Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 september 2017, 09:39   #61
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JensDW Bekijk bericht
Hier weer een update. Haren zijn eens goed bijgeknipt ondertussen. Kroezel is ineens pak minder. Haar steekt wel wat en is nat omdat ik er net product had ingedaan. Op de kruin is nog niet veel verbetering zichtbaar. Vooraan kan ik alles behalve klagen
Kijk, dat ziet er goed uit! Je hebt weer een kapsel.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2017, 18:56   #62
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
mooie haarlijn mooi kapsel, kan niks anders zeggen.
Net werk.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2017, 22:08   #63
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Netjes ja, hopelijk wordt de kruin ook nog dicht. Succes!
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2017, 08:40   #64
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Je loopt er weer goed bij man...lekker kapseltje
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 01:29   #65
JensDW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 44
Geslacht:
Update bijna 1 jaar

Zeer tevreden met het resultaat. Kruin is nog altijd niet in orde gekomen, maar daar kan ik mee leven die hoef ik niet elke dag in de spiegel te zien. Heb nog wel het gevoel dat de kruin zeer langszaam groeit en dikker wordt, maar kan maar een gedacht zijn. Allesinds geen spijt van mijn beslissing!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3671.jpg‎ (114,9 KB, 441x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3672.JPG‎ (92,3 KB, 407x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3674.jpg‎ (127,5 KB, 431x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3673.JPG‎ (141,1 KB, 385x gelezen)
JensDW is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 10:00   #66
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Kijk, netjes hoor! Wel jammer van de kruin inderdaad, weet ook niet hoeveel grafts zijn gespendeerd aan de kruin?

Donorgebied is mooi hersteld.
Ik zou inderdaad hetzelfde hebben, kruin is van ondergeschikt belang, zolang ik maar weer een degelijke haarlijn heb.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 10:04   #67
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Als ik je vooraf foto's bekijk dan hebben ze heel wat aan de voorkant moeten gebruiken om dit resultaat te kunnen behalen en was er niet veel meer over voor de kruin. Toch is je kruin ook een stuk dichter getrokken. Heel mooi resultaat!

Wellicht een tweede keer ooit voor je kruin.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 13:05   #68
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Heb je wat van de accel gemerkt? zo te zien heb je op jonge leeftijd geen extra haaruitval gehad.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 11:54   #69
JensDW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 44
Geslacht:
Ik weet ook niet exact hoeveel er aan de kruin zijn gespendeerd. Op de foto's na de operatie te zien toch ook niet zeer weinig, maar bon ik ben tevreden Of ik ooit nog terugga voor de kruin denk ik niet, op deze moment zou ik denken dat ik er later niet zo hard met zou inzitten moest ik wat kaler worden, maar zijn zorge voor later. Heb nog heel weinig last van uitval, maar of het door acell komt geen idee. Ik gebruik ook finasteride, misschien een combinatie van de twee? In ieder geval zijn mijn haren zelf een stuk dikker als voor de operatie zal toch wel ergens mee te maken hebben.
JensDW is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 12:25   #70
Lindeman1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Denk dat voor jou finasteride resultaat geeft en niet acell. Zoiets kan nooit 12 maanden effect hebben, dat is dan al lang weer verdwenen uit je lichaam. Ik zelf pas ff voor het beïnvloeden van m'n hormonen huishouden. Net n stapje te ver vind ik.


Procapil gebruik je dat nog..? Daar geloof ik meer in als acell.


Ik denk dat accel en CT van Hairworld soort provisie toelage is voor de agentschappen in Nederland. Waar moeten zij anders geld aan verdienen.

Ik heb ook voor CT gekozen alleen maar omdat ze me dan garantie wilden geven. Dus het is ook nog n soort chantage. Heerlijk die Turken! Super gastvrij voor 1000e plus. Het is gewoon allemaal keiharde business die plastische chirurgie, ach als t zoals bij jou resultaat is, mogen ze er ook aan verdienen.

CT hebben ze me drie keer proberen uit te leggen, maar ik zag er echt niet de logica van in. Dit geld ook voor acell. CT hield ook in dat ze specifiek naar elk patiënt keken en daar de behandeling op aan pasten, haha grapjassen, onzin.




D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JensDW Bekijk bericht
Ik weet ook niet exact hoeveel er aan de kruin zijn gespendeerd. Op de foto's na de operatie te zien toch ook niet zeer weinig, maar bon ik ben tevreden Of ik ooit nog terugga voor de kruin denk ik niet, op deze moment zou ik denken dat ik er later niet zo hard met zou inzitten moest ik wat kaler worden, maar zijn zorge voor later. Heb nog heel weinig last van uitval, maar of het door acell komt geen idee. Ik gebruik ook finasteride, misschien een combinatie van de twee? In ieder geval zijn mijn haren zelf een stuk dikker als voor de operatie zal toch wel ergens mee te maken hebben.
Lindeman1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 13:29   #71
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JensDW Bekijk bericht
Ik weet ook niet exact hoeveel er aan de kruin zijn gespendeerd. Op de foto's na de operatie te zien toch ook niet zeer weinig, maar bon ik ben tevreden Of ik ooit nog terugga voor de kruin denk ik niet, op deze moment zou ik denken dat ik er later niet zo hard met zou inzitten moest ik wat kaler worden, maar zijn zorge voor later. Heb nog heel weinig last van uitval, maar of het door acell komt geen idee. Ik gebruik ook finasteride, misschien een combinatie van de twee? In ieder geval zijn mijn haren zelf een stuk dikker als voor de operatie zal toch wel ergens mee te maken hebben.
Acell zou de haren dikker maken, dus als je dat ziet/merkt komt het door de acell, dat komt maar beperkt door de finastaride (of minimaal). Die blokkeert nieuwe aantasting.(in beste geval)

