Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 mei 2007, 17:26   #1
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Kwaliteit Prijs IPL Laser Amsterdam

Ik woon zelf in Amsterdam en heb dus een grote keuze in ontharings klinieken maar soms zie je door de bomen het bos niet meer. Ik woon in het centrum en in 1 kilometer zijn er al een stuk of 10. De prijzen lopen erg uit een en waarschijnlijk ook de kwaliteit van de behandeling. Goedkoop kan duurkoop zijn als het niet werkt. Ik heb voor de middenweg gekozen voor wat betreft de prijs. Graag wil ik weten of er mensen zijn die hun ervarigen met mij willen delen. Prijs kwaliteit
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2007, 14:58   #2
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik denk dat je dit beter even op de andere pijler kunt posten, namelijk op 'Hirsutisme'. Daar zitten veel forummers met verstand van dit soort zaken.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2007, 15:03   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Ik denk dat je dit beter even op de andere pijler kunt posten, namelijk op 'Hirsutisme'. Daar zitten veel forummers met verstand van dit soort zaken.
Goed idee Georgie. Bij deze is die verplaatst.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2007, 21:53   #4
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
advies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Ik denk dat je dit beter even op de andere pijler kunt posten, namelijk op 'Hirsutisme'. Daar zitten veel forummers met verstand van dit soort zaken.
doen we
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2007, 09:15   #5
Bussum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 6
Hi, ik heb goede ervaringen in centrum, niet te duur

Lanny, zelf heb ik mijn oksels laten doen bij een instituut aan de Palestrinastraat. Ik betaalde eind 2005 EUR 400 voor 9 behandelingen, geloof ik. Volgende week ga ik voor het laatst, maar de haargroei is nu ook echt zo goed als weg. Zoveel behandelingen had ik dus wel nodig, ook goed om te weten als je prijzen gaat vergelijken!

Anne
Bussum is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2007, 09:47   #6
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Talking hoeveel behandelingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bussum Bekijk bericht
Lanny, zelf heb ik mijn oksels laten doen bij een instituut aan de Palestrinastraat. Ik betaalde eind 2005 EUR 400 voor 9 behandelingen, geloof ik. Volgende week ga ik voor het laatst, maar de haargroei is nu ook echt zo goed als weg. Zoveel behandelingen had ik dus wel nodig, ook goed om te weten als je prijzen gaat vergelijken!

Anne
Hallo Anne,
Goed dat je bijna klaar bent. Ik ben ook aan het vergelijken geslagen en je moet dus inderdaad meenemen hoeveel behandelingen je nodig hebt maar dat hangt ook af van hoe sterk het apparaat is denk ik.

Ga je nog meer doen?

gr

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2007, 00:26   #7
Bussum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 6
IPL Laser niet erg geschikt voor de zomerperiode

Misschien ga ik nog wel voor ontharing van mijn benen, maar niet in de zomer. Je mag namelijk de huid niet blootstellen aan zonlicht zolang de behandelingen voortduren. Meer iets voor de winter, dus. De sterkte van het apparaat wordt overigens op de persoon afgesteld. In de salon waar ik kom is men op een veiliger systeem overgegaan, want te sterke lichtflitsen kunnen ook brandwonden veroorzaken. Succes met het kiezen van een salon & de behandelingen!

Anne
Bussum is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2007, 14:12   #8
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
sterkte flitsen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bussum Bekijk bericht
Misschien ga ik nog wel voor ontharing van mijn benen, maar niet in de zomer. Je mag namelijk de huid niet blootstellen aan zonlicht zolang de behandelingen voortduren. Meer iets voor de winter, dus. De sterkte van het apparaat wordt overigens op de persoon afgesteld. In de salon waar ik kom is men op een veiliger systeem overgegaan, want te sterke lichtflitsen kunnen ook brandwonden veroorzaken. Succes met het kiezen van een salon & de behandelingen!

