Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 april 2012, 10:37   #1
Bihi1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2012
Berichten: 3
Over 4 weken mijn eerste ht ;)

Dag allemaal ik ben 'bihi" ben 31 jaar oud en ben niet echt kaal maar heb last van haar uitval op mijn kruin...
Het begon op mijn 22ste toen ik bij de kapper zat en een kennis tegen mij zei je word kaal ( toen voor de grap maar wist het) En hij zelf was al kaal en vertelde mij 7 jaar later dat het een grapje was en dat hij dat tegen iedereen zei. Vraag mij niet waarom die dat doet maar goed. Ik nam dit echt serieus terwijl ik een volle donkere bos krullen had en het vreemde was dat ik elke dag keek en niks zag en opeens begon mijn haar uit te vallen eerst kleine inhammen en daarna na op mijn kruin. Elke dag keek ik na het douchen in mijn handen en die zaten vol met haar. Ik maakte mij meer zorgen en hoe erger ik eraan dacht hoe meer eruit viel echt waar. Mijn vriendin vertelde mij dat ze geen verschil zag maar genoeg was dat niet genoeg voor mij ik begon mijn haar te scheren en heb sinds mijn 23ste geen kapsel tot midden mij 25ste en allemaal door die ene opmerking van die persoon. Ik weet klinkt heel vaag allemaal maar toch is het zo. Op mijn 25ste liet ik mijn haar groeien en het zag er niet uit je kon er door heen kijken. Mijn kapper vertelde mij ook dat mijn haar wel heel echt snel dun was geworden en gaf mij het advies na een huisarts/dermatoloog te gaan. Bij de dokter kreeg ik te horen dat het erfelijk is terwijl mijn vader en ooms allemaal zelfde krullen hadden. Bij de dermatoloog kreeg ik te horen een schimmel infectie die ik had op mijn lichaam dat die nu ook op mijn schedel zat. Ik kreeg kentazol mee en de schimmel ging weg maar mijn haar kwam niet terug ik kreeg een zeer droge huid en vol talg en roos na een tijdje en meer haar begon af tevallen tot dat mijn hoofdhuid te zien was. Ik baalde ervan en helemaal toen die persoon mj vertelde dat het een grapje was en ik dacht toen dat het door mij zelf kwam en tussen de oren zat. Ik trok mij niks meer van aan en droeg een petje of deed het millimeteren. Tot ik vorige maand oude vrienden tegen kwam eentje vertelde mij over zijn ervaringen met kaalheid hij zelf is volledig kaal met de bekende hoefijzer. gelukkig is het niet zo er bij mij. Hij vertelde mij dat ik eens fina moet gebruiken. Ben ik toen gaan doen mijn haar werd beetje normaal de jeuk en schilfers waren weg maar na halfjaartje kreeg ik problemen benden mij grote vriend ( je weet wel) wou niet meer mee werken. Ook had ik pijn daar en andere gebreken. De dokter vertelde mij er beter mee testoppen omdat het anders tot impotentie zou lijden.Toen heb ik het maar geacepteerd dat ik kaal werd. Tot december vorig jaar ik iemand tegen kwam ( dit is GEEN reclame) die een FUE had gedaan en het zag er echt goed uit zijn haar was normaal en natuurlijk ik wist niet eens dat die kaal was tot ik de foto's zag en het was echte velen malen erger dan ik en hij was volledig kaal op de kruin 2 jaar ervoor. Ik ben toen gaan kijken en alleen jammer genoeg krijg ik bedragen te horen als 8500-10000 euro voor een behandeling. De enige goedkope was die waar die vriend die fut had laten doen en ik wou dat risico niet nemen en ook na het uitpluizen van haarweb vele rare verhalen gehoord. Ik ben in januari in Marokko ijdens mij vakantie geweest bij een bekende kliniek alleen die vroeg het zelfde bedrag als in Nederland. Dus dat schoot niet op. Ik belde die vroeg om advies en gaf mij een nummer en waar hij dat had gedaan en kwam uit bij een Turkse kliniek "esteworld". Ik vertelde hem dat ik mijn turkse bakker vertrouw maar niet een kliniek. Lachend vertelde die mij dat het de beste kliniek was Istanbul. Ik ben toen op dit forum gaan kijken en vond horrorverhalen uit Turkije. Maar weinig over esteworld en enkel positive reacties. Ik ben toen een weekje na istanbul geweest met mijn vrouwn en zijn toen "gewoon" op zijn hollands langs gegaan en vragen gesteld. En moet zeggen ik had mij iets vies verwacht maar het was ontzettend schoon en zeer vriendelijke mensen. De dokter vertelde ons hoe hij alles deed en wat de voor en nadelen waren. Op dat moment zat er een franse man binnen die terug kwam voor een wassing en ik keek op zijn hoofd en zag gewoon een natuurlijke ogende patroon van zijn haar geen popeffect. Terug thuis heb ik beetje gegoogled en uiteindelijk de stap genomen om het bij esteworld te laten doen. Ik weet op dit forum is iedereen tegen turkije maar er zitten ook leden bij die deze klinieken neer halen omdat ze concurrentie zijn voor de hollandse klinieken. Ik maak geen reclame ofzo maar zag geen verschil met een bekende kliniek hier in nederland die 8000 euro vroeg dan die van Turkije. Ik vind dat we alles eerlijk moeten beoordelen. Heb je het geld en haat je reizen dan doe je het in nederland. Heb je weinig geld en wil je wel reizen doe je het in turkije. Maar zoals in nederland en overal moet je niet bij de eerste beste kliniek aan je laten knuteselen. any way heb een offerte van 3500 euro voor 2200-3000 crafts. Volgens de dokter heb ik er rond de 1850 nodig omdat ik niet zo kaal ben maar de kruin word dan dichter. Maar het kan op lopen tot 2200 crafts dat zien we dan wel zei die. En dat scheelt al 4500 euro met nederland voor minder crafts. Maar om het verhaal kort te maken ik ga over 4 weekjes voor 5 daagjes daar heen voor een totaal bedrag van 4200 euro inclusief hotel vliegticket en vervoer van en na de kliniek en vliegveld. Dus mensen WENS MIJ GELUK Ik beloof een verslag van 4 weken tot mei 2013 want dan moet het haar normaal gaan groeien. Kan niet wachten om weer die gelpotje uit de kast te halen Before foto's komen de dag dat ik vertrek

peace
Bihi1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2012, 12:47   #2
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Succes. Post maar fotos voor en na
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 16:36   #3
HP de Jong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2012
Berichten: 4
Een paar alinea's hadden het wat plezanter gemaakt om te lezen De vergelijking die je maakte met de Nederlandse klinieken, welke klinieken heb je daarvoor vergeleken? Ik kan begrijpen HSI te duur is voor de meesten (waaronder ikzelf) maar prohair en AHC clinics hebben redelijke prijzen volgens hun site.

5000~ euro voor de 2000 grafts.

maar goed, je hebt je keuze al gemaakt en ik wens jou daarin succes : )
HP de Jong is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.