Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 april 2012, 09:13   #31
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Is vrij makkelijk aan te tonen. Als er een kliniek naar mijn haar wil kijken dan ben ik best bereid daar langs te gaan. Kunnen ze bevestigen dat het door Hasci getransplanteerde haar fijner is. En heb het contract van de behandeling bij Hasci. Dus no problem.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2012, 12:41   #32
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Mss zou het dan goed zijn om tussen andere fue haren deze te transplanteren in de haarlijn om nog een natuurlijker effect te creeren.
Gewone fue haren zijn meestal iets dikker van structuur zeggen ze.
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2012, 14:28   #33
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geisha Bekijk bericht
Mss zou het dan goed zijn om tussen andere fue haren deze te transplanteren in de haarlijn om nog een natuurlijker effect te creeren.
Gewone fue haren zijn meestal iets dikker van structuur zeggen ze.
Who is "ze"?
"Ze" should rather provide PROOF for their claims - but making wild claims is usually everything what most of them are able to do.

So, who is "ze" and where is ze's proof?

Kruger is also just "ze" - and it seems he is also unable to provide any proof.

Last night I have seen an UFO - sorry, I forgot to make a photo.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2012, 16:50   #34
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Ik vind die Hair Robin Hood een heel vervelende kerel; telkens als er iemand iets negetief over Gho zegt moet hij hier onmiddellijk agressief op reageren.
Ik vraag me af wat zijn relatie met Gho is, hij zal waarschijnlijk uit dezelfde pot eten; sorry Robin Hood, maar als de reputatie van Gho barsten begint te vertonen wegens slechte resultaten, zal jij daar met je commentaar niets aan kunnen veranderen.
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2012, 19:04   #35
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Who is "ze"?
"Ze" should rather provide PROOF for their claims - but making wild claims is usually everything what most of them are able to do.

So, who is "ze" and where is ze's proof?

Kruger is also just "ze" - and it seems he is also unable to provide any proof.

Last night I have seen an UFO - sorry, I forgot to make a photo.
Kom op, niet zo flauw. Bewijs en claims ? "Ze'' zijn patienten die al jarenlang hierover berichten en artsen die zelf ook aangeven dat de structuur van de transplantaten toch iets anders kunnen zijn...bv dikker, donkerder of krulliger. Straks wil je nog bewijs zien dat je kan verbranden als je lang in de zon zit. Of de grafts van Hasci dunner zijn, dat weet ik niet. Heel veel reviews zijn er natuurlijk ook niet van mensen die daar geweest zijn, maar zou wel interessant zijn of anderen dit ook ervaren.

Waar heb je die UFO trouwens gezien ? Ergens boven Wolfheze ?
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2012, 19:48   #36
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk78 Bekijk bericht

Wij consumenten willen eerlijke informatie maar commercieel belang staat helaas voorop.

Exactly. So I don't understand what part of your words other guys -even in their own language!- don't understand.

So where is here the "eerlijke informatie" ??
Everything I can find here are just wild CLAIMS - that's all.
So where are the FACTS?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2012, 21:33   #37
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Ik kan gewoon mijn ervaring met fue delen de rest was gewoon een verondersteling.
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 15:19   #38
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mailman Bekijk bericht
Het is in mijn geval heel simpel. De methode van HSI heeft bij mij niet het resultaat gegeven dat werd toegezegd. Garanties bestaan niet!

Na mijn behandeling van 1650 grafts, is in het ontvangstgebied ongeveer 30 procent van de grafts haren gaan produceren. Dit is tezamen met de heer Gho en zijn assistentes vastgesteld en vastgelegd in mijn dossier aldaar. Tijdens de controles 'constateerde' de heer Gho dat zo goed als alle 'haarzakjes' in het donorgebied nieuwe haren produceerden. Pas bij mijn volgende behandeling bij Prohairclinic -gezien ik niet tevreden was over het resultaat en nazorg bij HSI- kon ikzelf constateren dat eveneens het donorgebied maar weinig hergroei liet zien.

Bijgaande foto is genomen bij Prohairclinic voor de behandeling aldaar, maar na de behandeling bij HSI. De witte puntjes zijn plekjes waar grafts zijn uitgenomen, maar waar geen nieuwe haar is geproduceerd.

