of via PM zodra je je hebt aangemeld (zie verder).

Hoe laat?
De bijeenkomst begint om 14 uur. We kunnen doorgaan tot 17u à 18u, zodat degenen die van ver komen toch nog op een redelijk tijdstip thuis zijn. Degenen die zin hebben, kunnen na de bijeenkomst nog een hapje gaan eten in de stad.

Wie?
We komen samen met TTM-ers, en alleen TTM-ers. Laat je partner, kinderen, vrienden en hond dus een keertje thuis! Het wordt een middagje met alleen maar lotgenoten, zodat iedereen zich op zijn/haar gemak voelt. We komen bij elkaar om lotgenoten te ontmoeten, elkaar te leren kennen, ervaringen uit te wisselen, oude bekenden terug te zien. De bijeenkomst is open voor TTM-ers uit België én Nederland. En uit andere landen natuurlijk, als we die langs deze weg kunnen bereiken...

Wat?
Kennismaken, ongedwongen samenzijn met lotgenoten, bij een hapje en een drankje. Voor dat hapje en dat drankje zou het het beste zijn als ieder wat te drinken en te knabbelen meebrengt (fles frisdrank, zak chips, net wat je in huis hebt). De organisatie zorgt alleen voor het "basismateriaal"!


Lijst van wie komt staat ergens verderop in de thread!

Laatst gewijzigd door Jente; 10 maart 2006 om 13:20
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2005, 13:24   #2
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Nou dat hebben jullie al goed geregeld. Proficiat !!!

Ik weet zelf nog niet of ik zou komen, ik krijg het al benauwd als ik eraan denk om jullie allemaal te zien. Ik besef wel dat we het allemaal over hetzelfde hebben, maar het lijkt me enorm akelig om daar zo aan te komen en te moeten zeggen hoi ik ben Kristel en ja ik heb dit en doe dit al zolang en .... in feite al die vragen die je al jaren wil vermijden daar zou je dan nu over praten. Langs de ene kant lijkt het me fijn, maar langs de andere kant heel akelig.
Ik weet het echt nog niet en ook hoe doe ik dat praktisch want mijn ouders weten er niks van (wel m'n vriend), dat geeft me ook zorgen.
Dat wordt weer denkwerk.
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2005, 13:58   #3
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Zo Kristel, fijn dat je reageert. Natuurlijk is het een beetje eng, zo'n eerste ontmoeting. Maar je zult merken dat de herkenning je al snel een veilig gevoel geeft. En je hoeft heus niet te praten als je dat niet wilt. Je hoeft tegen niemand verantwoording af te leggen, er heeft niemand verwachtingen van je, en niemand zal je raar bekijken.
Je hebt sowieso nog een paar maanden tijd om te wennen aan het idee, om je mentaal voor te bereiden op de ontmoeting.
Ik zou je alvast graag willen ontmoeten!

Groetjes
Janika
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2005, 14:00   #4
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Awel, ik ga akkoord en ik kom af!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2005, 14:24   #5
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Ik beloof dat ik er goed ga over denken en ik ga het er eens met m'n vriend over hebben. Ik laat zeker iets horen.
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2005, 19:50   #6
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hihi, ik ben natuurlijk ook van de partij!
nederland of België maakt voor mij niet echt uit.

Joepie, alvast Drie personen (dat ken ik van ergens...)

Groetjes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2005, 02:07   #7
butterfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2002
Berichten: 20
komen of niet komen?

ik weet toch niet goed een deftige aanspreking te formuleren
dag iedereen??


Ik wil graag komen, maar heb eigenlijk schrik. Ook natuurlijk omdat ik jullie niet zo goed ken (dat komt wel hoor).
19 maart is toch nog eventjes hé, maar ik wil toch heel graag komen.
dus ik zal maar doen hoe de buitenwereld me kent en ik zal er bi idni lah staan de 19de maart.

spannend!!!!

daag
butterfly is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2005, 09:04   #8
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Goed zo, Butterfly! 't Zal zeker de moeite waard zijn!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2005, 14:09   #9
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Hey Butterfly

Leuk dat je wil komen op onze bijeenkomst, je moet echt niet angstig zijn. Het is altijd heel gezellig en motiverend om elkaar te ontmoeten. Het is altijd zo fijn de mensen waar je eigenlijk toch regelmatig contact mee hebt, eindelijk eens te ontmoeten.

