Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 maart 2024, 10:35   #1
Haarzakje87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2024
Berichten: 2
Geslacht:
Producten na Haartransplantatie

Hoi,

Ik heb gister mijn haartransplantatie gehad en ze willen mij nog wat producten erbij verkopen voor 600 euro aan shampoo's, conditioners en vitamines etc. Ik heb goed gespaard voor de transplantatie, maar niet genoeg om dit pakket erbij te nemen en vraag mij af of dit wel nodig is voor deze prijs.

Mijn vraag is dan ook of jullie producten kennen die ik gewoon in Nederland kan kopen. Welke heb ik nodig en waar kan ik het krijgen?

Alvast bedankt!
Haarzakje87 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2024, 10:39   #2
Hefty Rabbit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2022
Berichten: 44
Geslacht:
Shampoo's, conditioners en vitaminen helpen niet tegen genetische haaruitval. Geef je geld er dus echt niet aan uit, en al helemaal zo geen groot bedrag.
Hefty Rabbit is nu online   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2024, 13:55   #3
Merve Arslan
Mercure Istanbul Clinics
 
Merve Arslan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 30
Geslacht:
Beste meneer,

het is belangrijk om te weten dat veel klinieken extra producten proberen te verkopen na een haartransplantatie, wat meer bedoeld is om hun winst te vergroten. Vaak zijn deze producten niet noodzakelijk voor uw herstel en kunnen ze een verspilling van uw geld zijn.

€600 is zeker geen klein bedrag, en het is niet noodzakelijk om deze extra producten aan te schaffen.

Na de haartransplantatie is het wel van belang om een goede medische shampoo te gebruiken. Wij raden altijd "The Mossi London" aan, die bijvoorbeeld verkrijgbaar is op bol.com voor ongeveer €30 waarmee u best lang mee vooruit kunt.

Met zeer vriendelijke groet,

Merve Arslan
Health Consultant
Mercure Istanbul Clinics
__________________
🏥 YOUR EXPERT IN HAIR RESTORATION


24/7 WhatsApplijn: WA.ME/905411548055
WWW.MERCUREISTANBUL.NL

Laatst gewijzigd door Merve Arslan; 6 maart 2024 om 18:03
Merve Arslan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2024, 16:14   #4
broekieman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 88
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzakje87 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb gister mijn haartransplantatie gehad en ze willen mij nog wat producten erbij verkopen voor 600 euro aan shampoo's, conditioners en vitamines etc. Ik heb goed gespaard voor de transplantatie, maar niet genoeg om dit pakket erbij te nemen en vraag mij af of dit wel nodig is voor deze prijs.

Mijn vraag is dan ook of jullie producten kennen die ik gewoon in Nederland kan kopen. Welke heb ik nodig en waar kan ik het krijgen?

Alvast bedankt!
Daar waar jij het hebt laten doen zijn het een stelletje oplichters!

Ik gebruik deze shampoo al vele jaren:

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-dai...BoCmUsQAvD_BwE

Laatst gewijzigd door broekieman; 6 maart 2024 om 16:20
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2024, 18:41   #5
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merve Arslan Bekijk bericht
.

Na de haartransplantatie is het wel van belang om een goede medische shampoo te gebruiken. Wij raden altijd "The Mossi London" aan, die bijvoorbeeld verkrijgbaar is op bol.com voor ongeveer €30 waarmee u best lang mee vooruit kunt.
Hallo Merve, ik neem aan dat u geen commerciële binding heeft met het product.
Vanwaar de benaming "medische shampoo", er is volgens mij weinig medisch aan een shampoo.
En €30 voor een shampoo, dat is behoorlijk prijzig volgens mij.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2024, 20:00   #6
Merve Arslan
Mercure Istanbul Clinics
 
Merve Arslan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 30
Geslacht:
Meneer Henk, ik heb samen met Damla het hier op haarweb een beetje gevolgd de laatste tijd dat mijn collega hier was, zodat ik alles een beetje begreep, ook heeft Damla het contact met u laten zien, dus ik ken u en de regels hier ook een beetje ondertussen.

Natuurlijk ga ik niet, nadat ik een reactie heb gegeven over een kliniek die onnodige producten probeert te verkopen, zelf even later een ander product proberen te verkopen, zo “gemeen” ben ik niet en zo functioneren wij niet meneer Henk.

Wij hebben niets te maken met The Mossi Shampoo. Het is gewoon een van de shampoos die we aanbevelen na een haartransplantatie. We raden ook Regenepure DR aan, die ik net zo goed had kunnen noemen, ook deze kost rond de €30.

Deze shampoos bevatten goede vitaminen en vooral, geen schadelijke stoffen die slecht zijn voor de huid en haren van patiënten, wat belangrijk is voor een goede haargezondheid meneer Henk.

Vandaar dat wij deze aanraden, we hebben er verder niets mee te maken, dit zijn merken die al langer bestaan dan ons meneer Henk.

