Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 oktober 2017, 16:07   #1
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
q

Laatst gewijzigd door H1710; 10 oktober 2017 om 19:27
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 16:16   #2
Serge1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Berichten: 73
Geslacht:
Geen enkele top kliniek behandeld iemand van 21 jaar.
Serge1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 19:25   #3
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
HT bij HASCI

Goedemiddag lotgenoten,

Ik ben een man van 21 jaar, en ik begon vanaf mijn 16e in rap tempo haar te verliezen dat niet meer terugkwam. Ik ben op mijn 19e begonnen met finasteride en toen is mijn kaalheid abrupt stopgezet. Ik heb inmiddels 4 haartransplantaties ondergaan bij HASCI, met heel matig resultaat. Ik was helemaal kaal tot halverwege mijn hoofd en ook een deel van de zijkanten. Ik heb na 4 HT's op deze kale plekken een zeer dunne dichtheid waar ik helemaal niet tevreden over ben. Nu ontdekte ik een tijdje geleden Hairworld Istanbul en hun FUE CT behandeling, die ook mensen zoals mij, die matige resultaten bij een normale FUE hebben geboekt, een hoge dichtheidsgarantie geven. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit zal gaan uitpakken en deel graag mijn ervaringen omtrent deze behandeling met jullie.

Bijgevoegd een foto van mijn huidige toestand, na 4 behandelingen bij HASCI.
Ik wil na mijn eerste behandeling bij Hairworld Istanbul (FUE CT), jullie op de hoogte houden middels foto's van mijn progressie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0322.jpg‎ (147,3 KB, 318x gelezen)
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 19:28   #4
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H1710 Bekijk bericht
Goedemiddag lotgenoten,

Ik ben een man van 21 jaar, en ik begon vanaf mijn 16e in rap tempo haar te verliezen dat niet meer terugkwam. Ik ben op mijn 19e begonnen met finasteride en toen is mijn kaalheid abrupt stopgezet. Ik heb inmiddels 4 haartransplantaties ondergaan bij HASCI, met heel matig resultaat. Ik was helemaal kaal tot halverwege mijn hoofd en ook een deel van de zijkanten. Ik heb na 4 HT's op deze kale plekken een zeer dunne dichtheid waar ik helemaal niet tevreden over ben. Nu ontdekte ik een tijdje geleden Hairworld Istanbul en hun FUE CT behandeling, die ook mensen zoals mij, die matige resultaten bij een normale FUE hebben geboekt, een hoge dichtheidsgarantie geven. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit zal gaan uitpakken en deel graag mijn ervaringen omtrent deze behandeling met jullie.

Bijgevoegd een foto van mijn huidige toestand, na 4 behandelingen bij HASCI.
Ik wil na mijn eerste behandeling bij Hairworld Istanbul (FUE CT), jullie op de hoogte houden middels foto's van mijn progressie.
Beste,

Ik heb het programma Opgelicht van Jaap Jongbloed ingeschakeld betreft de oplichtingspraktijken van HASCI en heb een reactie gekregen van de presentator zelf met de opdracht om minimaal 6 mensen te verzamelen die ook benadeeld zijn door HASCI zodat ze daar een uitzending daarover gaan uitweiden.
Daarom wil ik aan de mensen vragen die ook met HASCI te maken hebben gehad of jullie hieraan mee willen doen??
Mijn donorgebied is volledig kaalgeplukt en had niet eens groei op het ontvangstgebied en word nu overal geweigerd bij andere klinieken voor een nieuw behandeling en nu reageert dhr Coen Gho nergens meer op en als ik hem bel dan drukt hij mij gewoon weg.
Mensen kunnen ook anoniem deelnemen aan het programma.
Email: selectedselect@hotmail.com

Deze oplichter moet echt gestopt worden!!
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2018, 17:41   #5
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Update 9 maanden na behandeling hairworld istanbul na zwaar ondermaats resultaat@hsi

Zoals beloofd deel ik bij deze mijn update nadat ik 9 maanden geleden mijn eerste fue ct behandeling bij Hairwold Istanbul ben ondergaan. Het resultaat is werkelijk waar verbluffend. Ik heb opeens weer een volle bos. Bovendien zijn dit allemaal volle dikke haren. Ik raad iedereen deze kliniek aan. De begeleiding is top, en de resultaten spreken voor zich!

