Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 april 2010, 16:17   #16
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
eerlijk is eerlijk als je last van haaruitval hebt, dan moet je niet verwachten dat je met Rooscure-shampoo je haar blijft behouden. Het kan ook voor uitval zorgen, als het te agressief is.
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 18:12   #17
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Ik heb mijn haar dinsdag bij de kapper lekker kort laten scheren met de tondeuse op stand 4, ik hoop dat mijn haar zich weer wat hersteld tegen de tijd dat het weer langer wordt.

Trouwens, als ik sta te douchen en mijn haren zijn nat dan voel ik echt helemaal niks van jeuk, pas als het opgedroogd is begint de jeuk. Maar om nou de hele dag met een natte kop rond te lopen zie ik ook niet zitten.

Het is niet te hopen dat ik vroeg kaal wordt, het zit totaal niet in de familie en dan zou ik de eerste zijn. Vroeger had ik echt glanzend haar en het zat ook veel beter, wat voller enzo. Nu is het maar een slappe zooi.
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 20:38   #18
dkhalid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K1987 Bekijk bericht
Ik heb mijn haar dinsdag bij de kapper lekker kort laten scheren met de tondeuse op stand 4, ik hoop dat mijn haar zich weer wat hersteld tegen de tijd dat het weer langer wordt.

Trouwens, als ik sta te douchen en mijn haren zijn nat dan voel ik echt helemaal niks van jeuk, pas als het opgedroogd is begint de jeuk. Maar om nou de hele dag met een natte kop rond te lopen zie ik ook niet zitten.

Het is niet te hopen dat ik vroeg kaal wordt, het zit totaal niet in de familie en dan zou ik de eerste zijn. Vroeger had ik echt glanzend haar en het zat ook veel beter, wat voller enzo. Nu is het maar een slappe zooi.
Klote is dat!
Dat heb ik nu ook
dkhalid is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2010, 03:05   #19
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K1987 Bekijk bericht
Ik heb mijn haar dinsdag bij de kapper lekker kort laten scheren met de tondeuse op stand 4, ik hoop dat mijn haar zich weer wat hersteld tegen de tijd dat het weer langer wordt.

Het is niet te hopen dat ik vroeg kaal wordt, het zit totaal niet in de familie en dan zou ik de eerste zijn. Vroeger had ik echt glanzend haar en het zat ook veel beter, wat voller enzo. Nu is het maar een slappe zooi.
is je pa dus ook niet kaal? hij heeft ook roos schreef je toch?
je zegt dat je wilt dat je haar weer hersteld, maar dat dit zal gebeuren lijkt mij sterk. Of denk je dat je haar zo dun is geworden puur en alleen door roos?
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2010, 15:22   #20
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noob Bekijk bericht
is je pa dus ook niet kaal? hij heeft ook roos schreef je toch?
je zegt dat je wilt dat je haar weer hersteld, maar dat dit zal gebeuren lijkt mij sterk. Of denk je dat je haar zo dun is geworden puur en alleen door roos?
Nee mijn vader is ook niet kaal of kalend, zijn haar ziet er nog gezonder uit dan mijn haar nu. Ja mijn ouders hebben ook roos, maar door die Head and Shoulders shampoo die ze gebruiken hebben ze er amper last van. Die shampoo heb ik ook nog gebruikt en dat hielp in het begin ook.

Tja ik weet niet wat ik ervan moet denken, mijn hoofdhuid is gewoon niet gezond op het moment door de vele jeuk en roos, als mijn hoofdhuid weer beter is wordt mijn haar denk ik ook weer beter, of zie ik dit verkeerd?
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2010, 16:35   #21
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je zou ook even naar de huisarts kunnen gaan om te laten vaststellen of 't geen lichte vorm van seborroïsch eczeem is.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 18:21   #22
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Een bezoekje aan de huisarts zou inderdaad niet verkeerd zijn, kijken wat hij er van zegt. Over dat seborroïsch eczeem heb ik ook wat gelezen op internet, wie weet heb ik daar inderdaad een lichte vorm van. Als ik in de spiegel mijn haren opzij doe en op mijn hoofdhuid kijk valt er weinig te zien, maar ja een ander kan het soms beter zien.

Momenteel heb ik wat persoonlijke problemen thuis dus naar de huisarts gaan stel ik nog even uit, heb even belangrijkere dingen aan m'n hoofd nu.

Ik post even 5 foto's van mijn haar ... voorkant, bovenkant, achterkant, wat vinden jullie? Als ik foto's van een paar jaar terug bekijk ziet het er nog enigzins hetzelfde uit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (88,8 KB, 155x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (68,2 KB, 151x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (77,5 KB, 154x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (92,7 KB, 145x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (124,9 KB, 142x gelezen)
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 20:13   #23
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K1987 Bekijk bericht
Een bezoekje aan de huisarts zou inderdaad niet verkeerd zijn, kijken wat hij er van zegt. Over dat seborroïsch eczeem heb ik ook wat gelezen op internet, wie weet heb ik daar inderdaad een lichte vorm van. Als ik in de spiegel mijn haren opzij doe en op mijn hoofdhuid kijk valt er weinig te zien, maar ja een ander kan het soms beter zien.

