Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergave
Oud 6 januari 2009, 19:15   #121
miraatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 5
Hoi,
Ik lees nu pas de reacties van mensen mbo mijn verhaal dat ik vorige week schreef.Ik had niet verwacht dat er zoveel reacties kwamen.Ben wel teleurgesteld dat sommige twijfelen aan mijn verhaal.Het is echt de waarheid,trainshair heeft me maandag meteen op gebeld.Dus ze herkende mij meteen van mijn verhaal!Er komt donderdag iemand van trainshair bij me langs...eigenlijk wilde ze dat ik daar heen kwam,maar dat is voor mij een 1 uur rijden,dus dat wou ik niet.Nu komen ze naar me toe om een oplossing te bespreken.Dit is de eerste keer dat trainshair mij persoonlijk opbeld.En ook echt medeleven en interesse toond.Het is wel sneu dat dat op deze manier moet.Maar ik had dit niet verwacht!
Ik wilde eigenlijk alleen mijn verhaal kwijt,ben ook pas sinds vorige week lid van het haarweb.En had nooit verwacht dat trainshair hier ooit op zou kijken.Ik vind het wel niet normaal, dat mensen hier min of meer schrijven, dat ik naar een psychiater zou moeten gaan.Ik wil deze mensen best een foto van mijn huidige haarsituatie sturen hoor!!Reageer maar!Dan zul je het met eigen ogen zien.

Maar tot slot...ik hoop echt dat ik met trainshair tot een oplossing kan komen.Ik weet ook niet of ik nog een nieuwe operatie zou durven??Donderdag weet ik meer!Ik laat nog van mij horen.En ik bedank iedereen die wel mijn verhaal geloven.Ook het medeleven stel ik erg op prijs.

Laatst gewijzigd door miraatje; 6 januari 2009 om 19:56
miraatje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 19:17   #122
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miraatje Bekijk bericht
Ik weet ook niet of ik nog een nieuwe operatie zou durven??Donderdag weet ik meer!Ik laat nog van mij horen.En ik bedankt iedereen die wel mijn verhaal geloven.Ook het medeleven stel ik erg op prijs.
Ha Miraatje, goed dat je nog eens terugkomt. Ik zou niet bang zijn voor een tweede ht; als je straks met een mooie bos haren rondloopt ben je alle ellende al weer lang vergeten. Heb zelf een FUT gehad bij TH, en het is idd geen pretje. Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Je kunt ook een foto op dit forum plaatsen!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 19:26   #123
miraatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 5
!

Laatst gewijzigd door miraatje; 8 januari 2009 om 17:09
miraatje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 19:56   #124
miraatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 5
!

Laatst gewijzigd door miraatje; 8 januari 2009 om 17:08
miraatje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 20:17   #125
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miraatje Bekijk bericht
De foto is geplaatst!!Niet echt duidelijk,ik maak morgen bij daglicht een betere foto!
Is idd bijna niet te zien. Je moet het als volgt doen:
1. ga naar het scherm waar je een bericht kunt intypen
2. kijk onderaan onder overige opties en klik op "Beheer bijlagen"
3. bladeren
4. uploaden en dan antwoord versturen

Maak een foto met niet al te hoge resolutie!

Succes!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 21:06   #126
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miraatje Bekijk bericht
Hoi,
Ik lees nu pas de reacties van mensen mbo mijn verhaal dat ik vorige week schreef.Ik had niet verwacht dat er zoveel reacties kwamen.Ben wel teleurgesteld dat sommige twijfelen aan mijn verhaal.Het is echt de waarheid,trainshair heeft me maandag meteen op gebeld.Dus ze herkende mij meteen van mijn verhaal!Er komt donderdag iemand van trainshair bij me langs...eigenlijk wilde ze dat ik daar heen kwam,maar dat is voor mij een 1 uur rijden,dus dat wou ik niet.Nu komen ze naar me toe om een oplossing te bespreken.Dit is de eerste keer dat trainshair mij persoonlijk opbeld.En ook echt medeleven en interesse toond.Het is wel sneu dat dat op deze manier moet.Maar ik had dit niet verwacht!
Ik wilde eigenlijk alleen mijn verhaal kwijt,ben ook pas sinds vorige week lid van het haarweb.En had nooit verwacht dat trainshair hier ooit op zou kijken.Ik vind het wel niet normaal, dat mensen hier min of meer schrijven, dat ik naar een psychiater zou moeten gaan.Ik wil deze mensen best een foto van mijn huidige haarsituatie sturen hoor!!Reageer maar!Dan zul je het met eigen ogen zien.

