Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 januari 2020, 19:38   #16
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
Rouz, ziet er goed uit allemaal! Ben maar blij dat ze over de gehele achter en groot deel zijkant weggepakt hebben, zie bij vele hier alleen een groot vierkant op het achterhoofd. Denk dat het nu wat beter verdeeld is! Slapen heb ik wel 1,5 week last van gehad. De 1e keer zonder nekkussentje en deel van me bed omlaag was genieten. Succes aankomende dagen!
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2020, 21:19   #17
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJT Bekijk bericht
Rouz, ziet er goed uit allemaal! Ben maar blij dat ze over de gehele achter en groot deel zijkant weggepakt hebben, zie bij vele hier alleen een groot vierkant op het achterhoofd. Denk dat het nu wat beter verdeeld is! Slapen heb ik wel 1,5 week last van gehad. De 1e keer zonder nekkussentje en deel van me bed omlaag was genieten. Succes aankomende dagen!
Dank, gaat langzaam aan beter. Zit nu op dag 5 na OK en vandaag is de grootste zwelling weg (ook vanuit mijn ogen). Hopelijk morgen beter. Ik maak morgen nieuwe foto's.

Laatst gewijzigd door Rouz79; 26 januari 2020 om 18:12
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2020, 17:01   #18
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Week 1

En vandaag is het precies een week geleden dat de HT is geweest. Korstjes langzaamaan aan het loskomen. De zwelling is ook flink gereduceerd, vooral in mijn gezicht. Verder is donorgebied wel erg gevoelig en pijnlijk af en toe (vooral 's avonds). Vanaf vanavond ga ik op mijn zij slapen op een normale kussen. Kan niet wachten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3568.jpg‎ (146,1 KB, 497x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3572.jpg‎ (147,8 KB, 563x gelezen)
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2020, 03:13   #19
MeerHaar91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rouz79 Bekijk bericht
Vandaag was voor mij de grote dag. Om 07:30 gemeld en om 17:00 naar buiten gelopen met 4700 nieuwe grafts (gepland 4500). Zie ook de foto's van voor en na.

Al met al zeer tevreden met de goede zorg. De OK werd uitgevoerd door 3 zeer bedreven operatieassistenten, die goed op elkaar waren ingespeeld. Dit alles onder toeziend oog van de dermatoloog. De arts zelf nam ruim de tijd om in het begin (bij de lokale verdoving), midden en eindstadium alles door te vragen en door te nemen.

Voor wat betreft de pijn: de naalden zijn ongemakkelijk maar zeker niet onhoudbaar. Het ongemakkelijke vond ik de pijn in mijn nek door de verschillende posities die ik moest innemen.

Al met al erg tevreden over het verloop naar de OK en de dag zelf.
Mag ik vragen hoeveel dit aantal grafts gekost heeft?
MeerHaar91 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2020, 09:22   #20
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeerHaar91 Bekijk bericht
Mag ik vragen hoeveel dit aantal grafts gekost heeft?
Ik heb er 4300 voor betaald (inclusief Sapphire). Bij mij zijn er in totaal iets meer geplaatst, nml 4700 grafts. Op hun site kun je de tarieven ook terugvinden.

Laatst gewijzigd door Rouz79; 28 januari 2020 om 09:47
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2020, 16:46   #21
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
3 weken na HT

Hierbij de update van exact 3 weken na mijn HT. Het donorgebied is nog gevoelig en jeukerig. Transplantgebied rustig en ongevoelig voor grootste deel. Sinds aantal dagen zijn haren ook aardig aan het uitvallen. Als ik met een natte hand erover ga heb ik gelijk 20-30 haren te pakken. Maar goed, volgens mij is dit allemaal volgens planning.

Ik slik verder geen medicatie of andere (niet) topische haargroeibevorderende middelen (minoxidil etc). Alleen maar vitamines, collageen en gevarieerd eten.

Al met al zeker content. Kan niet wachten tot het uitvallen maximaal is en de haarzakjes sterke haren schieten ;-) Maar goed, met dit soort trajecten wordt je geduld goed getest. Het is afwachten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3768.jpg‎ (146,8 KB, 505x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3769.jpg‎ (147,8 KB, 475x gelezen)
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2020, 17:12   #22
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
De rode kleur is ook zo goed als weg bij je.
Bij mij is dit nog wel het geval.
je donor gebied is ook al goed hersteld en dicht aan het groeien. ziet er allemaal goed uit!
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 11:53   #23
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJT Bekijk bericht
De rode kleur is ook zo goed als weg bij je.
Bij mij is dit nog wel het geval.
je donor gebied is ook al goed hersteld en dicht aan het groeien. ziet er allemaal goed uit!