Wij zijn geen kliniek dat zomaar onnodige producten verkoopt, en dit zullen we hier al helemaal niet doen natuurlijk, en al helemaal niet in een post als deze meneer Henk.

Zo ben ik niet, en functioneren wij als kliniek zeker niet meneer Henk, ik vind het wel jammer dat u hier aan twijfelt maar goed, u kent mij nog niet zo goed als mijn collega natuurlijk.

Groetjes van Damla en mij Henk

Merve Arslan
__________________
🏥 YOUR EXPERT IN HAIR RESTORATION


24/7 WhatsApplijn: WA.ME/905411548055
WWW.MERCUREISTANBUL.NL

Laatst gewijzigd door Merve Arslan; 6 maart 2024 om 21:02
Merve Arslan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2024, 13:31   #7
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Duidelijk Merve, geen probleem. Misschien had ik beter even je persoonlijk een pb kunnen sturen. Ik elk geval bedankt voor de verduidelijking.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2024, 14:03   #8
Huybson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2023
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Duidelijk Merve, geen probleem. Misschien had ik beter even je persoonlijk een pb kunnen sturen. Ik elk geval bedankt voor de verduidelijking.
Goed opgelost meneer Henk
Huybson is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2024, 16:06   #9
Merve Arslan
Mercure Istanbul Clinics
 
Merve Arslan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Duidelijk Merve, geen probleem. Misschien had ik beter even je persoonlijk een pb kunnen sturen. Ik elk geval bedankt voor de verduidelijking.
Helemaal geen probleem meneer Henk.

Gelukkig zijn wij niet zo en wij verkopen na een haartransplantatie geen enkele product of behandeling. Maar er is zeker veel oneerlijkheid, en veel klinieken maken gebruik van de onwetendheid van patiënten. We begrijpen uw voorzichtigheid dan ook zeer zeker.

Heel graag gedaan, u ook bedankt meneer Henk.

Heel veel groetjes van ons!

Merve Arslan
Health Consultant
Mercure Istanbul Clinics
__________________
🏥 YOUR EXPERT IN HAIR RESTORATION


24/7 WhatsApplijn: WA.ME/905411548055
WWW.MERCUREISTANBUL.NL
Merve Arslan is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2024, 18:46   #10
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Zeker niet nodig om 600 euro uit te geven aan shampoos en vitamines.

Ik weet wel dat klinieken bepaalde cremes / shampoos aanraden tegen de jeuk en schilfers maar dat moet niet meer kosten als een paar euro (is dat calendulan? Ervaringsdeskundigen kunnen het vast vertellen).

Vitamines zijn natuurlijk goed voor je, zeker als je weinig uit je voeding krijgt maar die zou ik lekker bij een etos/kruidvat halen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2024, 21:15   #11
Merve Arslan
Mercure Istanbul Clinics
 
Merve Arslan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Zeker niet nodig om 600 euro uit te geven aan shampoos en vitamines.

Ik weet wel dat klinieken bepaalde cremes / shampoos aanraden tegen de jeuk en schilfers maar dat moet niet meer kosten als een paar euro (is dat calendulan? Ervaringsdeskundigen kunnen het vast vertellen).

Vitamines zijn natuurlijk goed voor je, zeker als je weinig uit je voeding krijgt maar die zou ik lekker bij een etos/kruidvat halen.


Inderdaad, nergens voor nodig. Volgens mij ken ik de creme die u bedoeld, het heet in Turkije net wat anders. Als dit een vochtinbrengende creme wat ik denk dat het is is deze ook zeker geschikt na een haartransplantatie.

Om jeuk te verzachten, de droge huid vochtig te houden en voor een goede herstel na een haartransplantatie, raden wij altijd Bepanthen crème aan.

Deze vochtinbrengende crème net zoals wat u bedoeld, is goed voor het herstel van de huid en vermindert ook de jeuk.

Deze is verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Kruidvat. Hier een link voor de geïnteresseerden: https://www.kruidvat.nl/bepanthen-ve...reme/p/4515911

Het is ook een goede gewoonte om deze een langere tijd te gebruiken dan allen de eerste weken, altijd goed.

Merve Arslan
Health Consultant
Mercure Istanbul Clinics
__________________
🏥 YOUR EXPERT IN HAIR RESTORATION


24/7 WhatsApplijn: WA.ME/905411548055
WWW.MERCUREISTANBUL.NL
Merve Arslan is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2024, 14:20   #12
Haarzakje87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2024
Berichten: 2
Geslacht:
Bedankt iedereen voor de antwoorden. Heb het in ieder geval niet gedaan. Grappige is dat ze 'alternatieven' hadden voor andere shampoos en conditioners die te koop zijn bij de drogist en voor een paar maanden onder de 100 euro gezamenlijk zijn.
Haarzakje87 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2024, 14:31   #13
haarbelangrijk2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 37
Geslacht:
Ik ben wel heel erg benieuwd wat ze eigenlijk wouden verkopen? Heb je een lijst want 600 euro is wel extreem veel geld.
haarbelangrijk2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.