Maar tot slot...ik hoop echt dat ik met trainshair tot een oplossing kan komen.Ik weet ook niet of ik nog een nieuwe operatie zou durven??Donderdag weet ik meer!Ik laat nog van mij horen.En ik bedank iedereen die wel mijn verhaal geloven.Ook het medeleven stel ik erg op prijs.
Hoi Miraatje,
Ik vond de reacties op jouw verhaal hier eerlijk gezegd SCHANDALIG! Je meld een schokkende en erg pijnlijke ervaring en je wordt er direct van verdacht gemaakt dat je onterecht slechte ervaringen hier plaatst!!! Wat jij mee hebt gemaakt lijkt me verschrikkelijk. Je foto is moelijk goed te zien maar in eerste instantie lijkt je haarlijn vrij laag ingezet.
Het is goed te zien dat Transhair via dit medium reageert en contact met je zoekt en er hopelijk alles aan gaat doen om het te herstellen. Dat is klasse en hopelijk heb je er baat bij.

I heb zelf recent gemerkt dat mijn feedback hier ook niet welkom is. Ja, ik heb kritiek op HT's omdat ik er meerdere in mijn directe omgeving fout heb zien gaan. En mensen als Norwood2 en Limbo roepen dat ik me belachelijk gedraag. Ik ben echter reeel en weet wat er wel en niet mogelijk is met een HT. Dat willen bepaalde mensen hier liever niet horen. Die horen het liefst dat een HT DE oplossing is.
Mensen die het gevoeligst zijn voor een HT zijn die tussen de 20 en 25 jaar. En juist op die leeftijd zou je dat nog niet moeten doen. Maar dat is niet leuk om te horen, het prettigst is het als je hoort dat je weer je volle haardos van rond je 20e terug krijgt. Maar dat gebeurt niet, maar blijf vooral dromen.

Pas als hair multiplication echt gaat vliegen is er een oplossing. tot dan is het letterlijk het verplaatsen van het probleem...

Miraatje, sterkte
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 22:19   #127
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Pat, sorry maar je heb er niks van begrepen. Als jij vind dat een HT niet de oplossing is, dan moet je dat vooral zeggen. Maar als je dan vervolgens roept dat er in 10 jaar niks veranderd is, dat het niet 'cool' is om 6 haren op het voorhoofd te hebben, zie Barney/Kennedy. Mijn situatie ook nog eens aankaart, terwijl je mijn situatie niet kent.

Jaaaaaaaaa, dan ben je reeel hoor en weet JIJ wat er wel en niet mogelijk is met een HT...wij niet...

Ik denk dat het andersom is, Pat.

Je loopt een mening te verkondigen met negativisme en onwetendheid als steunpunten. Die mensen hebben we al genoeg in Nederland.

Ga je eerst nog maar eens verdiepen in HT's en kom dan terug. Zeker niet de boel omdraaien als dat men hier niet van de risico's/beperkingen op de hoogte is en dat men vind dat HT's wel even de oplossing zouden zijn.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 22:46   #128
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Je kan roepen dat ik er niks van heb begrepen. Norwood2, maar ik verdiep me al 15 jaar in HT's, weet echt wel wat de nieuwste ontwikkelingen zijn en maak bewust een keuze. En adviseer mensen bewust.
Jij bent een half jaar lid van haarweb, je post gemiddeld 2 posts per dag (heb je wel een leven?) en jij lijkt wel geen enkel negatief verhaal over HT's te willen horen, terwijl die er echt legio zijn.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 23:01   #129
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat Bekijk bericht
Je kan roepen dat ik er niks van heb begrepen. Norwood2, maar ik verdiep me al 15 jaar in HT's, weet echt wel wat de nieuwste ontwikkelingen zijn en maak bewust een keuze. En adviseer mensen bewust.
Jij bent een half jaar lid van haarweb, je post gemiddeld 2 posts per dag (heb je wel een leven?) en jij lijkt wel geen enkel negatief verhaal over HT's te willen horen, terwijl die er echt legio zijn.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Je verdiept je al 15 jaar in HT's maar weet toch te melden dat er in 10 jaar niet veel veranderd is ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen.
Netjes Pat, ik geloof jouw meteen.


