Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 maart 2010, 09:56   #31
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Is ook vaak met ooglaserbehandelingen die door artsen worden uitgevoerd.
Zelf lopen ze vaak met een bril. Soms zelfs van die jampotglazen.

groet Dododo
Waarschijnlijk is de dokter een gelukkig getrouwd man, die maken zich geen zorgen over hun haar.
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2010, 10:41   #32
Leonn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2006
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daklugie Bekijk bericht
Waarschijnlijk is de dokter een gelukkig getrouwd man, die maken zich geen zorgen over hun haar.
Nou dan moet ik maar eens gelukkig gaan trouwen blijkbaar...
Leonn is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 08:16   #33
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonn Bekijk bericht
Nou dan moet ik maar eens gelukkig gaan trouwen blijkbaar...
Yep! No more hair worries!!
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 18:29   #34
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nou niet vooraf aan mijn 1e HT, maar nadat er een x-aantal niet zijn opgekomen, werd dit wel een issue bij mijn 2e HT en misschien als oorzaak aangekaart.

Toeval was dat de assistente vroeg of ik soms weer begonnen was met het slikken van fina. Ze merkte op dat de kwaliteit dit keer een stuk beter was. En dat was idd correct, na mijn 1e HT was ik weer begonnen.
Ik heb ook dun haar en mijn ht van bijna 3000 grafts lijkt gewoon nergens op .Ik heb wel dun haar zou dit mischien de reden van de naar mijn mening geflopte ht ?.Overigens werd mij dit niet verteld ,maar ja als je voor consult gaat bij ac in iedergeval meneer van de Ven niet serieus nemen maar gewoon direct naar Feriduni gaan .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 19:34   #35
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Ik heb ook dun haar en mijn ht van bijna 3000 grafts lijkt gewoon nergens op .Ik heb wel dun haar zou dit mischien de reden van de naar mijn mening geflopte ht ?.Overigens werd mij dit niet verteld ,maar ja als je voor consult gaat bij ac in iedergeval meneer van de Ven niet serieus nemen maar gewoon direct naar Feriduni gaan .
Hey Sneu

3000 grafts en weinig resultaat (lijkt me niet dat dat aan dun haar ligt).

Heb je wel AGA of is er iets anders aan de hand. Ooit een bloedonderzoek laten doen ?

Gr Roloff
ps. misschien off-topic, maar wellicht wel relevant
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 21:57   #36
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Ik heb ook dun haar en mijn ht van bijna 3000 grafts lijkt gewoon nergens op .Ik heb wel dun haar zou dit mischien de reden van de naar mijn mening geflopte ht ?.Overigens werd mij dit niet verteld ,maar ja als je voor consult gaat bij ac in iedergeval meneer van de Ven niet serieus nemen maar gewoon direct naar Feriduni gaan .
Maak eens een afspraak, die is gratis. Feriduni kiest altijd de dikste haren uit het donor gebied, heeft mij me verteld. Zijn aanpak lijkt me profesioneler dan de meeste anderen. Je krijgt een vitamine-spray mee en agar olie voor een goede wondheling, een speciale bandana, hij raadde me zelfs homeopatie aan, ARNICA C30 van UNDA, om de zwelling wat te remmen. Bij Feriduni kan je ook een bloedonderzoek laten doen.

Laatst gewijzigd door Daklugie; 8 maart 2010 om 22:07
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 22:06   #37
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Ik heb nog weinig gelezen of gehoord i.v.m. zo rechtop mogelijk slapen.
Begon me hierover behoorlijk zorgen te maken daar ik ook veel ronddraai
in mijn slaap. Heb er toch wat op gevonden. Bij Dr Feriduni krijg je een opblaasbaar nekkussen, heb het vergeleken met een tempur nekkussen,
en het tempur kussen is misschien 10 maal duurder, maar zijn geld waard
http://www.distrac.com/documents/tem...en.xml?lang=nl

Maar dan lig ik nog niet stil op mijn rug, maar wacht...

http://www.ficobelgium.eu/vulling.html

Dit is een vergroote versie van een nekkussen, maar ditmaal met korrels als vulling.
Ik hoef me al geen zorgen meer te maken over mijn slaaphouding
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 22:30   #38
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Nog ff en Dr.Feriduni ligt naast hem in bed.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 22:33   #39
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nog ff en Dr.Feriduni ligt naast hem in bed.
nog voor geen 10000000000000000000$!
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 23:17   #40
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Hey Sneu

3000 grafts en weinig resultaat (lijkt me niet dat dat aan dun haar ligt).

