Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2019, 00:33   #1
permeke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 13
Geslacht:
kort geknipt

hallo, ik ben hier al een tijdje aan het grasduinen en vraag me af waarom je nauwelijks iemand ziet met een HT die er kortgeknipt of bijloopt.Allen dragen ze hun haar naar achter of omhoog. Is daar een reden voor ?
permeke is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2019, 01:04   #2
dusmaardus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2018
Berichten: 31
Geslacht:
Je mag het nooit meer afknippen ;-)
dusmaardus is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2019, 10:53   #3
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door permeke Bekijk bericht
hallo, ik ben hier al een tijdje aan het grasduinen en vraag me af waarom je nauwelijks iemand ziet met een HT die er kortgeknipt of bijloopt.Allen dragen ze hun haar naar achter of omhoog. Is daar een reden voor ?
Met wat langer haar heb je meer dekking. Wat versta je onder kort? Ik laat het knippen tot ongeveer 4 cm.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2019, 16:33   #4
Joopie1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Inderdaad. Er kan meestal geen dichtheid gecreëerd worden als de oorspronkelijke dichtheid. Dikwijls zie je de hoofdhuid nog door de getransplanteerde haren. De meesten laten hun haren langer groeien om dit dan naar achteren te kammen, zodat de haren dan in lagen op een vallen waardoor je niet meer door de haren kan kijken. Belangrijk is dan wel zat er geen multigrafts in de haarlijn zitten, want deze worden dan duidelijk zichtbaar wanneer de haren naar achteren worden gekamd. Wanneer de haren na een transplantatie kort gehouden worden is het zichtbaar waar de getransplanteerde haren zich bevinden. Bv. de dichtheid aan de getransplanteerde inhammen is lager dan aan de zijkanten van het hoofd of midden gedeelte van het hoofd. Bij een goede haartransplantatie is dit minder zichtbaar gezien zij dikwijls wel een hoge dichtheid kunnen creëren. Eigenlijk worden de haren lang gehouden en naar achteren gekamd om de lagere dichtheid te camoufleren.
Joopie1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2019, 03:03   #5
permeke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joopie1 Bekijk bericht
Inderdaad. Er kan meestal geen dichtheid gecreëerd worden als de oorspronkelijke dichtheid. Dikwijls zie je de hoofdhuid nog door de getransplanteerde haren. De meesten laten hun haren langer groeien om dit dan naar achteren te kammen, zodat de haren dan in lagen op een vallen waardoor je niet meer door de haren kan kijken. Belangrijk is dan wel zat er geen multigrafts in de haarlijn zitten, want deze worden dan duidelijk zichtbaar wanneer de haren naar achteren worden gekamd. Wanneer de haren na een transplantatie kort gehouden worden is het zichtbaar waar de getransplanteerde haren zich bevinden. Bv. de dichtheid aan de getransplanteerde inhammen is lager dan aan de zijkanten van het hoofd of midden gedeelte van het hoofd. Bij een goede haartransplantatie is dit minder zichtbaar gezien zij dikwijls wel een hoge dichtheid kunnen creëren. Eigenlijk worden de haren lang gehouden en naar achteren gekamd om de lagere dichtheid te camoufleren.
dat is precies wat ik wou weten. Ik zie nergens een foto van iemand na een HT die zijn haar gewoon naar voor kamt , of gewoon naar voor laat vallen, laat staan iemand na een HT met een militaire coupe. Of ben ik verkeerd ?
permeke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2019, 10:22   #6
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Ik begrijp niet waarom je je haren kort zou houden terwijl je eindelijk je volume hebt.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2019, 13:29   #7
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door permeke Bekijk bericht
dat is precies wat ik wou weten. Ik zie nergens een foto van iemand na een HT die zijn haar gewoon naar voor kamt , of gewoon naar voor laat vallen, laat staan iemand na een HT met een militaire coupe. Of ben ik verkeerd ?
Google eens op “Wesley Sneijder”. Ik weet niet of je bekend met hem bent maar hij kon best redelijk voetballen.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2019, 16:15   #8
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom je je haren kort zou houden terwijl je eindelijk je volume hebt.
Ik denk dat je juist je haar wilt kunnen doen zoals je het zelf graag hebt. Als je kaal of kalend bent is dat nogal een verschil met gewoon kort haar.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2019, 17:33   #9
permeke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Ik denk dat je juist je haar wilt kunnen doen zoals je het zelf graag hebt. Als je kaal of kalend bent is dat nogal een verschil met gewoon kort haar.
exactly !
permeke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2019, 02:00   #10
permeke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom je je haren kort zou houden terwijl je eindelijk je volume hebt.

ik denk hier aan het effect van micropigmentatie maar dan in het echt.
Gewoon stoppeltjes
permeke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2019, 16:54   #11
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door permeke Bekijk bericht
ik denk hier aan het effect van micropigmentatie maar dan in het echt.
Gewoon stoppeltjes
Ik had het mijne een paar maand geleden op een paar mm geschoren, kan dus gwn hoor. Enige nadeel als je een serieuze HT hebt gehad is dat je donor miss niet zo super er uit ziet, ik persoonlijk kan niet onder de 4mm gaan anders zie je de lege plekken.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2019, 14:18   #12
wolly 1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Mee eens, het hoeft geen probleem te zijn mits de operatie goed is uitgevoerd natuurlijk.
Ik heb toevallig mijn haar kort gehouden laatste maanden omdat ik 6-11-2019 een 2e FUE gepland had staan van 2700 grafts. Ik was als de dood dat ze bij Esteworld mijn mooie donor zouden verprutsen maar ze hebben mooi werk geleverd voor zover ik het kan zien.

Donor voor mijn 2e HT, hier zijn 1814 graft geoogst door Dr. Feriduni in 2009.

IMG_0873.jpg

Donor gebied 1-12-2019, bijna 1 maand na mijn HT bij Esteworld 2700 Grafts, moet wel zeggen dat ik een uitzonderlijk goed donor heb en bij blonde haren valt het toch een stuk minder op. Ondertussen toch al wel 4500 grafts geoogst.

IMG_1517.jpg

Laatst gewijzigd door wolly 1984; 2 december 2019 om 17:56
wolly 1984 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.