Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 februari 2005, 18:57   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Als we gewoon alles een ziekte noemen, kun je de medicijnen aftrekken op je belastingaangifte en dat vindt menigeen reuze belangrijk.
Als de belastinginspecteur er eenmaal van overtuigd raakt, dat 't geen ziektes zijn, kunnen we die aftrekposten allemaal shaken.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2005, 19:48   #17
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Als we gewoon alles een ziekte noemen, kun je de medicijnen aftrekken op je belastingaangifte en dat vindt menigeen reuze belangrijk.
Als de belastinginspecteur er eenmaal van overtuigd raakt, dat 't geen ziektes zijn, kunnen we die aftrekposten allemaal shaken.
Ja en? Ik ben toch niet van plan om belasting te betalen voor mensen die zo nodig cosmetische producten nodig hebben? Je bent een makkelijke zeg, lekker de staat (en daarmee de belastingbetaler) laten opdraaien voor jouw middeltjes voor dit en dat.

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 12 februari 2005 om 19:53
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 00:21   #18
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Hey jongens,
Laten we er maar over op houden, of je iets nou een ziekte of een aandoening noemt of een erfelijke afwijking, whatever.
Doei!
Je gooit zelf het koren op de molen......

Roos een ziekte, welnee, dat is ridicuul. De term ziekte zou verschrikkelijk verwateren als je roos er ook toe zou rekenen. Bij ziekte is er sprake, zoals eerder al aangegeven, langdurig lichamelijk of psychisch lijden. Dus ook griep is geen ziekte, wel ff ziek .
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 14:40   #19
mokammetje
HaarWeb lid
 
mokammetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 49
als je een droge hoofdhuid hebt Smeer het dan gewoon in met VASELINE
mokammetje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 15:28   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Haarmannetje,

Je weet kennelijk niet hoeveel jarenlang jij en ik al meebetaald hebben aan allerlei schreeuwend dure cosmetische ingrepen die allemaal werden vergoed door het ziekenfonds en waarvan ik nooit gebruik heb gemaakt. De premies stijgen de pan uit. Wij betaalden mee aan flapoorcorrecties, ooglidcorrecties, buikwandcorrecties, electrische ontharing etc. Wie zich groen en geel betaalt aan premies, mag toch wel proberen 't één en ander aan "ziekte"-kosten af te trekken? Ik doe niets illegaals.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 17:12   #21
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Hallo Haarmannetje,

Je weet kennelijk niet hoeveel jarenlang jij en ik al meebetaald hebben aan allerlei schreeuwend dure cosmetische ingrepen die allemaal werden vergoed door het ziekenfonds en waarvan ik nooit gebruik heb gemaakt. De premies stijgen de pan uit. Wij betaalden mee aan flapoorcorrecties, ooglidcorrecties, buikwandcorrecties, electrische ontharing etc. Wie zich groen en geel betaalt aan premies, mag toch wel proberen 't één en ander aan "ziekte"-kosten af te trekken? Ik doe niets illegaals.
Nu zul je toch echt met harde cijfers moeten komen, want ik geloof er niets van, dat dergelijke ingrepen zijn bekostigd door de staat. Maar je noemt het zelf al: het betreffen correcties en correcties zijn doorgaans bedoeld om iets afwijkends te herstellen. Maar nogmaals, hoe kom jij aan die info?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 21:06   #22
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb niet gezegd dat die correcties direct bekostigd werden door de staat, maar wel door het ziekenfonds, waarvoor wij allen jaarlijks gigantisch hoge premies ZFW en aanvullende premies moeten betalen.

B.v. flapoorcorrecties werden vergoed (nu niet meer), maar haartransplantaties e.d. moest je zelf betalen, alsof dat geen haarcorrectie zou mogen heten. Kalende mensen moeten alles steeds zelf betalen, dus, nu het sinds een paar jaar weer toegestaan is om bij ziektekosten en andere buitengewone uitgaven, het één en ander af te trekken, maak ik daar dankbaar en legaal gebruik van.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 21:58   #23
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Het wordt eens tijd denk ik dat ik de belastingdienst op de hoogte ga stellen van dit misbruik.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 22:05   #24
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Het wordt eens tijd denk ik dat ik de belastingdienst op de hoogte ga stellen van dit misbruik.
Dit vind ik helemaal kansloos. Omdat jij vind dat het misbruik is hoeft het nog niet zo te zijn. Jij hoeft niet voor iemand te beslissen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2005, 00:02   #25
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Arrow

Haarmannetje,
Wat jou allemaal mankeert, weet ik niet, maar ik heb 4 jaar bij een belastingconsulent gewerkt en daar leer je nog 's wat.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2005, 09:33   #26
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Dit vind ik helemaal kansloos. Omdat jij vind dat het misbruik is hoeft het nog niet zo te zijn. Jij hoeft niet voor iemand te beslissen.
Dit was natuurlijk even een geintje. Maar in principe slaat deze reactie nergens op. Ik beslis voor niemand. Ik vraag mij gewoon af of dat wel helemaal netjes is en daarvoor kan ik het beste bij de belastingdienst zelf terecht. Ik heb geen zin om te betalen voor een ander zijn of haar cosmetische hulpmiddeltjes. Ik betaal liever voor goed onderwijs, betere veiligheid enzovoort.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[ketoconazol] Algemeen (Rooscure en Nizoral) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1636 25 januari 2019 14:29
Witte, jeukende korrels op hoofdhuid, check dit... MauZ AGA - Algemeen 18 17 september 2011 17:44
Rooscure Haarmannetje Medicijnen/haargroeimiddelen 5 13 februari 2005 16:31
Haaruitval en gevoelige hoofdhuid Frans AGA - Algemeen 6 16 februari 2004 21:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.