Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juni 2017, 18:11   #31
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Hallo Serious,

Ik heb je verhaal en resultaten met plezier bekeken. Hoe is je eindresultaat geworden?

Ik moet zeggen dat ik niet kan wachten om de behandeling aan te gaan.. Mijn grootste struikelblok is echter de zomer; die ik niet kaal wil bewandelen.. Nog even geduld dus
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2017, 20:31   #32
fireofdoom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2017
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Beste fireofdoom,

Ik wil inderdaad het maximale uit mijn HT halen.. als ik nu door zou zetten met de medicatie dan zou ik door de hergroei wellicht minder grafts nodig hebben.. ik heb best veel indrukwekkende resultaten gezien met alleen medicatie.

Stel, ik moet NA mijn HT vroegtijdig stoppen met medicatie vanwege bijwerkingen, zwangerschapswens van mijn partner.. etc etc.. dan vallen de haartjes die zijn verkregen door hergroei (medicatie) weer uit. Dan zit ik dus met een situatie waarin ik mogelijk opnieuw voor een HT moet kiezen.

De kliniek raadde het nemen van medicatie in het algemeen af.. Zij zien het als vergif, dat slechts tijdelijk werkt en de kwaliteit van je haren verslechterd. Ik ben zelf in de literatuur gedoken en kon hun beredenering niet volgen.. Maar ik ben nu dus wel gestopt.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk..

Zeker duidelijk! Dat is precies hoe ik er zelf ook een beetje over dacht. Ik ben enkel gestart met minoxidil en een ketazonol shampoo, simpelweg omdat ik finasteride nog even wil laten liggen (mijn kruin is minimaal aangetast). Al zou ik na de HT wel graag finesteride willen nemen om op deze manier wat langer van de HT te kunnen 'genieten'. Maar jij gaat dus wel weer starten met de gebruikelijke medicatie na je HT?

Verder kan ik me ook niet echt vinden in het feit dat ze je vertelden dat medicatie de haren verslechterd op ten duur. Vergif misschien wel, mits je bijwerkingen ondervindt..
fireofdoom is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2017, 13:01   #33
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ja ik wil een maand voor de HT weer starten met de medicatie.. ik heb het een en ander gelezen over een kleinere kans op shockloss; de haarzakjes rondom het operatiegebied zijn immers van betere kwaliteit onder medicatie zoals Minox/Fina. Daarnaast is een maand ook niet genoeg om resultaten te realiseren. Vandaar mijn keuze om een maand voor de operatie weer te starten met de medicatie

Laatst gewijzigd door nicolaasdk; 8 juni 2017 om 13:01 Reden: typo
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2017, 16:07   #34
fireofdoom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2017
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Ja ik wil een maand voor de HT weer starten met de medicatie.. ik heb het een en ander gelezen over een kleinere kans op shockloss; de haarzakjes rondom het operatiegebied zijn immers van betere kwaliteit onder medicatie zoals Minox/Fina. Daarnaast is een maand ook niet genoeg om resultaten te realiseren. Vandaar mijn keuze om een maand voor de operatie weer te starten met de medicatie
Oke, duidelijk. Ik ga je proces zeker volgen. Ik zal volgende maand als ik de HT onderga ook een topic starten

Succes!
fireofdoom is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2017, 18:49   #35
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht

Maar voor wie geen medicijnen wenst te nemen zijn er alsmaar meer alternativen die ook een redelijke tot goede werking hebben.
Welke zijn dat als ik vragen mag?
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, minoxidil foam rogaine


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.