Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2019, 19:35   #1
rika
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2019
Berichten: 14
Geslacht:
haar uitval

ik rika ben nieuw op haarweb ..mn dochter 22 jaar heeft sinds 2 a 3 jaar haar uitval maar dit jaar spant de kroon .eerst dachten we seizoen gebonden ..maar na het 1ste bezoek dermatologie rotterdam haarwortel gestest niets aan de hand .hoefde niet meer terug te komen .een jaar later weer uitval .nou naar de dermatologie in 10 min stonden we buiten ..weer afgewacht .dit jaar weer dermatoloog .gorinchem .toen dermatoloog sliedrecht.nou wie over haren ging was met pensioen ids boersma.nu aan de minoxidil haarlotion 5 procent .maar nu 3 wkn verder komen nog bossen uit ..afgelopen maandag zijn we naar het haarkabinet in tilburg geweest .nou was eigenlijk ook tegenvallend .konden 3 dingen zijn .na ziekte .of medicatie of toch hormonaal ..dna laten afnemen duurt nog eens 5 wkn .maar mijn dochter heeft .aktijd gevoelig hoofd ..haar gehad .als 4 jarig meisje had ze pipi langkous staartjes .die moest ik nooit op dezelfdelijn doen .want dan was het helemaal rood .met bultjes met witte kopjes erop .nou betadine shampo als klein meisje gebruikt en zalf .van de huisarts.toen werd mn dochter gediagnosticeerd met idiopatische pulmonale hemosiderose.dus altijd prednison pillen .maar veel hinder van gehad .latet op prednison infuus .en azathioprine. mtx injecties. plaquenil .dus had nooit geen problemen meer met hoofd of haartjes .ik denk sinds dat we gestopt zijn met zware medicijnen dat er iets van een andere ziekte de kop op steekt .het valt wel op.in 2018 laatste methylprednison infuus gehad .voor haar longen en bloedtransfusie .gelijk haar haren kregen een boost van prednison .weg haaruitval .maar ga dat maar eens bewijzen. graag deel ik dit .mn dochtet maar ik ook hebben slapenloze nachten .want 50 procent haar is nu weg
rika is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.