Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 november 2003, 19:17   #1
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Post En ja hoor, ze moeten zich weer verdedigen...

Topic: consumentengids
erik1672
Member
Member # 425
posted 04-11-2003 10:54
--------------------------------------------------------------------------------
lees ik in de consumentengids: aminexil is "misschien" een werkbare stof: moet ik me nu zorgen gaan maken, wie heeft er gelijk??????
--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Hans
Administrator
Member # 2
posted 04-11-2003 11:57
--------------------------------------------------------------------------------
Heb dit helaas niet gelezen of gezien. Aminexil is erkend en staat in de lijst van medisch erkende stoffen tegen haaruitval. Wellicht dat je mens health van deze maand kunt lezen. Daarin staan alle erkende stoffen tegen haaruitval. We noemen aminexil,maxilene,alopesan 400, minoxidil en finasteride.
--------------------

Vriendelijke groet,
Hans Bolder
Haarteam.


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Bezem
Member
Member # 426
posted 04-11-2003 23:19
--------------------------------------------------------------------------------
Ja Hans erkend? Ik heb tot op de dag van vandaag nooit wetenschappelijke bewijzen gezien. En dat mens of healt, tja als dat column door jullie is geschreven dan geloof ik best dat erin staat dat Aminexil werkt.
--------------------

De waarheid en niks anders dan de waarheid


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Bezem
Member
Member # 426
posted 04-11-2003 23:26
--------------------------------------------------------------------------------
Oh ja en als volgens Boersema Aminexil echt helpt, waarom gebruikt hij het zelf niet dan. Hij is zelf aan het kalen!!!!!
--------------------

De waarheid en niks anders dan de waarheid


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Hans
Administrator
Member # 2
posted 05-11-2003 07:53
--------------------------------------------------------------------------------
Het verhaal in mens health is geschreven met bron haarinstituut en dermatologen. Indien jou dermatoloog wenst kan hij alle medische studies en gegevens over werkzame stoffen navragen. Aleen voor artsen liggen studies en documenten klaar ter inzage. Het is in nederland en europa ook niet toegestaan om medische gegevens publiekelijk openbaar te maken ( ooit van finasteride medische gegevens openbaar gezien ?).Denk je werkelijk dat geschreven stukken zomaar gepubliceerd worden en dermatologen en of bladen zomaar wat schrijven. Het is positief als mensen kritisch kijken omdat de consument nu de keuze heeft uit verschillende stoffen zoals aminexil, maxilene,alopesan en finasteride. Alle andere stoffen zijn dus ook niet erkend tot heden en dat maakt de zoek tocht nu makkelijker. De keuze is aan jou wat je wilt gebruiken, maar je weet zeker dat het geld dan besteed word aan werkzame stoffen. Wat betreft Dr I Boersma weet ik dat hij allang kaal zou zijn indien hij geen finasteride en aminexil zou hebben gebruikt, tenzij je twijfeld aan de werking van finasteride ?
--------------------

Vriendelijke groet,
Hans Bolder
Haarteam.


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

bla
Member
Member # 427
posted 05-11-2003 17:46
--------------------------------------------------------------------------------
grappig, Dr. Boersma in Zwijndrecht vertelde tegen mee persoonlijk dat Aminexil en Maxiline haaruitval alleen maar een paar jaartjes uitstellen. Prohair zou volgens hem wel goed werken.
Ik heb trouwens net een site gevonden waar veel medische studies online te vinden zijn: http://www.ncbi.nih.gov

Als ik op die site op "finasteride" zoek, krijg ik 1166 zoekresultaten van medische studies. Blijkbaar liggen de studies niet alleen voor artsen beschikbaar.


--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged

Zit hier trouwens één van onze haarweb-leden achter? Bezem...? In ieder geval GOEIE zet
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 19:27   #2
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Re: En ja hoor, ze moeten zich weer verdedigen...

He Pindakaas dat was ik, maar mijn topic is verwijderd heb ik vanmiddag gezien...wat een klootzak he?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 19:52   #3
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Hij stond er net weer hoor. Zullen ze nu eindelijk een keer wijs worden?
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 20:15   #4
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Originally posted by pindakaas
Hij stond er net weer hoor. Zullen ze nu eindelijk een keer wijs worden?
Nou ik denk niet, want die Bolder is toch zo koppig
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.