Nu haal je er weer mijn sociale leven erbij, dat ik pas 6 mnd lid ben er dus geen snars vanaf weet en vraag je vervolgens mijn leeftijd ? Misschien kan ik beter die vraag stellen. Moeten we nu ineens jaren lid zijn ofzo ? Excuse moi, dat wist ik niet.

Zeggen dat ik niks negatiefs over HT's zou willen horen, dan moet je mijn posten maar eens een keer lezen en niet wederom maar gewoon wat roepen omdat ik je mening niet deel. Ik ben vaak genoeg kritisch over risico's, mogelijkheden/beperkingen etc etc. Je zit echt gewoon lukraak uit je achterste te brallen.

Laatst gewijzigd door norwood2; 6 januari 2009 om 23:10
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 23:29   #130
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
ga maar weer blaten Norwood. De reden dat ik naar je leeftijd vroeg is omdat ik schat dat je iemand bent die tussen de 20 en 25 is en al een HT achter de rug heeft. Iemand die nu uit alle macht zijn keuze wil rechtvaardigen. Dat begrijp ik heus wel maar blijf gewoon openstaan voor andermans meningen.
Sterkte...
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 23:40   #131
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Nee, ik ben ruim over de 30.

Ik sta open voor andermans meningen, Pat, dat is het hele issue helemaal niet. Ik kan niet tegen nonsense.

Je kan zeggen dat de lucht zwart is....kan jouw mening zijn....zeg ik onzin.

Thanks though.

Laatst gewijzigd door norwood2; 6 januari 2009 om 23:44
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2009, 23:43   #132
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
even een vraag tussen dit onzinnig geneuzel door als het kan:

Hoewel het eind 2007 nog uit zag dat het bij kleine inhammen zou blijven is kaalworden een raar proces, ik ben mijn vader zon beetje in kaalheid voorbij en heb in 2007okt een ht 800 gedaan, ik zie gebeuren dat mijn middenstuk volledig verdwenen is binnen 10 jaar nw2a 3a.
De eerste HT is zonder scheren aan de zijkanten geplaatst (haarlijn zelf) er komt nu een HT van 1000fue aan wederom zonder scheren, op welke manier zouden jullie deze plaatsen? Achter de haarlijn of alvast helemaal frontaal achter eerste haarlijn? Volgens mijn berekening is namelijk van nw 3a naar nw2 (http://www.elliotthair.com/images/norwood_patterns.gif) ongeveer 53cm2. Voor een volledige dekking heb je dus 2500 grafts nodig. Theoretisch zou dit dus 3 behandelingen betekenen. Concreet dus; waar kan je ze het beste plaatsen om een eventuele 3e behandeling te voorkomen
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2009, 12:19   #133
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat Bekijk bericht
Ja, ik heb kritiek op HT's omdat ik er meerdere in mijn directe omgeving fout heb zien gaan. En mensen als Norwood2 en Limbo roepen dat ik me belachelijk gedraag.
Praat voor je zelf Pat. Wat een prietpraat! En daar laat ik het bij. BASTA!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2009, 00:24   #134
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Ik heb de laatste twee berichten verwijderd. Discussiëren over ht's prima, maar hou het dan wel netjes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2009, 10:06   #135
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik heb de laatste twee berichten verwijderd. Discussiëren over ht's prima, maar hou het dan wel netjes.
Heb ik iets gemist??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.