Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2020, 17:01   #1
Bledder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Dr cinik, 4000 grafts, 1400 euro.dr acar 3500 grafts Graag jullie mening.

Beste forumleden,

Ik heb via een turkse vriend informatie laten inwinnen voor een behandeling bij dr. Cinik.

Prijsopgave die k heb gekregen is 1400 euro 4000 grafts.

Dr acar heeft me een prijs van 1100 euro gegeven voor 3500 grafts.

Ik heb wat fotos gepost van hoe het er nu uitziet.

Kunnen de "ervaringsdeskundige" mij hun mening geven?

Nooit medicijnen of iets dergelijkse gebruikt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200309_160051.jpg‎ (145,9 KB, 161x gelezen)
Bestandstype: jpg 20200309_160023.jpg‎ (146,3 KB, 166x gelezen)
Bestandstype: jpg 20200309_155956.jpg‎ (146,6 KB, 143x gelezen)
Bledder is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2020, 00:19   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
De prijzen die je doorgeeft zijn wel erg laag zeker voor het aantal dat men je aanbied.Als ik jouw huidige haarsituatie bekijk vermoed ik dat je zeker voor 4000 grafts zal moeten gaan ,het zal natuurlijk afhangen of je donor dit aankan.Hou er ook nog rekening mee dat indien je nu nog steeds haaruitval hebt de grafts verdeling goed besproken word.Best nog wat meer informatie inwinnen betreffende jouw situatie om een beter inzicht te krijgen en welke de mogelijkheden zijn om een goed resultaat te bekomen.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2020, 09:57   #3
Bledder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
De prijzen die je doorgeeft zijn wel erg laag zeker voor het aantal dat men je aanbied.Als ik jouw huidige haarsituatie bekijk vermoed ik dat je zeker voor 4000 grafts zal moeten gaan ,het zal natuurlijk afhangen of je donor dit aankan.Hou er ook nog rekening mee dat indien je nu nog steeds haaruitval hebt de grafts verdeling goed besproken word.Best nog wat meer informatie inwinnen betreffende jouw situatie om een beter inzicht te krijgen en welke de mogelijkheden zijn om een goed resultaat te bekomen.
Prijzen zijn idd laag. Zujn de prijzen die turkse mensen zelf krijgen, moment dat ik zelf had gevraagd om een prijsopgave kwam ik op het dubbele. Vriend van mij heeft ze geappt met zijn turkse telefoonnunmer.Haar situatie is laatste 4 jaar vrijwel hetzelfde. Maar zal zeker meer informatie inwinnen. Hoop binnen nu en 10 dagen heen te gaan en langs beide kilnieken te gaan. Vehralen op het forum zijn in ieder geval positief
Bledder is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2020, 15:56   #4
Mushab
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2019
Berichten: 11
Geslacht:
ben zelf Turks en toch 2090 betaald bij dr Cinik, weet je het zeker? Ik ben tevreden tot nu toe dat wel maar wil niet meer betaalt hebben.
Mushab is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2020, 22:38   #5
Mushab
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2019
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bledder Bekijk bericht
Prijzen zijn idd laag. Zujn de prijzen die turkse mensen zelf krijgen, moment dat ik zelf had gevraagd om een prijsopgave kwam ik op het dubbele. Vriend van mij heeft ze geappt met zijn turkse telefoonnunmer.Haar situatie is laatste 4 jaar vrijwel hetzelfde. Maar zal zeker meer informatie inwinnen. Hoop binnen nu en 10 dagen heen te gaan en langs beide kilnieken te gaan. Vehralen op het forum zijn in ieder geval positief
ik heb je net een privé bericht gestuurd
Mushab is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2020, 22:34   #6
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Ik vind 4000 grafts voor jouw donorgebied lastig, je kunt het iig niet zo kort meer doen lijkt me. Wat denkt de rest?
kermak is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2020, 23:52   #7
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
4000 grafts lijkt een groot aantal maar denk in het geval van Bledder dat dit zeker niet genoeg zal zijn om de kaalheid die hij heeft volledig te behandelen.Het zal ook nog afhankelijk zijn hoeveel haartjes de grafts op zich zullen geven.Persoonlijk zou ik opteren om zeker voorkant en middentoef goed te voorzien bvb: 2000 grafts voor elk deel.Mocht hij later nog een mogelijkheid hebben voor een 2de HT dan zou ik voor de kruin gaan.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.