Momenteel heb ik wat persoonlijke problemen thuis dus naar de huisarts gaan stel ik nog even uit, heb even belangrijkere dingen aan m'n hoofd nu.

Ik post even 5 foto's van mijn haar ... voorkant, bovenkant, achterkant, wat vinden jullie? Als ik foto's van een paar jaar terug bekijk ziet het er nog enigzins hetzelfde uit.
Ik vind het er nog heel prima uitzien!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 20:24   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Op foto nr. 3 lijkt 't bovenop dunner bezaaid dan op foto nr. 4. Misschien komt dat door de belichting.
Verder zo te zien een hele gezonde haardos.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 22:55   #25
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Op foto nr. 3 lijkt 't bovenop dunner bezaaid dan op foto nr. 4. Misschien komt dat door de belichting.
Verder zo te zien een hele gezonde haardos.
Ja klopt, dat komt denk ik omdat ik net onder een dakraam stond en het licht van bovenaf kwam, daarom dacht ik laat ik foto 4 er ook nog bij zetten voor de duidelijkheid.

Het enigste verschil t.o.v oude foto's is dat het nu net lijkt alsof ik inhammen begin te krijgen omdat de haartjes daar lichter van kleur geworden zijn, maar dat komt misschien weer omdat mijn haar dunner geworden is .. ik weet het niet misschien zie ik het verkeerd en is het gezichtsbedrog.

Sinds ik last van haaruitval heb zit ik elke dag in de spiegel te kijken of ik geen zichtbare kale plekken begin te krijgen, tss erg he !
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2010, 00:22   #26
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K1987 Bekijk bericht
Ja klopt, dat komt denk ik omdat ik net onder een dakraam stond en het licht van bovenaf kwam, daarom dacht ik laat ik foto 4 er ook nog bij zetten voor de duidelijkheid.

Het enigste verschil t.o.v oude foto's is dat het nu net lijkt alsof ik inhammen begin te krijgen omdat de haartjes daar lichter van kleur geworden zijn, maar dat komt misschien weer omdat mijn haar dunner geworden is .. ik weet het niet misschien zie ik het verkeerd en is het gezichtsbedrog.

Sinds ik last van haaruitval heb zit ik elke dag in de spiegel te kijken of ik geen zichtbare kale plekken begin te krijgen, tss erg he !
wat vind jij trouwens veel haaruitval? zit je kraag vol?
en wat voor haren vallen uit? die van slechtere kwaliteit? (kleiner en dunner?)
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2010, 22:04   #27
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noob Bekijk bericht
wat vind jij trouwens veel haaruitval? zit je kraag vol?
en wat voor haren vallen uit? die van slechtere kwaliteit? (kleiner en dunner?)
Wat vind ik veel? Nou, als ik mijn haar s'ochtends kam dat dan heel de kam vol haar zit. Vroeger zat er ook wel eens een enkel haartje op dat is normaal, maar zo vol dat mijn kam nu soms zit is niet normaal. Nu mijn haar zo kort is hoef ik het tijdelijk niet meer te kammen gelukkig.

Wat voor haren er uitvallen? Eigenlijk alle soorten haren. Ik zie vaak kleine dunne haartjes maar ook even vaak langere en wat dikkere (gezondere) haartjes. En mijn haaruitval is overal gelijkmatig zeg maar, bovenop komen er even veel haren los dan van achteren en aan de zijkanten.

Vandaag heb ik weer enorm last van jeuk, niet normaal, komt misschien door het warme weer ..
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2010, 22:32   #28
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
kan zijn, sommige mensen hebben er meer last van in het voorjaar. Heb jij dus dat er ook haren op je schouders liggen na een dag?
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2010, 00:30   #29
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Ja dat heb ik ook. Echt vervelend kan ik zeggen.
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2010, 22:04   #30
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Haaruitval is nu na 4 weken rooscure te gebruiken nog steeds hetzelfde, niet meer niet minder. De jeuk is ook nog steeds hetzelfde. Alleen lijkt het nu alsof er nog meer en grotere witte schilfers uit mijn haar vallen (als ik door mijn haren wrijf) dan voorheen.

Ergens las ik dat de klachten verdwijnen na zo'n 4 tot 8 weken rooscure gebruiken, weer ergens anders las ik dat het wel 6 maanden kon duren voordat de klachten weg zijn, op welke van de 2 moet ik rekenen .. of is dat voor iedereen verschillend?
K1987 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanzienlijk minder haaruitval door behandeling.....mijn verhaal CMariel Haarproblemen bij vrouwen 25 16 december 2009 12:00
Haarwerken FAQ - concept versie [1.0] Webmaster Haarwerken 3 24 april 2009 14:44
Echt Haar Of Synthetisch/Cyberhaar Salvamia Haarwerken 13 31 december 2006 11:51
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 19:50
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 18:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.