Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2020, 03:50   #31
permeke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Misschien is het budget onbeperkt maar uw zoons donorhaar niet helaas.


Eerst haaruitval enigszins stoppen en daarna een transplantatie overwegen. Gehaaste spoed is zelden goed zeggen ze vaak.
.

OK , maar als finasteride geen optie is , wat blijft er dan nog over ?
permeke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2020, 18:22   #32
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Bisanga is de beste en satya clinic
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2020, 02:00   #33
permeke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ben zelf ook 23 (NW 2.5-3).
Als je op zo'n leeftijd aan een HT wil denken is het veel beter om eerst in ieder geval te proberen je haarverlies te stabiliseren. Dit kan je doen met behulp van allerlei verschillende soorten medicatie, voedingssupplementen, of evt. natuurlijke producten (maar daarvan is de effectiviteit vaak niet bewezen)

Het is echt belangrijk dat je je haarverlies eerst stabiliseert. Immers, als je nu een transplantatie ondergaat ben je over een paar jaar nog verder van huis als je haarverlies niet stabiel is.

Daarnaast is het transplanteren van 4000-5000 grafts op zo'n leeftijd ook behoorlijk gevaarlijk. Het gemiddelde donorgebied bestaat uit ca. 6000-7000 transplanteerbare grafts. Daarvan nu al het meeste opmaken zou behoorlijk achteloos zijn. De meeste Turkse klinieken raden gebruik van medicatie af. In plaats daarvan bieden ze je een goedkope haartransplantatie aan met zoveel mogelijk grafts, om het resultaat nog enigszins goed te doen lijken. Ik durf te zeggen dat geen enkele kliniek die bereid is een 23-jarige 4000-5000 grafts aan te bieden, zonder enige voorschriften van medicatie, het beste met je voorheeft.

In Nederland en België worden meestal minder grafts gezet, maar dit hoeft niet te betekenen dat het resultaat minder is. Zelf ben ik in ieder geval al een tijdje bezig met een regime om m'n haarverlies te stabiliseren. En dan zal ik volgend jaar een transplantatie ondergaan van ca. 2200-2500 grafts. Het haarverlies zal, ongeacht regime, in de toekomst toch wel doorzetten. Gelukkig heb ik dan nog 4000+ grafts over de nieuwe kale plekken op te vullen.

En die ‘luxe’ heb je niet als je in het verleden bij een Turkse kliniek bent behandeld, waarvan de meeste alleen naar de korte termijn kijken.
welk regime volg je dan ?
permeke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 01:10   #34
Lincoln
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Gast lees je aub beter in want het word met de reactie erger.

Ik zie allang dat hun ook de persoon helemaal kaal laten scheren zodat het voor en na een SUPER groot verschil lijkt. Ze doen niets bijzonders. Maar het ziet er indrukwekkend uit omdat ze voor situatie helemaal kaal wordt geschoren en het heel erg gemaakt wordt. Je kan bijvoorbeeld vooraan nog een hele dikke pluk haar hebben staan met wel inhammen. Als je dit kaal scheert weet je nooit of dit super dun was of heel dik. Hele goed manipulatie dus om het eindresultaat goed te laten lijken

Punt 2 is idd dat ik multigrafts in de haarlijnen zie en de haarlijnen niet natuurlijk lijken bij iedereen. Voor sommige mensen zal het vast een goede keuze zijn maar je kan dit niet vergelijken met iemand die een lange termijn plan voor je uitstippelt, voorzichtig met je omgaat + de meest natuurlijke perfecte haarlijn plaatst + ervaring heeft in tempelpoints restauratie.

Wat er mis is met 5 k grafts plaatsen? Meeste mensen hebben tussen de 5 en 6 k donorgrafts. Dit in een transplantatie gebruiken om jezelf de meest scherpe jeugdige haarlijn te geven is prima als je 5 jaar lang wil genieten van je transplantatie. Daarna wordt je kaler en ontstaat er een gat. Dat ik dit uit moet leggen

Ik heb gezegd over de EU ik weet niet alles over amerika maar als ik internationale fora moet geloven en soms fotos zie zou ik kiezen voor

1 dr Baubac hayatdavoudi 2 ron Shapiro of 3 Hassong & Wong ( willekeurige volgorde )

het is echt lachwekkend als je denkt dat een kliniek als hair of istanbul met deze 3 en eerder genoemde kan tippen. Dit is alsof je citroen koopt of mercedes

Ik heb het nergens over 5k plaatsen alleen aan de voorkant. Dit lijkt me vrij logisch vreemd dat je dit zo interpreteert. 5-6 tot 8k grafts over de hele bovenkant zal in de meeste gevallen het doel zijn. Stabiliseren van de uitval zou iedereen eerst onder controle moeten hebben maar dit lijkt me ook wel duidelijk voor de meeste.
Lincoln is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 01:13   #35
Lincoln
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door permeke Bekijk bericht
.

OK , maar als finasteride geen optie is , wat blijft er dan nog over ?
Ru58841
Lincoln is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 14:40   #36
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Elke goede arts zal aanraden om medicatie te gebruiken zoals minoxidil en finasteride. Zonder medicatie op zon jonge leeftijd is dweilen met de kraan open en zal juist zorgen voor een nog gekkere haardos.

Goede artsen genoeg! Kijk ook zeker eens naar Hasson&Wong, Feriduni, Bisanga, Lipanzula!
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 14:42   #37
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Hairofinstanbul heeft veruit de beste resultaten. Bekijk hun instagram en zal meteen overtuigd zijn.
Dit is een grap hoop ik? Lachwekkend dit...
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
beste kliniek, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.