Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 december 2011, 21:06   #1
david8090
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2011
Berichten: 1
Styling product

Hallo allemaal,

Deze vraag wordt misschien heel vaak gesteld maar ik ben echt de wanhoop nabij. Al een jaar gebruik ik geen enkel styling-product in mijn haar omdat niets wat ik probeer goed is. Hoewel het er zonder niet slecht uitziet, is het soms wel fijn om wat model te kunnen creeren. (Ik ben een man).

Tot nu toe heb ik echt alles bij de Etos geprobeerd en ben denk al 50 euro kwijt aan al die probeersels.

Vaak is het:
  • Zo'n ontzettend stijve wax dat je bijna een hele fles Dreft nodig hebt om het er uit te wassen (sculping wax, murays)
  • Heel vettig en geen hold (Brylcream, bepaalde shapers)
  • Wordt het enorm hard
  • Droogt je haar helemaal uit zodat het na een uur lijkt alsof je een dode cavia op je hoofd hebt (tot nu toe bijna alles)


Ik heb middelmatig lang haar en vrij vol/stevig. Bovenop vaak wat langer en opzij wat korter. Ik ben echt opzoek naar een product dat:
  • Stevigheid geeft
  • Het haar er uit laat zien als handdoekdroog haar. De hele dag lang
  • Niet heel vettig is en niet vies aanvoelt
  • Niet enorm indroogt zodat de glans verdwijnt en je een hele doffe en matte look overhoudt
  • Niet enorm hard opdroogt met van die 'stokjes'

Hopelijk kunnen jullie mij helpen door een aantal producten aan te raden die aan mijn wensen voldoen. Ik ben jullie zeer dankbaar.

gr,

David.

Laatst gewijzigd door david8090; 2 december 2011 om 21:10
david8090 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2011, 10:30   #2
Raider
Haarfijn
 
Geregistreerd: 19 oktober 2010
Locatie: Roden, Drenthe, Nederland
Berichten: 34
Geslacht:
Ik heb ook al heel veel producten uitgeprobeerd en deze experimenten hebben mij ook al tientallen euro's lichter gemaakt. Als ik van die vette glibbergel in m'n haar doe is het net of ik geen haar meer op m'n hoofd heb zo aan elkaar geplakt wordt het ervan. Ik gebruik nu L'oreal Remix. Op zich lijkt je haar daarmee handdoekdroog, maar het houdt het haar, zeker als je haar wat langer wordt, niet zo lang goed in model. Het zakt op een gegeven moment in zeg maar. Wel is het gemakkelijk uitwasbaar.

Ik heb ook nog niet het ideale stylingproduct gevonden. Ik houd mij dan ook zeer aanbevolen.
Raider is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2011, 10:38   #3
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Voor redelijk kort en nog niet al te dun haar, vind ik de wax van Axe best goed. Goedkoop, creëert hold, niet vettig en makkelijk uitspoelbaar. Voor langer en eerder dun haar, vind ik hair mousse van Syoss erg goed, de 'volume' variant.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2011, 22:39   #4
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Fudge Matte Hed Extra

Fudge Matte Hed Extra.

Ik zweer bij dit product. Maakt je haar dik, geeft het een natuurlijke look en is (zonder hard te worden) ongekend stevig.

Een product als dit kan je niet gewoon bij de drogist kopen, het is echt van een andere categorie kwaliteit.

In de loop der jaren heb ik zoveel haarproducten geprobeerd en sinds kort gebruik ik dit spul. Super!
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.