Voor mij nooit meer HSI:
- Ik zou volgens de heer Gho de eerste persoon zijn waar nauwelijks hergroei is opgetreden, terwijl op dit forum reeds andere meldingen waren van dezelfde klachten.
- Ondanks de toezegging een gedeelte van mijn betaling te retourneren heeft het bijna een jaar en veel telefoontjes en e-mails gekost de betaling te bewerkstelligen.
- Op e-mails te reageren op mijn constatering bij Prohairclinic is niet gereageerd.
- De heer Gho leeft in zijn eigen wereld en is slecht in staat te luisteren naar en zich te verplaatsen in anderen.
Hi Mailman, je foto laat duidelijk zien dat er geen sprake is van hergroei in de donor. Je hebt gewoon normale FUE scarring.

Toen ik dit topic startte, hoopte ik dat de hergroei claims van Gho waar zouden zijn. Iedereen wil een ongelimiteerde donor. Maar eigenlijk is het te bizar.

Hoe krijg je het mogelijk om maar een deel van een haar te punchen, volgens mij onmogelijk. Een haar is zo dun!

Je moet blij zijn dat het maar 1.650 grafts zijn. Had erger kunnen zijn. Volgens mij is hij nog best duur ook die Gho.

Veel succes verder!
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 16:13   #39
DrDeReys
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht

Hoe krijg je het mogelijk om maar een deel van een haar te punchen, volgens mij onmogelijk. Een haar is zo dun!
Zoals ik in een vorig bericht al stelde :
In al de jaren dat ik FUE uitvoer is het mij na ongeveer een miljoen grafts nog nooit gelukt een graft overlangs door te snijden en een helft eruit te halen en de andere helft te laten zitten: ofwel komt de graft er in zijn geheel uit, ofwel snij je het haartje dwars door en blijft de wortel zitten.

Wat mij betreft voert de heer Gho gewone (dure) FUE uit
DrDeReys is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 17:00   #40
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDeReys Bekijk bericht
Zoals ik in een vorig bericht al stelde :
In al de jaren dat ik FUE uitvoer is het mij na ongeveer een miljoen grafts nog nooit gelukt een graft overlangs door te snijden en een helft eruit te halen en de andere helft te laten zitten: ofwel komt de graft er in zijn geheel uit, ofwel snij je het haartje dwars door en blijft de wortel zitten.

Wat mij betreft voert de heer Gho gewone (dure) FUE uit
Ja het is te bizar voor woorden....
Maar stel dat het echt niet klopt, dan maakt hij toch misleidende reclame? Kan dat zomaar? Er zijn zoveel mensen die misschien iets minder goed ingelicht zijn dan ons.

Ik snap er niets meer van.... en als het een scam is begrijp ik ook niet goed waarom alle overige klinieken hiertegen niet in beroep gaan?? Of heeft hij behalve aan Joling ook aan de rechter een gratis HT weggegeven D
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 03:48   #41
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDeReys Bekijk bericht
Zoals ik in een vorig bericht al stelde :
In al de jaren dat ik FUE uitvoer is het mij na ongeveer een miljoen grafts nog nooit gelukt een graft overlangs door te snijden en een helft eruit te halen en de andere helft te laten zitten: ofwel komt de graft er in zijn geheel uit, ofwel snij je het haartje dwars door en blijft de wortel zitten.

Wat mij betreft voert de heer Gho gewone (dure) FUE uit
Excuse me …
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
http://www.hasci.com/uploads/downloa...ht_Website.pdf
Het verschil tussen HaarStamcel Transplantatie® van Hair Science Institute en normale
Follicular Unit Extraction (FUE) is dat eerstgenoemde techniek (veel meer) follikelweefsel in het donorgebied achterlaat en veel minder weefsel verwijdert. In vergelijking met FUE is de kans op hergroei in het donor gebied daardoor vele malen groter.

