Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 december 2014, 19:28   #16
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Hallo Kemal,

Jouw ban is niet opgeheven: die ban is er niet geweest. Jouw andere accounts zijn en blijven gebanned. Dit is het enige account dat je -nu in ieder geval- mag houden. Dit ene account had ik niet geblokkeerd, zodat je uitleg kon geven in deze discussie. Graag willen de gebruikers van HaarWeb nog steeds uitleg van jou over deze rare gang van zaken, waarbij je zogenaamd bij jezelf had besteld.
Dus: verklaar je nader.

Met vriendelijke groet,
Martijn
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 17 december 2014, 19:38   #17
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Ik ben niet de enige verkoper met een dubbele account, die redbull heeft nog paar andere, onder andere gino, zie mijn eigen pagina. Trouwens, mijn account was wel degelijk geblokkeerd.

Doordat er oplichters actief zijn en mensen nu eenmaal beginners niet vertrouwen had ik zoiets gedaan, dom, dat neemt niet weg dat ik niemand heb opgelicht.

Zowel als bij die andere topic als bij deze heb ik niemand opgelicht! Dat ik een dubbele account heb wil niet zeggen dat ik een oplichter ben! In beide topics zijn er mensen die bestelt hebben en hen product netjes hebben gekregen. Zat mensen die mij kennen hier Martijn.

Jij bent wel diegene die mij beschuldigd van oplichterij, bizarre gewoon, je had het recht hier niet op. Hoe zou jij het vinden als ik zomaar op het internet haarweb werkt samen met die en die en mensen misleidt zodat producten worden verkocht zet. Hoe zou jij dat vinden! Vertel eens, niet leuk toch? mijn eer is geschaad, ik eis herstel...

Jullie kunnen trouwens mijn priveberichten met mensen lezen, dus je wist heel goed dat ik geen oplichter ben, maar goed.
kemal is offline  
Oud 17 december 2014, 19:52   #18
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
ik ben gekwetst, ik heb nooit in mijn leven iemand opgelicht, altijd eerlijk geweest. Doordat een snotaap niets kan verkopen en een leugen de wereld instuurt, geeft niemand het recht om mij te beschuldigen van oplichting. Nogmaals, ik eis herstel!
kemal is offline  
Oud 17 december 2014, 20:51   #19
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Sorry, maar overbluffen en een ander beschuldigen van beschuldiging werkt niet...
Ook zeggen dat je gekwetst bent werkt niet, want je kwetst zelf mensen in plaats van dat anderen jou kwetsen.

Je geeft in ieder geval toe dat je inderdaad een ander account hebt aangemaakt om over te komen als betrouwbaar persoon. Of je nou betrouwbaar bent of niet, mensen op die manier voor de gek houden tekent niet voor je. Wel goed dat je het toegeeft trouwens.

Ik heb alleen aangegeven dat er kans is op oplichting, daarna heb ik jou de kans gegeven om het een en ander uit te leggen. Dit heb je kunnen doen, omdat je account 'kemal' niet door mij is geblokkeerd. Je andere accounts zijn wel geblokkeerd. Hier is geen discussie over. Moderators van HaarWeb kunnen trouwens alleen hun eigen privéberichten lezen.

Je hebt sowieso geen recht om nu dingen te eisen. Wel heb je nu het recht om je excuses aan te bieden aan iedereen die je hier zelf beschuldigd hebt.
Daarmee is voor mij de kous af en mag wat mij betreft ieder voor zich gaan bepalen of ze je genoeg vertrouwen om iets bij je te kopen.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 17 december 2014, 21:00   #20
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Dit is zwak van je, ondanks het feit dat er reacties zijn van andere mensen dat ze hun spullen hebben gekregen, blijf je volhouden. Je zit verkeerd en dat weet jezelf denk ik ook wel. Een excuses of rectificatie zou jou alleen maar goed doen, ieder maakt een fout en jij ook.

Het feit dat je dat laatste niet doet, zegt meer over jouzelf, kijk nog een keer kritisch naar de spiegel en durf volgende keer man genoeg te zijn om tegen een ander te zeggen: Ik zit verkeerd, shit happends, sorry mate. Het zal jou alleen maar een beter en sterker mens maken. Misschien wel een punt waar je aandacht aan moet besteden, een punt wat je als mens nog moet ontwikkelen misschien. Laat dit een wijze les zijn, ga niet zomaar mensen beschuldigen van zaken waar je niet zeker van bent. Wat ben ik blij dat jij geen rechter bent, mijn god en gelukkig ook geen scheidsrechter, haha, dan zou voetbal kijken niet meer leuk zijn ;-) Ik heb genoeg geouwehoerd, krijg hier alleen maar negatieve energie van, het is het niet waard.

Succes met je site!
kemal is offline  
Oud 17 december 2014, 21:09   #21
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kemal Bekijk bericht
Dit is zwak van je, ondanks het feit dat er reacties zijn van andere mensen dat ze hun spullen hebben gekregen, blijf je volhouden. Je zit verkeerd en dat weet jezelf denk ik ook wel. Een excuses of rectificatie zou jou alleen maar goed doen, ieder maakt een fout en jij ook.

Het feit dat je dat laatste niet doet, zegt meer over jouzelf, kijk nog een keer kritisch naar de spiegel en durf volgende keer man genoeg te zijn om tegen een ander te zeggen: Ik zit verkeerd, shit happends, sorry mate. Het zal jou alleen maar een beter en sterker mens maken. Misschien wel een punt waar je aandacht aan moet besteden, een punt wat je als mens nog moet ontwikkelen misschien. Laat dit een wijze les zijn, ga niet zomaar mensen beschuldigen van zaken waar je niet zeker van bent. Wat ben ik blij dat jij geen rechter bent, mijn god en gelukkig ook geen scheidsrechter, haha, dan zou voetbal kijken niet meer leuk zijn ;-) Ik heb genoeg geouwehoerd, krijg hier alleen maar negatieve energie van, het is het niet waard.

Succes met je site!
Voor de laatste keer: ik heb je de ruimte gegeven om alles uit te leggen.
Nu ga je mij alweer beschuldigen, dat is weer een zwaktebod. Lees nou eerst de hele discussie weer eens vanaf het begin, dan zie je wie gelijk heeft. Een rectificatie is nooit van toepassing geweest, je hebt zelf de kans niet genomen om alles uit te leggen.

Nog een laatste advies: je blijft maar graven, kijk uit dat je niet te diep graaft!

Einde discussie.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 17 december 2014, 21:51   #22
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Je laatste zin is mooi, ;-)

Uit respect voor Anthonie, einde discussie...
kemal is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.