Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2019, 01:39   #1
Scaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Shock loss na haartransplantatie?

Dag allemaal,

Ik heb op 6 september een FUE haartransplantatie gedaan van 1507 grafts bij Transhair in NL.
Dit was om mijn haarlijn weer naar voor te laten trekken. Ik gebruik nu sinds april elke dag finasteride.

Na mijn transplantatie was ik echt tevreden en ik zag een mooie densiteit. Na 16 dagen zat ik nog steeds met korst. Ik masseerde niet hard genoeg bij het douchen en omdat ik me niet kaal heb geschoren zaten mijn huidige haartjes altijd voor de korst. Dus dag 17 heb mijn haar goed gewassen en goed gemasseerd. Hierbij is bijna alle korst weggegaan. Maar ik heb heel veel korst met haartjes gezien. Is het de bedoeling dat de haren mee uitvallen met de korsten? Het waren er zeker 500..

Nu de korst eraf is, zie ik nog haren maar de densiteit bevalt me minder, is dit omdzt derest van de haartjes al zijn uitgevallen? Ik zie hier en daar kale spotjes waar percies het haar al is uitgevallen?

Een ander probleem dat ik voorheb is dat ik enorme last heb van haaruitval van mijn bestaande haren in het gebied van mijn haarlijn. Is dit door de haartransplantatie? Ik heb gehoord dat Shock Loss kan voorvallen en dat de haren terug groeien. Maar mijn haaruitval is zo erg dat de haarlijn die ik had heel dun is en ik zie percies een kale plek onstaan...

Ik heb fotos toegevoegd zodat jullie een beter beeld kunnen krijgen. Ik heb de ‘kale’/dunner wordende plek gemarkeerd om de 1ste foto.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 728E93CE-1A00-4F62-BD24-401B76FFD048.jpg‎ (148,1 KB, 349x gelezen)
Bestandstype: jpg E1227805-FDB8-4210-A6B2-C5B7BA89F419.jpg‎ (149,6 KB, 317x gelezen)
Bestandstype: jpg B5D742C1-E3E5-4DC6-BB4B-C8E322CE59ED.jpg‎ (149,3 KB, 271x gelezen)
Bestandstype: jpg CA35B2A1-3A07-41F9-A6E9-306A02737A00.jpg‎ (149,7 KB, 274x gelezen)
Bestandstype: jpg A6675759-669C-40C0-90A3-607E4B5B6F01.jpg‎ (150,2 KB, 250x gelezen)
Scaa is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2019, 10:15   #2
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Juist heel goed teken! Dat alles goed werkt! Maak je niet druk dit fenomeen is heel normaal
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2019, 14:56   #3
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Hoi SCA welkom.

Ik ben zelf vorig jaar oktober bij transhair geweest. heb ook heel licht last gehad van shock loss. Bij mij was het gelukkig niet erg. je moet even afwachten om te zien of alles terugkomt. Je behandelde gebied ziet er in elk geval prima uit voor 2 weken en deed me denken aan mezelf.

Groet

Oja en dat de korsjes met haar en al eruit gaan is normaal. ik schrok er zelf ook van maar dit hoor. ze gingen bij mij na 2 weken al omdat er er niet af kon blijven
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2019, 17:27   #4
Scaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Hoi SCA welkom.

Ik ben zelf vorig jaar oktober bij transhair geweest. heb ook heel licht last gehad van shock loss. Bij mij was het gelukkig niet erg. je moet even afwachten om te zien of alles terugkomt. Je behandelde gebied ziet er in elk geval prima uit voor 2 weken en deed me denken aan mezelf.

Groet

Oja en dat de korsjes met haar en al eruit gaan is normaal. ik schrok er zelf ook van maar dit hoor. ze gingen bij mij na 2 weken al omdat er er niet af kon blijven
Kan je me fotos sturen met het eindresultaat?
Scaa is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2019, 13:37   #5
Dolemite
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scaa Bekijk bericht
en omdat ik me niet kaal heb geschoren
Sorry voor het omhoog schoppen, maar begrijp ik goed dat je een haartransplantatie hebt gedaan zonder je haar te scheren? Ik wist niet dat dat mogelijk was?
Dolemite is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2019, 16:15   #6
Scaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dolemite Bekijk bericht
Sorry voor het omhoog schoppen, maar begrijp ik goed dat je een haartransplantatie hebt gedaan zonder je haar te scheren? Ik wist niet dat dat mogelijk was?
Jawel is wel mogelijk als je op plaatsen wilt transplanteren waar je niet jouw haar voor moet afscheren, zoals bij mij mijn haarlijn.
Scaa is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2019, 17:27   #7
Scaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2019
Berichten: 7
Geslacht:
na 3 maanden

Hallo allemaal,

Ik ben na 3 maanden terug en ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast.
Normaal beginnen de haartjes te groeien vanaf de 4-5 maand. Maar bij mij begonnen ze al na de 2 maand terug te groeien en ondertussen is het allemaal gegroeid. Het is nog niet vol en er zal zeker nog meer groeien, maar je ziet niet meer dat ik ooit diepe inhammen heb gehad.

Ik wil er ook even bijzeggen dat ik sinds april finasteride gebruik. En sinds 15 oktober gebruik ik ook dualgen 15 noPG plus. Ik denk dat de finasteride en uiteindelijk de dualgen mijn haar nog eens hebben versterkt. Want ik heb bijna geen haarverlies meer. (kloppen op de tafel)
Tegenover 2-3 weken geleden had ik nog zieke sheds. Maar nu zelfs bij het trekken van mn haren valt er niets uit. Het is echt eng, maar ook zo leuk.

Hier zijn foto's van mijn haarlijn nu:

1507 FUE grafts bij transhair in NL!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumbnail_image0.jpg‎ (137,9 KB, 220x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_image1.jpg‎ (141,1 KB, 220x gelezen)
Scaa is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2021, 07:31   #8
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scaa Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben na 3 maanden terug en ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast.
Normaal beginnen de haartjes te groeien vanaf de 4-5 maand. Maar bij mij begonnen ze al na de 2 maand terug te groeien en ondertussen is het allemaal gegroeid. Het is nog niet vol en er zal zeker nog meer groeien, maar je ziet niet meer dat ik ooit diepe inhammen heb gehad.

Ik wil er ook even bijzeggen dat ik sinds april finasteride gebruik. En sinds 15 oktober gebruik ik ook dualgen 15 noPG plus. Ik denk dat de finasteride en uiteindelijk de dualgen mijn haar nog eens hebben versterkt. Want ik heb bijna geen haarverlies meer. (kloppen op de tafel)
Tegenover 2-3 weken geleden had ik nog zieke sheds. Maar nu zelfs bij het trekken van mn haren valt er niets uit. Het is echt eng, maar ook zo leuk.

Hier zijn foto's van mijn haarlijn nu:

1507 FUE grafts bij transhair in NL!
Ziet er goed uit kerel. Ben erg benieuwd hoe je eindresultaat is geworden. Ik ga aanstaande vrijdag langs voor mijn HT bij Transhair.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.