Thanks, volgens mij wordt het met de dag rustiger in mijn donorgebied. Maar blijft 'frustrerend' dat het zo waardig geoogste haren uitvallen. Maar goed wetende dat dit allemaal goed komt.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2020, 10:55   #24
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
1 maand na

Hallo, ik zit nu op precies 1 maand na mijn HT. Ik heb steeds meer gevoel in mijn ontvangstgebied en ook jeuk. Ik zie dat er steeds meer haartjes in de startblokken staan om eruit te komen (zwarte puntjes). Het gaat volgens mij wel voorspoedig. Ik heb niet meer de uitval die ik in week 2 en 3 had. Maar goed, misschien komt dat nog. Ik slik collageen in poedervorm en biotine (1000 mcg/dag). Verder geen andere middelen. Mijn donorgebied is nog wel gevoelig en huid lijkt strakgetrokken (qua gevoel). Ook heb ik meer puistjes in mijn donorgebied. Al met al volgens mij allemaal volgens schema. Op naar de volgende maand.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3922 (1).jpg‎ (145,3 KB, 415x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3919 (1).jpg‎ (149,7 KB, 413x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3920 (1).jpg‎ (138,4 KB, 433x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3921 (1).jpg‎ (145,4 KB, 390x gelezen)
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2020, 12:40   #25
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ziet er zeer goed uit zeker wat betreft je donor die goed hersteld is.Wat betreft de jeuk en gevoeligheid had ik ook tot zelfs 2 maanden na mijn HT.En nu is het rustig afwachten tot de eerste haargroei die bij mij begon op het einde van de 2e maand na de HT dus nog even geduld hebbenSucces verder en hou ons verder op de hoogte.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2020, 13:43   #26
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
Leuk je te volgen. Bij mij begint het indd ook nu met lichte groeitjes eind maand 2. Geduld rouz gaat helemaal goed komen. Je ziet net als bij mij dat de zijkanten wel behoorlijk is leeg gehaald maar ze zeggen dat dat helemaal goed komt
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2020, 22:30   #27
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Ziet er zeer goed uit zeker wat betreft je donor die goed hersteld is.Wat betreft de jeuk en gevoeligheid had ik ook tot zelfs 2 maanden na mijn HT.En nu is het rustig afwachten tot de eerste haargroei die bij mij begon op het einde van de 2e maand na de HT dus nog even geduld hebbenSucces verder en hou ons verder op de hoogte.

Dank je wel Inesmoll, gaat allemaal prima hier. Ik zal maandelijks een update doen van de situatie.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2020, 22:32   #28
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJT Bekijk bericht
Leuk je te volgen. Bij mij begint het indd ook nu met lichte groeitjes eind maand 2. Geduld rouz gaat helemaal goed komen. Je ziet net als bij mij dat de zijkanten wel behoorlijk is leeg gehaald maar ze zeggen dat dat helemaal goed komt
Idem AJT, ik volg ook veel mensen hier. Altijd leuk om te zien hoe het allemaal vordert.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2020, 13:05   #29
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Week 7

Vandaag bij de kliniek (Visus) geweest voor controle. Alles ziet er normaal uit in deze fase, haaruitval maximaal. Bij nadere inspectie door de dermatoloog met een microscopische camera waren de haarzakken duidelijk zichtbaar in ontvangstgebied waarbij sommigen al een donkere punt zichtbaar was van de uitgroeiende haren. Donorgebied lijkt goed dichtgegroeid geen kale plekken.

Al met al erg content hoe het gaat inclusief de begeleiding door de kliniek. Ik gebruik dagelijks Biotine, verder geen topische behandelingen. Overigens wel nog steeds last van jeuk en soms een raar gevoel onderhuids, alsof het krioelt van de beestjes ;-) Het is nu afwachten tot de (initiatie van) groei.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg Inspection (4).jpeg‎ (106,7 KB, 423x gelezen)
Bestandstype: jpeg Inspection (3).jpeg‎ (86,4 KB, 353x gelezen)
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2020, 19:30   #30
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Zo te zien loop alles volgens plan ,je donor ziet er goed hersteld uit en de haargroei zal nu beginnen.Wat betreft de jeuk heb ik zelf nu af en toe nog een probleem mee maar blijkbaar heeft dit te maken met het herstelproces.Ik gebruik wel minoxidil,biotine,en biergisttabletten ( Kruidvat)en voor de rest vitamines zoals Omega 3-6-9 .Veel succes verder en ik blijf je zeker volgen.Notabene: ik lees dat je zeer tevreden bent over deze kliniek zowel wat opvang ,behandeling,nazorg als prijs betreft, is fijn dit te horen in verband met een mogelijke 2de HT voor mij
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.