Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 september 2016, 01:25   #61
Verbeterhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 51
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yaya88 Bekijk bericht
Voordat ik het vergeet , weet iemand of er ook een foam versie is van nanoxidil 5 % , want nano mag weer wel verkocht worden .. hmm ik volg het eerlijk gezegd niet meer.
Nanoxidil is geen Minoxidil en valt niet onder de geneesmiddelenwet waardoor de vrije verkoop gewoon is toegestaan.

Er is op dit moment nog geen foam versie van Nanoxidil op de markt.
__________________
Verbeterhaar.nl - Producten tegen haaruitval.
www.verbeterhaar.nl | Advies nodig? advies@verbeterhaar.nl

De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Verbeterhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2016, 01:55   #62
yaya88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2015
Berichten: 10
Geslacht:
Nanoxidil is toch een verbeterde versie van Minox , snap niet waarom Minox verboden wordt en Nanox niet en wat het verschil tussen die twee nou echt is , weet je misschien wanneer de foam versie komt van Nanox.
yaya88 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 11:47   #63
DieselPower
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Heren, ik heb besteld foligain n5 op biovea week geleden. Na het plaatsen van de bestelling heb ik dat gevonden http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36086 en post van wesley1982 dus weer stress, maar gelukkig gisteren middag kwam mijn pakket binnen. Heb ik besteld voor 12 maanden, dus 4 dozen. Ik was blij als kind toen ik heb pakket geopend omdat ik gebruik nu mijn laatste fles. Totaal kost was 100 euro. Eerder besteld ik bij verbeterhaar, jammer dat is nu verboden in NL.

Laatst gewijzigd door DieselPower; 4 september 2016 om 11:49
DieselPower is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 13:03   #64
Pipoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2008
Berichten: 26
Ik vind nanox nu erg fijn zoals het is. Plakt niet, kleurloos, geurloos.

Enige nadeel is hooguit dat het erg waterig is, dus je gezicht afloopt.

Gebruiksaanwijzing met 6 sprays voelt alleen erg overdreven als je alleen matige inhammen hebt
Pipoli is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 14:02   #65
DieselPower
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Maar de prijs... Wat je betaalt voor 3 flessen minoxidil betaal je nu voor 1 van nanox
DieselPower is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2016, 01:52   #66
Pipoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2008
Berichten: 26
€23,21 p/s bij 6 stuks op Ebay en ik doe er zeker langer dan een maand mee per fles. Met 2* 3 a 4 sprays per dag, denk ik 6 weken per fles. Ben nog maar 3 weken onderweg dus moet uberhaupt kijken of het wat doet. Nanox zoals het nu is, kun je het beste met een spuitbusje kraanwater vergelijken. Is geen straf om op je huid/haar te spuiten. Ook niet als ik direct erna naar bed ga of juist op visite. Dat vind ik persoonlijk erg fijn.

Aangezien ik geen fina gebruik heb ik met revita+regenpure en nanox en absonutrix ($9 op ebay), mede voor mijn jong grijze haar, een geheel bijwerking vrije combi.

Maar misschien is het onvoldoende zo. Mijn libido is helaas zeer emotie afhankelijk (ben wel een man), dus vrees de fina zeer.

Laatst gewijzigd door Pipoli; 10 september 2016 om 01:58
Pipoli is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2016, 13:03   #67
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yaya88 Bekijk bericht
Nanoxidil is toch een verbeterde versie van Minox , snap niet waarom Minox verboden wordt en Nanox niet en wat het verschil tussen die twee nou echt is , weet je misschien wanneer de foam versie komt van Nanox.

Dat wordt gezegd ja, alleen is er ook wetenschappelijk onderzoek dat bewijst dat nano beter is?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2017, 19:23   #68
neptunus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik kreeg dus net een mail van verbeterhaar.nl dat Minoxodil verboden wordt te verkopen in Nederland. De mail ziet er een beetje vaag uit, en lijkt meer op een slechte verkoop truc (zit ook een 20% kortingscode bij namelijk).

Weet iemand hier meer van? Volgens mij klopt hier namelijk niks van, op google is er niks over te vinden.
Ik heb op BIOVEA.COM 5% minoxidil besteld en heb na een week een reactieformulier ontvangen van post.nl. Moest aangeven wat de inhoud van het pakket was en het betalingsbewijs omdat zij aangifte moesten doen bij de douane.

Van de mail, met daarin het betalingsbewijs, van BIOVEA heb ik één ding in gewijzigd, en dat was ''shampoo'' in plaats van ''minoxidil, dat werd dus Foligain shampoo.

Formulier ingescand en opgestuurd naar het mailadres dat in de brief stond. 2 dagen later pakket netjes aangekomen, en moest alleen zo'n 25 euro betalen aan de deur omdat de bestelling van buiten de EU kwam (is minoxidil voor zes maanden, zes flacons dus).
neptunus is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2017, 12:29   #69
hayz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2016
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neptunus Bekijk bericht
Ik heb op BIOVEA.COM 5% minoxidil besteld en heb na een week een reactieformulier ontvangen van post.nl. Moest aangeven wat de inhoud van het pakket was en het betalingsbewijs omdat zij aangifte moesten doen bij de douane.

Van de mail, met daarin het betalingsbewijs, van BIOVEA heb ik één ding in gewijzigd, en dat was ''shampoo'' in plaats van ''minoxidil, dat werd dus Foligain shampoo.

