Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 april 2011, 21:42   #301
tobje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2011
Berichten: 32
iedereen weg ???
tobje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2015, 00:42   #302
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
Hoi,

Een keer in de zoveel tijd meld ik me aan en elke keer heb ik een aantal privéberichten in mijn inbox. Het zijn altijd vragen over mijn wonderoliemethode. Na een aantal jaren weer van alles geprobeerd te hebben, en eindelijk onder behandeling bij een goede en betrokken dermatoloog, ben ik benieuwd of er mensen zijn die nog steeds bezig zijn met de wonderolie en daar nieuwe dingen in ontdekt hebben.

Op dit moment krijg ik van de dermatoloog om de zoveel maand een aantal injecties (weet niet meer hoe dat spul heet), en minoxidil. Daarnaast ook vitaminepillen en de pil. Sinds een paar weken weer aan het smeren met wonderolie en ik blijf me verbazen over de werking. Het enige nadeel is dat ik het niet elke dag kan gebruiken, omdat dat zou betekenen dat ik elke dag mijn haar zou moeten wassen/stylen etc. Op mijn wenkbrauwen en wimpers werkt het geweldig, dus dat probeer ik wel elke dag te doen.

Vanwege stress is mijn haar extreem dun geworden. Nu zijn de omstandigheden weer beter, en hoop met alles wat ik heb dat het weer gaat groeien.

Ik hoop ooit de perfecte methode te vinden om wonderolie elke dag op mijn hoofdhuid te kunnen smeren. Weet zeker dat mijn haar dan gaat groeien. Tot die tijd probeer ik er het beste van te maken!

Liefs!
Rama
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 22:53   #303
Kikimamanyny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Hoi Rama,

Net alle berichtjes gelezen over de wonderolie en ik ga snel eens bij de etos langs. Ik heb namelijk geen haar meer. geen wenkbrauwen en geen wimpers, maar ook op mijn hoofd kaal, armen, benen etc. Dus reden genoeg om het te proberen....
Voor mij is uitwassen niet zo moeilijk wat ik moet het dan over mijn hele hoofd smeren...
Ik hoop dat het gaat werken...

Nog ff een vraagje, is de olie zo dun dat ik er een doek omheen moet doen voor het slapen gaan? Dat stukje begrijp ik nog niet helemaal.

Begrijp ik ook dat jij er wel mee geholpen bent, maar valt het steeds weer opnieuw uit?

gr. kiki
Kikimamanyny is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2015, 20:32   #304
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
Hoi Kikimamanyny,

Het is een olie, dus loopt sowieso flink uit. Dat is het grootste nadeel van dit 'wondermiddel'. Ik heb geen manier kunnen vinden om het zeg maar handig te kunnen toepassen. Vandaar dat ik het met enorme tussenpozen gebruik. Wanneer ik het aanbreng doe ik een handdoek op mijn kussen en probeer ik zo goed mijn hoofd te bedekken zodat het zo min mogelijk lekt.

Wat je zegt, in dit geval is helemaal geen haar hebben wel een voordeel. Kun je het elke dag (of zovaak je het gebruikt) er weer uitwassen. Mijn haar is ontzettend zwak en kwetsbaar, dus kan ik het niet elke dag gebruiken (gek he, een nadeel van wel haar hebben).

Maar goed, ik hoop dat je er wat aan hebt!! Probeer maar, het is rotspul om ermee te werken, maar het werkt wel. Ik duim voor je!

Liefs
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2015, 23:24   #305
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
In mijn prille jeugd probeerde ik al langere wimpers te krijgen met wonderolie. Dat was toen een bakerpraatje: je ziet wat je wil geloven en helaas, het hielp uiteraard voor geen meter.

Als je langere wimpers wil dan moet je Bimatoprost nemen en dat helpt écht (iets).
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.