Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 november 2009, 19:42   #1
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Red face wimpers- wenkbrauwen en hoofdhaar trekken en ook nog eens nagelbijten! wie ook??

ik scheer mijn wenkbrauwen al een tijdje, en dan teken ik ze met make-up.
verder heb ik vandaag nepwimpers gekocht voor 5,- bij de kruidvat. (merk: impulsz) TIP!!!!


Ik voel me goed; maar eigenlijk schaam ik mij ook: nephaar (dreads), nep wenkbrauwen (getekend), nep-nagels (ik bijt al mijn hele leven) en nu dus nepwimpers.
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2009, 18:01   #2
Tealeaf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Berichten: 7
Heey Punky, ik heb vroeger wel nagels gebeten, maar nu (gelukkig) niet meer.
Ik trek mijn wimpers eruit, zuig nog wel regelmatig op mijn duim en trek velletjes van mijn bovenlip... Dus ja, ik voel me op zich ook wel goed, maar ik schaam me verschrikkelijk....
Tealeaf is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2009, 08:02   #3
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Mijn wimpers zijn aan het bijgroeien!! Maar ja: voor hoelang. Als ze los gaan zitten over een tijdje is het kwaad weer geschied! Maar ik heb hoop!! Ik heb niet voor niets nepwimpers gedragen!
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2010, 13:07   #4
debs85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 79
ik doe ook beide, wimpers en nagels.. Nepnagels laten zetten kan helpen. Je trekt je wimpers en moeilijker mee uit. En tegelijkertijd groeien je nagels verder! :-D
debs85 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2010, 11:46   #5
Michel0sz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2010
Berichten: 1
Hey, ik ben Michelle (16) en ik trek nu al zo'n 2 jaar men wimpers uit.
ik vind het echt verschrikkelijk, ik heb nu altijd eyeliner op maar ik wil daar zo graag vanaf en men wenkbrauwen zijn er nog wel maar minimaal. Nagelbijten doe ik al sinds jonge leeftijd, maar dat vind ik niet zo'n probleem. 't ergste vind ik dat mensen er naar vragen waarom ik geen wimpers heb.. want ik weet er eigenlijk nooit antwoord op te geven.
Ik vind het super dat er zo'n site is waar je je hart kan luchten!
Liefs Michelle.
Michel0sz is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2010, 20:27   #6
Patricia85
TTM-er
 
Geregistreerd: 17 september 2006
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 27
Geslacht:
Hoi allemaal,

Nou dat heb ik dus ook allemaal... nagelbijten.. wimpers trekken... wenkbrauwen trekken... hoofdhaar trekken... velletjes van mijn lippen bijten en ik zit continue aan mijn gezicht te pulken. Ver-schrik-ke-lijk vind ik het. Net zoals jullie is het iets waar ik ook echt vanaf wil. Maar het is zoo lastig. Afgelopen november/december zag ik er eindelijk weer een beetje normaal uit. Ik had weer volle wimpers (na maanden wachten en afblijven......), mijn hoofdhaar begon weer een beetje dicht te groeien. Ook had ik, weliswaar korte, maar wel mooie nagels. Maar helaas... Ben per 1 februari begonnen met afstuderen en de stress sloeg weer toe. Onbekende omgeving, nieuwe werkzaamheden, ander dagritme, noem maar op. Dus ik heb aan ieder ooglid misschien nog 3 wimpers hangen en ik heb een GIGA kale plek op mijn hoofd... Mijn nagels zijn weer aan gort... Bah!

En dan komt het volgende probleem weer: mensen gaan het zien en vragen je inderdaad waarom je geen wimpers hebt... Nou ik moet zeggen: als je aangeeft dat je een nieuwe mascare/make-up geprobeerd hebt en dat je er allergisch voor bleek te zijn.. Dan gelooft men je vaak wel! Heel vervelend om te moeten liegen, maar ja... Wat anders?

Sterkte allemaal! Liefs!
Patricia85 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2010, 18:48   #7
caspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2010
Berichten: 2
hai..ben hier sinds gisteren en sta versteld van al de verhalen van mensen die dus net als ik wimpers en wenkbrouwen eruit trekken...
ik dacht echt dat het heel erg weinig voor kwam,van je hoofd haar is wat meer bekend,maar je wimpers en wenkbrouwen hoor je bijna niet..
ik doe dus beide en ook nagels bijten..attans dat deed ik,heb al zolang ik me kan herinderen nep nagels....die vrat ik er in het begin ook af,maar dat gaat op zich nu wel...(zolang er nep op zit he!1want als er 1 af gebroken is dan bijt ik als een debiel)
ik ben nu 36 en doe het plukken va me 18e ongeveer...
heb de hoop opgegeven dat ik er ooit vanaf ga komen..kan er zlefs niet meer tegen als er wimpers zitten,dat irriteerd me,zie je ineens wat zwarts bij je ogen...ik lees hier dat er nep wilmpers op word gedaan..1x gehad,dacht dat ik gek werd....al vind ik het zo mooi he!!
ik owu dat er een goede therapie voor is om t af te leren,maar helaas tot nu toe nog niet gevonden
caspar is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2010, 16:51   #8
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Hoi! Hier weer een berichtje van mij! Met mijn wimpers gaat het GOED!! Maar mijn hoofdhaar; dat is weer helemaal mis. Heb de neiging om het weer helemaal af te scheren :-(
zó zonde hè!