Anne
Voor zover ik weet is het juist van belang een zo sterk mogelijke flits te hebben maar de flits moet goed ingesteld zijn anders krijg je onderhuidse verbrandingen zoals je schrijft is de flits niet sterk genoeg dan krijg je donshaar of dubbele haren uit de wortels.

gr

lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2007, 19:38   #9
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
het gaat niet alleen om de flits, ook om het onmiddellijk koelen hierna van de huid, anders werkt de warmte door en krijg je inderdaad verbrandingen op de huid.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2007, 20:20   #10
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
verbranding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
het gaat niet alleen om de flits, ook om het onmiddellijk koelen hierna van de huid, anders werkt de warmte door en krijg je inderdaad verbrandingen op de huid.
Volgens mij krijg je onderhuidse verbrandingen. De warmte werkt dan inderdaad door maar dat gebeurt dan met verouderde apparatuur.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2007, 11:45   #11
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dat kan inderdaad ook, maar hetgeen ik altijd begrepen heb, eveneens wanneer ikzelf laserbehandelingen onderging, evenals mijn zus, is dat, wanneer de huid niet gekoeld wordt, wat vaak neit gedaan wordt bij kleine schoonheidssalons, vanwege dehoge kost van beide apparaten, en er dan maar voor enkel de laser gegaan wordt, dat de warmte door de laser geproduceerd inderdaad doorwerkt, trwijl bij koeling die warmte onmiddellijk geneutraliseerd en verminderd.

Wat de sterkte betreft, daar heb je inderdaad gelijk in, ze moet juist en sterk gneoeg ingesteld zijn. Meestal wordt dat van persoon tot persoon en afhankelijk van huid en haartype bekeken.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2007, 20:50   #12
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Smile koeling

Ik weet niet hoe het met laser apparatuur zit, ik wordt behandeld door een modern flitlicht apparaat en deze werkt zonder koeling. Mij is uitgelegd dat koeling voor verouderde apparatuur is omdat de energie niet gecontroleerd kon worden (oververhitting) dan kan met moderne apparaten niet meer. Ik heb geen verbrandigen gehad en heb nu een behandeling gehad. Een vriendin van mij heeft er ook 5 gehad zonder problemen. Het enige wat ik niet mag doen is strake kleding dragen na de behandeling.

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2007, 14:40   #13
Marcella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 15
Hoi Lanny,

En om welk aparaat gaat het als ik het vragen mag. want ook ik ben lelijk verbrand . Hoor het graag van je. Groetjes

Marcella
Marcella is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2007, 15:49   #14
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dat kan, het grote verschil is namelijk dat ik mijn behandelingen onderging, een 8tal jaar geleden, wanneer men nog maar pas begonnen was met laserbehandelingen in Belgie en Nederland. Ik ben indertijd in een erkend centrum behandeld geweest, en nooit problemen gehad.
Wat die verbrandingen betreft, dat is niet alleen met oude apparaten en dergelijke, ik heb het van verscheidene mensen gehoord, en meestal heeft het vooral te maken met onkundig gebruik van de apparatuur of niet koelen indien er wel gekoeld dient te worden(bij gewone laser meot er volgens mij nog altijd gekoeld worden).
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2007, 23:00   #15
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Thumbs up welk apparaat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcella Bekijk bericht
Hoi Lanny,

En om welk aparaat gaat het als ik het vragen mag. want ook ik ben lelijk verbrand . Hoor het graag van je. Groetjes

Marcella
Het apparaat heet smartpuls en ik ben bij smartpulsamsterdam onder behandeling. www.smartpulsamsterdam.nl. Met welk apparaat ben jij verbrand Marcella, als ik vragen mag?
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil laser en flitslampen Diana Hirsutisme - Behandelingen 44 23 augustus 2012 22:41
Laser Aesthetics cadeaubon / korting R_Adriaans Chirurgische behandelingen 15 8 januari 2007 09:51
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Kwaliteit haar bovenop Haarmannetje AGA - Algemeen 9 18 maart 2004 13:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.