Heb je wel AGA of is er iets anders aan de hand. Ooit een bloedonderzoek laten doen ?

Gr Roloff
ps. misschien off-topic, maar wellicht wel relevant
Kun je die gewoon bij de huisarts doen zo,n bloedonderzoek ?
(Zegt ze wel heb je hem ook weer hij en zijn haartjes hahaha)
Krijg wel een herbehandeling van 1500 grafts gratis door Feriduni himself (staat dit keer wel op papier teminste ).
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 23:19   #41
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daklugie Bekijk bericht
Maak eens een afspraak, die is gratis. Feriduni kiest altijd de dikste haren uit het donor gebied, heeft mij me verteld. Zijn aanpak lijkt me profesioneler dan de meeste anderen. Je krijgt een vitamine-spray mee en agar olie voor een goede wondheling, een speciale bandana, hij raadde me zelfs homeopatie aan, ARNICA C30 van UNDA, om de zwelling wat te remmen. Bij Feriduni kan je ook een bloedonderzoek laten doen.
Bij feriduni een bloedonderzoek laten doen ?Ik wist niet dat hij dit deed .Is dit kosteloos ? Kun je er op wachten? En waarom heeft hij mij dit dan niet aanbevolen ?.....
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 00:05   #42
Leonn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2006
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Ik heb ook dun haar en mijn ht van bijna 3000 grafts lijkt gewoon nergens op .Ik heb wel dun haar zou dit mischien de reden van de naar mijn mening geflopte ht ?.Overigens werd mij dit niet verteld ,maar ja als je voor consult gaat bij ac in iedergeval meneer van de Ven niet serieus nemen maar gewoon direct naar Feriduni gaan .
Sneu, de HT van 3000 grafts had je ook bij Feriduni gehad toch? Is daar dan maar 50% van opgekomen ongeveer (omdat je nu een gratis behandeling krijgt van 1500 grafts)?
Leonn is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 15:57   #43
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
tot mijn spijt moet ik vermelden dat de nazorg bij feriduni buitengewoon moeizaam te regelen is op dit moment. Dit omdat hij blijkbaar bijna nooit meer in veldhoven is.
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 16:51   #44
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonn Bekijk bericht
Sneu, de HT van 3000 grafts had je ook bij Feriduni gehad toch? Is daar dan maar 50% van opgekomen ongeveer (omdat je nu een gratis behandeling krijgt van 1500 grafts)?
ja ,naar mijn mening ,en mijn vriendin ,en menig meer , zijn minimaal 1000 grafts naar de filistijnen ,(gewoon niet opgekomen ).Dit heeft naar mijn mening mee te maken daardat FERIDUNI zich totaal niet metde behandeling heeft bemoeit (zelfs de gaatje prikken niet ,maar goed dit is al eens vermeld in een anddere discussie)Mij verbaast het dan ook dat hier vermeld wordt dat Feriduni alleen de dikste haren uit het donorgebied haalt .Sommigen zijn dus geprezen dat ze wel door Feriduni geholpen worden .Maar dit keer staat er wel op mijn lijst vermeld dat ik persoonliijk door hem geholpen wordtn dus zal mij benieuwen .Als ik alles van te voren had geweten ...tja ac is zekers niet de goedkoopste en als ik dan kijk naar mijn resultaat .ik ben niet kalend maar gewoon nog kaal punt uit. zelfs in de spiegel heb ik gewoon nog een kale plens.Mij verbaast het dan ook waarom a.c zo hoog in het vaandel staat ,naar mijn mening zijn de prijs en kwaliteit niks niet beter als andere klinieken ,maar hier op haarweb staan blijkbaar maar 2 klinieken in de vaandel en dat is a.c en pro- hair .Aangezien pro-hair stukken goedkoper is en de kwaliteit niks min der ben ik dus te snel overstag gegaan bij ac

Laatst gewijzigd door sneu; 10 maart 2010 om 16:57
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 18:27   #45
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
langzaam krijg ik de indruk dat de drukte bij AC niet ten goede komt aan bestaande klanten. Feriduni heeft gelijk, nu meters maken is goed verdienen, maar ik denk dat ze echt moeten letten op de service (dus ook after sales)
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hair Clinic DR. FERIDUNI hairobservator Chirurgische behandelingen 41 14 december 2011 23:00
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Informations About Doctor Feriduni Please feulacriniere Chirurgische behandelingen 14 13 januari 2008 22:31
Dr.Bijan feriduni in maastricht een van de beste artsen. baloongra Chirurgische behandelingen 1 15 oktober 2004 19:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.