Zo'n middag werkt voor mij echt motiverend, ik heb nu sinds onze kleine bijeenkomst in Antwerpen maandagavond nog maar heel weinig getrokken...

tot dan
groetjes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 02:42   #10
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Bravo met dit initiatief!
Ik heb direct in mijn agenda gekeken (heb een schoolagenda!) en jawel; 19 maart was nog één groot gat! Is dus met deze opgevuld...
Onze pc thuis maakt geen Internet-verbinding meer (het ligt niet aan de modem, niet aan Telenet... help!!!) Maar goed, ik ben nu aan het werken en doe het dus eventjes van hieruit, mag eigenlijk niet, maar ik wou maar een teken van leven geven.
Groetjes,
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 13:30   #11
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Hey mensen!

Ontzettend leuk dat jullie dit initiatief nemen!
Ik denk dat het onwijs gaaf moet zijn om elkaar eens te ontmoeten en 'normaal' met elkaar te kunnen praten!
Alvast succes met de voorbereidingen!

Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 14:04   #12
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
hallo allemaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lies86
Hey mensen!

Ontzettend leuk dat jullie dit initiatief nemen!
Ik denk dat het onwijs gaaf moet zijn om elkaar eens te ontmoeten en 'normaal' met elkaar te kunnen praten!
Alvast succes met de voorbereidingen!

Lies
Ik wil ook graag komen, maar heb geen rijbewijs, is er ook een treinverbinding, daar naar toe, of woont er iemand in brabant, waar ik naar toe kan komen, en dan verder met haar meer rijd, ik hoor het wel,

liefs van suzanne
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 14:18   #13
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Beste Lieb,
Fijn dat je ook wilt komen! Uiteraard houden we er rekening mee dat niet iedereen een rijbewijs of auto heeft. We zoeken echt naar een plaats die met de trein bereikbaar is. Zodra we ongeveer weten met hoeveel personen we zijn en welke regio de voorkeur heeft, dan leggen we een zaaltje of zoiets vast. En dan zetten we natuurlijk alle info hier op het forum over hoe je die plaats kunt bereiken.
Is het noorden van België, de grensstreek, voor jou goed? Jij komt toch uit België, hè? (sorry dat ik dat even vergeten ben)


Als er alleen Belgen komen, kunnen we overwegen om het in Antwerpen te doen; een grote stad is dan waarschijnlijk makkelijker.
Beste Nederlanders, waar blijven jullie reacties???
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 14:38   #14
LIEB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 77
uit brabant

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janika
Beste Lieb,
Fijn dat je ook wilt komen! Uiteraard houden we er rekening mee dat niet iedereen een rijbewijs of auto heeft. We zoeken echt naar een plaats die met de trein bereikbaar is. Zodra we ongeveer weten met hoeveel personen we zijn en welke regio de voorkeur heeft, dan leggen we een zaaltje of zoiets vast. En dan zetten we natuurlijk alle info hier op het forum over hoe je die plaats kunt bereiken.
Is het noorden van België, de grensstreek, voor jou goed? Jij komt toch uit België, hè? (sorry dat ik dat even vergeten ben)


Als er alleen Belgen komen, kunnen we overwegen om het in Antwerpen te doen; een grote stad is dan waarschijnlijk makkelijker.
Beste Nederlanders, waar blijven jullie reacties???
Nee, ik woon in nederland (brabant)

liefs van suzanne
LIEB is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2005, 14:45   #15
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Aha de eerste Nederlandse reactie dus!!!
Goed zo.
Nederlands Brabant grenst aan België dus dat zou moeten lukken...
Jente is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Regionale dagen voorjaar van de AAPV AE3 Alopecia Vereniging 10 29 maart 2005 11:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.