Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 september 2014, 09:52   #16
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drakenjager Bekijk bericht
Veroordelende en aanvallende reactie. Sorry, maar ik heb ik zie nergens zo'n reactie staan . Als jij dit ziet als een veroordelende en aanvallende reactie, dat mag gerust. Eigenlijk, wel grappig wie valt wie, aan?

In mijn reactie schrijf ik altijd in de ik vorm, dus mijn mening. Geen veroordelingen!

Tja, als je zelf al niet eens begrijpt wat en hoe je schrijft houdt het natuurlijk op. Ik ga hier maar niet meer verder op in.
__________________
Zo'n 4 jaar last van haaruitval (ben nu 49). Op zoek naar een manier om het te accepteren. Tot die tijd aan de androcur (voorheen 1,5 jaar duta) op zoek naar de minimale dosering. En een gedeeltelijk haarwerk van echt haar dat goed bevalt.
Update: Mijn haaruitval is al geruime tijd een heel stuk minder & mijn haar is dikker geworden. Ik draag al maanden geen haarstuk meer en blijf duimen dat dat zo blijft.
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2014, 23:00   #17
drakenjager
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2014
Berichten: 160
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHG Bekijk bericht
Tja, als je zelf al niet eens begrijpt wat en hoe je schrijft houdt het natuurlijk op. Ik ga hier maar niet meer verder op in.
Hahaha. Typisch weeral een vrouw, je kan je gelijk niet halen? dus je gaat hier niet meer verder op in. Als jezelf conclusies begint te trekken, die nergens opgebouwd zijn houdt het natuurlijk op. Dat begrijp ik. Maar, wees gerust ik vergeef het je. Je vergissen is natuurlijk menselijk..
drakenjager is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2014, 13:21   #18
Sunshine65
Haarweb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 28
Geslacht:
Hallo,

Er ontstaan nu allemaal discussies om mijn vraag heen, die feitelijk niets met mijn oproep te maken hebben. Wat ik al zei, ik heb mijn keuzes gemaakt en beslissingen genomen en probeer eerst of het me via deze route lukt, dus kijken of een man mij wil en kan helpen. Als dat op geen enkele manier gaat lukken, dan zal ik naar iets anders op zoek gaan. Dank jullie wel.

Groetjes allemaal,
Sunshine
Sunshine65 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2014, 14:58   #19
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Inderdaad vervelend allemaal voor je. Maar weet je wat lastig is, weinigen bestellen daar denk ik. En degenen die daar bestellen zijn misschien huiverig om het te doen voor je. Succes in ieder geval, hoop dat het gaat lukken.
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.