Laatst gewijzigd door DeJong; 7 december 2017 om 21:22
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 13:35   #72
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lindeman1980 Bekijk bericht
Denk dat voor jou finasteride resultaat geeft en niet acell. Zoiets kan nooit 12 maanden effect hebben, dat is dan al lang weer verdwenen uit je lichaam. Ik zelf pas ff voor het beïnvloeden van m'n hormonen huishouden. Net n stapje te ver vind ik.


Procapil gebruik je dat nog..? Daar geloof ik meer in als acell.


Ik denk dat accel en CT van Hairworld soort provisie toelage is voor de agentschappen in Nederland. Waar moeten zij anders geld aan verdienen.

Ik heb ook voor CT gekozen alleen maar omdat ze me dan garantie wilden geven. Dus het is ook nog n soort chantage. Heerlijk die Turken! Super gastvrij voor 1000e plus. Het is gewoon allemaal keiharde business die plastische chirurgie, ach als t zoals bij jou resultaat is, mogen ze er ook aan verdienen.

CT hebben ze me drie keer proberen uit te leggen, maar ik zag er echt niet de logica van in. Dit geld ook voor acell. CT hield ook in dat ze specifiek naar elk patiënt keken en daar de behandeling op aan pasten, haha grapjassen, onzin.


D
Acell is dan wel weer FDA gecertificeerd en wordt ook bij honderden andere klinieken toegepast. Vooral Amerikaanse.

Ct bij 1 kliniek en geen enkele certifcering. Dan weet ik genoeg.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 15:42   #73
Lindeman1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Dat bedoel ik, jij moet ook betaald worden. Fijn dat je zo snel reageerde, daar hoopte ik al op!

FDA zegt niets over de werking. Heeft alleen met kwaliteitseisen te maken, ze testen niet of t ook daadwerkelijk werkt.

En in de USA stellen ze btw echt andere eisen aan diverse zaken. Iedereen denkt altijd als het in Amerika goed gekeurd is, is het bovennatuurlijk goed, onzin. Trump is er aan de macht gekomen, mooi voorbeeld


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Acell is dan wel weer FDA gecertificeerd en wordt ook bij honderden andere klinieken toegepast. Vooral Amerikaanse.

Ct bij 1 kliniek en geen enkele certifcering. Dan weet ik genoeg.
Lindeman1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 19:28   #74
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Acell zou de haren dikker maken, dus als je dat ziet/merkt komt het door de acell, dat komt niet door de finastaride (of minimaal). Die blokkeert nieuwe aantasting.(in beste geval)
Ha de Jong!

Finasteride zorgt juist voor verdikking van het haar bij ongeveer 70% van de proefpersonen. In 25% van de proefpersonen is er hergroei. ACELL heeft dit nooit in een gerandomiseerde studie aangetoond. Als jij een goede bron hebt over de effectiviteit van ACELL dan zie ik die graag tegemoet. Als die bronnen niet bestaan zou ik je uitspraken nog genuanceerder brengen..

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/11907500/

Groet en dank
Nicolaas

Laatst gewijzigd door nicolaasdk; 7 december 2017 om 19:31
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 21:22   #75
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Ha de Jong!

Finasteride zorgt juist voor verdikking van het haar bij ongeveer 70% van de proefpersonen. In 25% van de proefpersonen is er hergroei. ACELL heeft dit nooit in een gerandomiseerde studie aangetoond. Als jij een goede bron hebt over de effectiviteit van ACELL dan zie ik die graag tegemoet. Als die bronnen niet bestaan zou ik je uitspraken nog genuanceerder brengen..

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/11907500/

Groet en dank
Nicolaas
Dat is eigenlijk precies wat ik zeg, althans wat ik bedoel, dus ben het met je eens Nicolaas. Sterker, dikker ja, maar het haartje hersteld niet volledig. Begrijp me niet verkeerd ik ben als je puur naar haar kwaliteit en tegen gaan van haaruitval voor Finasteride maar het heeft vooral een werking tegen achteruit gaan van de haarkwaliteit en in beperkte vorm het verbeteren. Het kan maar een stukje van de schade die aantasting heeft veroorzaakt herstellen doordat dht niet meer of in mindere mate bij het haarzakje komt. Persoonlijk gebruik ik het niet, vanwege die eventuele bijwerkingen.

Er is echt heel veel bekend over Acell ook veel case studies. Hier veel leesvoer:

https://www.google.nl/search?ei=-pAp....0.VeQLzWoyQ4o

Laatst gewijzigd door DeJong; 7 december 2017 om 21:38
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
21 jaar, 2800grafts, accel, esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.