Formulier ingescand en opgestuurd naar het mailadres dat in de brief stond. 2 dagen later pakket netjes aangekomen, en moest alleen zo'n 25 euro betalen aan de deur omdat de bestelling van buiten de EU kwam (is minoxidil voor zes maanden, zes flacons dus).
Dus je hebt fraude gepleegd om 6 flacons minoxidil te krijgen?
hayz is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2017, 01:56   #70
neptunus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayz Bekijk bericht
Dus je hebt fraude gepleegd om 6 flacons minoxidil te krijgen?
Precies, en als ik de volgende keer weer zoiets meemaak, doe ik het weer. Eerlijkheid ik me nu even niet veroorloven, heb de minox hard nodig.
neptunus is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2017, 19:30   #71
Justin69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 140
Geslacht:
De overheid wilt gewoon grip hebben.

Ze verkopen de Minoxidil nu voor €90 per maand via de apotheek. Lekker cashen dus aangezien 3 maandenvoorraad eerst voor €25 ter krijgen was.

Farmaceutische industrie... het is en blijft een grote grap.
__________________
Huidig:
17-09-2015 Regenepure DR Shampoo
17-09-2015 Regenepure Intense Biotin Conditioner
05-02-2015 Foligain.P5 Minoxidil 5%
01-01-2015 Regenepure Capules & Foligain Capsules [Om de dag]

Gestopt:
19-03-2015 - 31-12-2015 Finasteride 1,25mg
17-01-2014 - 26-03-2014 Minoxidil 2% Apotheek
26-03-2014 - 05-02-2015 Minoxidil 5% Spectral.UHP
27-03-2014 - 17-09-2015 Revita Shampoo
15-05-2014 - 17-09-2015 Revita.COR Conditioner
Justin69 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2017, 22:08   #72
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Hallo DHTs*x

Ik stop met minoxidil omdat het anders mijn pigmenten van MHP gaat vervagen omdat er alcohol in zit....
Ook heb ik begrepen dat minoxidil de huid sneller verouderd. Iets met collageen.. Ook zou het voor meer rimpels zorgen bij lang gebruik...
Klopt. Er zijn veel berichten over oudere huid, rimpels en blauwe balken onder de ogen. Deze verschijnselen zijn permanent en dus niet enkel tijdens het gebruik. Ik durf het goedje niet gebruiken en gebruik verschillende procapil lotions zonder bijwerkingen.
__________________
Pro'capil Hair lotion en shampoo sinds 07/2016
HT 2100 grafts - Esteworld - 07/2016
Alline Procaps - sinds 2014
Vitaminen, MSM, 3x per week running en 2x per week seks, arganolie 1x per week.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2017, 23:17   #73
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Klopt. Er zijn veel berichten over oudere huid, rimpels en blauwe balken onder de ogen. Deze verschijnselen zijn permanent en dus niet enkel tijdens het gebruik. Ik durf het goedje niet gebruiken en gebruik verschillende procapil lotions zonder bijwerkingen.
Procapil is een totaal onbewezen middel. Er is geen enkele serieuze studie dat het werkt. Minoxidil is al jaren in omloop, bewezen en ook een veilig middel. De keuze tussen de twee lijkt me vrij simpel.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2017, 01:08   #74
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Procapil is een totaal onbewezen middel. Er is geen enkele serieuze studie dat het werkt. Minoxidil is al jaren in omloop, bewezen en ook een veilig middel. De keuze tussen de twee lijkt me vrij simpel.
Klopt! Van procapil is er niet veel bewijs van werking behalve 1 studie. Toch zweren HT klinieken erbij en ook zijn de reviews (vaak vrouwen weliswaar) erg lovend. Vaak zijn deze reviews eerder gericht op stress en haaruitval bij vrouwen. (UNA Oxygenating)

Dat minoxidil werkt is bekend maar google even op "minoxidil puffy eyes" en "Skin aging" en je vindt tonnen resultaten...
__________________
Pro'capil Hair lotion en shampoo sinds 07/2016
HT 2100 grafts - Esteworld - 07/2016
Alline Procaps - sinds 2014
Vitaminen, MSM, 3x per week running en 2x per week seks, arganolie 1x per week.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2017, 15:28   #75
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Klopt! Van procapil is er niet veel bewijs van werking behalve 1 studie. Toch zweren HT klinieken erbij en ook zijn de reviews (vaak vrouwen weliswaar) erg lovend. Vaak zijn deze reviews eerder gericht op stress en haaruitval bij vrouwen. (UNA Oxygenating)

Dat minoxidil werkt is bekend maar google even op "minoxidil puffy eyes" en "Skin aging" en je vindt tonnen resultaten...
Die HT klinieken waarnaar je refereert kan je gerust terugbrengen naar Esteworld. Ik ken geen andere HT kliniek die cliënten dit middel aanraden simpelweg omdat het niet bewezen is.

Die studie is werkelijk lachwekkend te noemen. Het betreft een studie die gedaan is met een zeer kleine groep mensen en over een periode van 4 maanden.

Tuurlijk zal je veel resultaten vinden van mogelijke bijwerkingen van minoxidil. Als een middel op zo'n grote schaal gebruikt wordt zijn er altijd meldingen van de bijwerkingen ook al zijn deze zeldzaam in percentage.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.