Ik had mezelf beloofd om met kerst wimpers te hebben en dat was gelukt, en ik ben er sindsdien ook vanaf gebleven.

Maar nu mijn hoofdhaar. Potverdikkeme, het is allemaal wat met ons hè?!
Er zit een verhuizing aan te komen en ik ben bang dat het niet goed gaat lopen. Omdat we zelf beiden geen rijbewijs hebben, zijn we helemaal afhankelijk van anderen, en dat is funest voor mijn (hoofd)haar...

Qua borderline gaat het ook pokke met me. Mijn anti-depressiva werkt niet meer. Morgen ga ik bellen of ze me -pleazzzze- wat anders kunnen voorschrijven....

Ik hou jullie op de hoogte! XXXXXX
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2010, 15:55   #9
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Het is weer helemaal mis. POTVERDORIE! ROTZIEKTE! Ik ben weer helemaal kaal achter mijn oren! Kan wel jánken!

En weer ontstoken wimpers, dus daar ben ik ook al iet vanaf gebleven....

:-( :-( :-(
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2010, 20:02   #10
Asystar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2010
Berichten: 4
Ik trek echt ooooveral..
Wimpers, hoofdhaar, wenkbrauwen, tijdelijk haar (benen, oksel, etc), bijten ook, krabben, pulken.. vul maar aan..
Asystar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2010, 17:05   #11
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Talking Trekvrij!!!!

Ik heb geen contact meer met mijn vader. Sindsdien ben ik TREKVRIJ !!!!!!!HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!!!


Ik ben nu helemaal mezelf, een rustige meid van 28. Ik pulk nog wat aan mijn puistjes, maar van mijn hoofdhaar blijf ik af! en ook van mijn wimpers. Ze doen gewoonweg geen `pijn` meer.....

Voor het eerst sinds jaren heb ik geen kale plekken meer, ze zijn wel kort, maar als ik het verf, valt het niet op.

IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2010, 10:02   #12
Puzzel
HaarWeb lid
 
Puzzel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2010
Locatie: Provincie Groningen
Berichten: 34
Hoi punky,

Wow, wat een fantastisch nieuws zeg! Gefeliciteerd en zo doorgaan he.
Ik weet niet wat precies je relatie met je vader voor invloed op je ttm heeft, maar als het zo is dat je nu zonder het contact niet meer trekt dan is dat dus een goede stap lijkt me.
Ik las in je voorgaande berichten dat je borderline hebt, dat heb ik dus ook helaas.
Ben nu bezig om te kijken hoe het met mijn medicijn gebruik staat, ik weet wel dat de anti depressiva eigenlijk nooit hebben geholpen tegen het trekken, heb daar dus niet veel vertrouwen in.
Maar ik ben voor jou hartstikke blij dat je niet meer trekt!

groetjes, Puzzel
Puzzel is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 06:01   #13
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puzzel Bekijk bericht
Hoi punky,

Maar ik ben voor jou hartstikke blij dat je niet meer trekt!

groetjes, Puzzel
dank je Puzzel!!!
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2010, 18:25   #14
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Het gaat nog steeds goed!!

ik trek maximaal 20 haren per dag en dat is zóóó weinig he, tegenover de afgelopen 14 jaar dat ik TTM heb. Sommige dagen ben ik zelfs trekvrij.

Van m'n wimpers ben ik al máánden afgebleven, en zelfs nagelbijten doe ik niet meer. (welnog met nepnagels als hulpmiddel)


Goed he?!!!

Groetjes en succes jullie allemaal!
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2011, 07:46   #15
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
Hoe is het met jullie?????


Met mij?
Het gaat nog steeds goed! Rond mijn kruin (wat jarenlang "kaal"was ) heb ik haren van wel 10 cm!

Ik heb bij de Action extensions op clipje gekocht.
ze kosten 4,- maar er staat op dan het echt haar is! (geen idee?)

Ik heb ze erin om lang haar te creëren. (zoals ik al jaren doe)
Met (nep)lang haar, zit ik lekkerder in mijn vel en dat betekent automatisch minder trekken!

Ik heb een leuke baan, en daar trek ik helemaal nóóit, wat op andere werkplekken wel eens anders is geweest!
Succes en groetjes!!
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
modellen gezocht permanente make-up; wenkbrauwen en wimpers vaantje Camouflage 5 19 februari 2009 21:59
Op zoek naar nepwimpers Elsa Camouflage 31 23 januari 2008 14:27
Hallo medeplukkers jish TTM - Algemeen 9 23 mei 2007 14:36
wenkbrauwen Giessen TTM - Algemeen 10 10 juni 2005 17:57
Ik vind geen oorzaak van't trekken! ringba TTM - Algemeen 5 22 februari 2005 22:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.