Bij meer dan 95% van de mensen varieert de doorsnede van een normaal haarfollikel tussen de 0,5 en 0,7mm. Aangezien de haarfollikels in groepjes van 2 tot 4 haren (follikel unit) in de hoofdhuid zitten en wij naalden van 0,5, 0,55 en 0,6 mm gebruiken, is het bijna onmogelijk om te veel weefsel te oogsten.
Bij een Follicular Unit Extraction (FUE) methode wordt de gehele haarfollikels verwijderd door middel van naalden tussen de 0,7 en 1,25mm. Hierdoor kan er bij FUE geen hergroei plaatsvinden.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

… what part of this don’t you understand?
You claim to be and expert??


Why don’t YOU use 0,5 to 0,6 for extractions of FU’s ??

10 years ago, today's "experts" claimed that "it is impossible to extract follicular units intact with a 1,0 mm punch". So why are you able to extract FU's with smaller needles when it is so dangerous??
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 04:02   #42
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Ik snap er niets meer van.... en als het een scam is begrijp ik ook niet goed waarom alle overige klinieken hiertegen niet in beroep gaan??
They already had their chance ...
http://www.hasci.com/uploads/downloa...2023.03.11.pdf

... and FAILED twice already!
Reason for their failure: medical incompetence in general and NONE of them is a "surgeon" and some of them are not even physicians.
So should I be surprised concerning Dr. DeReys' incompetent comments? No, I'm not.

On internet forums, they all have a BIG mouth - but at the right place, they don't know what they should say.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Of heeft hij behalve aan Joling ook aan de rechter een gratis HT weggegeven D
Interesting. I wonder why one of those loser clinics didn't offer Joling an additional strip procedure or something - FOR FREE, of course.

Laatst gewijzigd door HairRobinHood; 26 april 2012 om 04:20
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 07:40   #43
DrDeReys
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Bij meer dan 95% van de mensen varieert de doorsnede van een normaal haarfollikel tussen de 0,5 en 0,7mm. Aangezien de haarfollikels in groepjes van 2 tot 4 haren (follikel unit) in de hoofdhuid zitten en wij naalden van 0,5, 0,55 en 0,6 mm gebruiken, is het bijna onmogelijk om te veel weefsel te oogsten.
Bij een Follicular Unit Extraction (FUE) methode wordt de gehele haarfollikels verwijderd door middel van naalden tussen de 0,7 en 1,25mm. Hierdoor kan er bij FUE geen hergroei plaatsvinden.
Complete onzin mijnheer Robin Hood : als jij zegt dat een haarfollikel tussen 0.5 en 0.7 mm doorsnede is, dan betekent dit dat mijnheer Gho alleen single grafts zou kunnen oogsten met zijn naalden to maximaal 0.6 mm.
Verklaar mij dan ook eens hoe het komt dat ik met een naald van 0.75 mm allemaal double en triple grafts oogst ?
Misschien je elementaire wiskunde nog eens doornemen en dan je theorie daaraan aanpassen ?
DrDeReys is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 09:43   #44
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDeReys Bekijk bericht
Complete onzin mijnheer Robin Hood : als jij zegt dat een haarfollikel tussen 0.5 en 0.7 mm doorsnede is, dan betekent dit dat mijnheer Gho alleen single grafts zou kunnen oogsten met zijn naalden to maximaal 0.6 mm.
Verklaar mij dan ook eens hoe het komt dat ik met een naald van 0.75 mm allemaal double en triple grafts oogst ?
Misschien je elementaire wiskunde nog eens doornemen en dan je theorie daaraan aanpassen ?
Klopt! Ook de regel dat bij een “gewone” FUE de graft wordt uitgenomen met 0,7 tot zelfs 1,25mm is niet waar. We kennen geen arts die met grotere boortjes werkt dan 0.9mm. Wij zitten gemiddeld op 0,6 tot 0,8mm. Dit is commerciële praat om de “gewone” FUE techniek naar beneden te halen.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 26 april 2012 om 09:47
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2012, 10:04   #45
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik schreef dat 1000 grafts bij Hasci minder dekking geven dan 1000 grafts van een andere methode. Ze hebben mij geen informatie gegeven over hoeveel single grafts en dubbele grafts ze bij mij geoogst hebben. Maar heb ook de indruk dat ze door die dunnere naalden voornamelijk single grafts oogsten. Want dekking is veel minder dan bij mijn vroegere HT's
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.