Content als ik ben met mijn ontdekking van Hairworld Istanbul, voel ik mij nu echter ook vreselijk opgelicht door het Hair Science Institute. Ik ben daar 4 keer behandeld zonder enige redelijke vorm van resultaat. Wel ben ik heel wat haren uit mijn donorgebied kwijtgeraakt door deze behandelingen. Dit zijn achteraf gezien ´verspilde´ haren geweest. Ook ben ik heel wat geld verloren doordat ik daar 4 keer voor een behandeling heb betaald. Zij gaven aan dat dit het maximaal haalbare was voor mij. Dit blijkt nu zwart op wit een grote leugen aangezien ik in één behandeling bij Hairworld Istanbul een significant veel beter resultaat heb behaald dan alle vier de behandelingen bij het Hair Science Institute bij elkaar.

Nu blijkt dat het Hair Science Institute mij haast louter loze praatjes heeft verkocht en geen resultaat, en ik door deze mensen wel een aanzienlijke smak geld verloren ben én nuttig donorhaar, ben ik voornemens financiële tegemoetkoming te eisen van ze. Ik baal hier ontzettend van en ben hier oprecht door aangeslagen. Ik voel mij echt bedonderd! Dit kan echt niet en riekt naar oplichting! Leer van mijn verhaal mensen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg PHOTO-2018-10-16-16-14-42.jpg‎ (138,9 KB, 235x gelezen)
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2018, 19:59   #6
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Dat haar ziet gewoon dof van alle toppik en andere verdikkingszooi die ze er ingesmeerd hebben.
Hoeveel korting heb je gekregen, om jouw zgn succesverhaal hier te plaatsen..?

Coen Gho kon de boel mooi voorspiegelen, maar HWI onderhand nog beter.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2018, 22:27   #7
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Ik vind het een bizar verhaal als het waar zou zijn. op je 21e en al 4 behandelingen bij hasci gehad? Ik heb ooit als 21 jarige geinformeerd bij hasci en ze wouden mij eigenlijk niet behandelen voor mijn 27e.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 14:55   #8
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Hahaha. Ik kan je natuurlijke wantrouwen wel begrijpen. Veel klinieken beloven veel wat ze niet waar kunnen maken. Echter zit hier helemaal niks in, zelfs geen wax. De haren zijn zo vol en dik door speciale vitamine supplementen die ik neem op aanraden van HWI. Ik raad je aan op de instagram van HWI te kijken. Daar zie je veel succesverhalen en gaan ze zelfs op filmpjes met een borstel door klanten hun haren heen om te laten zien dat het echte haren zijn. Ik krijg hier overigens niks voor. Ik deel dit graag om andere mensen te helpen een goede keuze voor een kliniek te maken en te leren van mijn fouten.
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 14:56   #9
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Heeft te maken met je eigen wensen en het tempo van je haaruitval. Ik wilde heel graag de komende jaren (ben begin 20) een haardos hebben.
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 15:46   #10
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Je hebt nu al wel dus 5 operaties ondergaan en je bent nog maar 21. Ik snap dat je blij bent met hoe het nu is maar ik vind het extreem onverstandig.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2018, 12:44   #11
H1710
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Achteraf waren de 4 behandelingen bij HASCI eeuwig zonde dat wel ja. Ben nu 23!
H1710 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2018, 13:18   #12
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H1710 Bekijk bericht
Achteraf waren de 4 behandelingen bij HASCI eeuwig zonde dat wel ja. Ben nu 23!
Een simpele rekensom vertelt mij dat dit bullshit is.
Geen enkele kliniek (zelfs HASCI niet) voert een vervolgbehandeling in minder dan een jaar uit.
Simpelweg omdat het eindresultaat na 12 maanden pas bepaald kan worden....

21 + 4 behandelingen maakt al 25.

Er komen mij iets te veel van die "redder in nood" verhalen vanuit HWI.
Mensen die er geweest zijn, worden voor de foto's eerst ondergedompeld in een topik bad.

Sorry....geen believer aan deze kant.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 29 oktober 2018 om 13:20
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2018, 14:43   #13
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Een simpele rekensom vertelt mij dat dit bullshit is.
Geen enkele kliniek (zelfs HASCI niet) voert een vervolgbehandeling in minder dan een jaar uit.
Simpelweg omdat het eindresultaat na 12 maanden pas bepaald kan worden....

21 + 4 behandelingen maakt al 25.

Er komen mij iets te veel van die "redder in nood" verhalen vanuit HWI.
Mensen die er geweest zijn, worden voor de foto's eerst ondergedompeld in een topik bad.

Sorry....geen believer aan deze kant.
Je neemt mij de woorden uit de mond. Als je de resultaten van HWI goed in de gaten houdt vind ik heel wat toch vies tegenvallen.
Ik heb nog eens mijn mailverkeer er op nagelezen en toen ik 21 was wouden zij mij niet behandelen ivm mijn leeftijd.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.