Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juni 2018, 11:15   #16
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
Herkenbaar probleem, een terugtrekkende haarlijn
Ja, ik kon het altijd wel goed verbergen. Maar als je dan buiten rondloopt en er komt zo een harde windvlaag voorbij, dan kijk ik toch 2/3 keer in de etalageramen of het wel oke zit.

Aan de andere kant was ik positief verrast toen ik helemaal was kaalgeschoren. Had het 'erger' verwacht.

Maar zie dat je sinds 2016 Minoxidil gebruikt. Ik heb dat ook op recept meegekregen. En spray dat twee keer per dag. Merk je het verschil? En is dat goed zichtbaar?
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2018, 12:06   #17
Molrat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Wat een leuk project zo met de filmpjes en heel mooi gedaan ook. Veel waardering voor je openheid. Ziet er volgens mij heel goed uit het resultaat.
Molrat is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2018, 07:04   #18
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikel84 Bekijk bericht
En ,zoals nickname haarimplantaat al voorstelde, met een korter introfilmpje!
Top!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikel84 Bekijk bericht
Ja, ik kon het altijd wel goed verbergen. Maar als je dan buiten rondloopt en er komt zo een harde windvlaag voorbij, dan kijk ik toch 2/3 keer in de etalageramen of het wel oke zit.
Dat was voor mij eigenlijk een van de weinige dingen die ik uiteindelijk wel "fijn" vond aan het kaal worden; windvlagen konden na die eerste ongemakkelijke jaren van gedeeltelijke kaalheid opeens helemaal geen schade meer aanrichten

Citaat:
Aan de andere kant was ik positief verrast toen ik helemaal was kaalgeschoren. Had het 'erger' verwacht.
Bij jou ziet het er inderdaad gewoon goed uit. Ik denk dat dat ook wel een beetje komt doordat je niet helemaal kaal was. Dan heb je nog niet die rare "oude-mannen-krans" en kan een gemillimeterd kapsel wel cool zijn

Zelf zat ik rond de NW6 (nu 1.5 maand onderweg naar een beter resultaat) en daardoor had ik eigenlijk maar 1 goede optie over: scheren met een mesje. Anders zag het er echt niet uit.
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2018, 11:16   #19
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Molrat Bekijk bericht
Wat een leuk project zo met de filmpjes en heel mooi gedaan ook. Veel waardering voor je openheid. Ziet er volgens mij heel goed uit het resultaat.
Dank! Ja, het resultaat ziet er vooralsnog goed uit. Heb alleen soms weinig geduld
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2018, 11:16   #20
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarimplantaat Bekijk bericht
Top!!



Dat was voor mij eigenlijk een van de weinige dingen die ik uiteindelijk wel "fijn" vond aan het kaal worden; windvlagen konden na die eerste ongemakkelijke jaren van gedeeltelijke kaalheid opeens helemaal geen schade meer aanrichten

Nou, wat dat betreft is het echt een verademing!


Bij jou ziet het er inderdaad gewoon goed uit. Ik denk dat dat ook wel een beetje komt doordat je niet helemaal kaal was. Dan heb je nog niet die rare "oude-mannen-krans" en kan een gemillimeterd kapsel wel cool zijn

Zelf zat ik rond de NW6 (nu 1.5 maand onderweg naar een beter resultaat) en daardoor had ik eigenlijk maar 1 goede optie over: scheren met een mesje. Anders zag het er echt niet uit.
Even voor een leek... Wat is NW6?
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2018, 21:12   #21
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikel84 Bekijk bericht
Even voor een leek... Wat is NW6?
Oh, sorry! NW staat voor Norwood. Dat is een schaal die (voor mannen) gebruikt wordt om aan te geven hoe kaal je bent.

Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Hamilt...3Norwood_scale



Ik zie nu gelijk dat ik eigenlijk tussen de 5 en 6 in zat.. alsnog best kaal.
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2018, 12:58   #22
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Ik zie nu gelijk dat ik eigenlijk tussen de 5 en 6 in zat.. alsnog best kaal.[/QUOTE]

Je 'zat' er tussen in. Met andere woorden, ben je ook een haartransplantatie ondergaan? Of een alternatief? En zo ja, is het jou bevallen?
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2018, 13:22   #23
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Ik heb een nieuwe video geplaatst. Ongeveer vijf weken na de behandeling - en voor het eerst geschoren. Like's en abonnee's zijn TOP!

https://youtu.be/0qE38Eo9weg
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2018, 21:39   #24
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Ziet er netjes en rustig uit! Was dit je eerste keer met de tondeuse sinds de behandeling of echt helemaal de eerste keer?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikel84 Bekijk bericht
Je 'zat' er tussen in. Met andere woorden, ben je ook een haartransplantatie ondergaan? Of een alternatief? En zo ja, is het jou bevallen?
Yes, ik heb er ook een gehad. Ik zit nu op bijna 2 maanden na de behandeling. De onzekere eerste drie maanden zijn voor mij dus helaas ook nog niet voorbij

Maar verder is het mij zeker goed bevallen. De behandeling en begeleiding (in mijn geval bij Hairworld Istanbul) waren super en er zijn ~4000 grafts overgezet. Helaas staat nu al vast dat ik hierna nog een (of misschien wel twee) behandeling(en) nodig heb, maar dat komt vooral door de vergaande kaalheid waarmee ik te maken had.
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2018, 11:33   #25
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 80
Geslacht:
Mooi resultaat tot nu toe, zelden zo een mooi natuurlijk haarlijn gezien. Hopen dat het kwaliteit nu ook goed is!

2000 grafts lijkt wel veel voor jouw situatie
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2018, 14:52   #26
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarimplantaat Bekijk bericht
Ziet er netjes en rustig uit! Was dit je eerste keer met de tondeuse sinds de behandeling of echt helemaal de eerste keer?



Yes, ik heb er ook een gehad. Ik zit nu op bijna 2 maanden na de behandeling. De onzekere eerste drie maanden zijn voor mij dus helaas ook nog niet voorbij

Maar verder is het mij zeker goed bevallen. De behandeling en begeleiding (in mijn geval bij Hairworld Istanbul) waren super en er zijn ~4000 grafts overgezet. Helaas staat nu al vast dat ik hierna nog een (of misschien wel twee) behandeling(en) nodig heb, maar dat komt vooral door de vergaande kaalheid waarmee ik te maken had.
Het was mijn toen mijn eerste keer
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2018, 14:52   #27
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Mooi resultaat tot nu toe, zelden zo een mooi natuurlijk haarlijn gezien. Hopen dat het kwaliteit nu ook goed is!

2000 grafts lijkt wel veel voor jouw situatie
Dank! Het gaat al de goede kant op. Maar wil meer haha
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2018, 14:54   #28
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Hi guys,

Het is alweer even geleden. Maar heb weer een video online geplaatst. 4 maanden na de behandeling. 2000 crafts bij Beauclinic.

Het gaat al de betere kant op!

https://www.youtube.com/watch?v=Rc7z0sGyfRo
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2019, 14:50   #29
Mikel84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2017
Berichten: 21
Geslacht:
Alweer een update. Nu van 8 maanden na de behandeling

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=O7RP3QChSWc

Ben zelf tevreden over hoe het tot nu toe gaat. Op de plek waar het haar naar toe is getransplanteerd iets dunner. En dat heeft ook wel te maken met het feit dat ik dun haar heb, en een kruin heb waardoor het minder lijkt. Maar dan nog top! Spijt dat ik het niet eerder heb gedaan, maar ook wel een geldkwestie

Hoop dat jullie wat aan de video's hebben

Groetjes!
Mikel84 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2019, 16:05   #30
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
De link werkt niet.
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.