Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 oktober 2007, 18:27   #1
Ohnee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2007
Berichten: 12
Wink Dikker haar krijgen

Gisteren ging ik bij de kapper, en die zei meteen dat mijn haar veel te vaak gewassen wordt. Het voelt droog en breekbaar aan!

Ik zei dat ik erg vettig haar heb als ik het niet alle dagen kan wassen. Hij zei toen dat wanneer je shampoo neemt en alle dagen doucht dat je haar heel vaak snel uitdroogt. In shampoo zit ook vaak een ingredient dat je haar laat glanzen. Dit is de boosdoener!

Gebruik weinig shampoo, was het minder vaak, en wanneer het vettig lijkt, wrijf er dan eens een minuut met een handdoek in! Je haar zal vanzelf minder vettig lijken, en zelfs dikker!

Je moet het zeker eens proberen!

Nog een tip van mijn kapper: blijf met je handen uit het haar! Dit zorgt enkel voor nog meer talgproductie en nog vettiger haar!

Ik hoop dat jullie hiermee iets zijn!
__________________

Ohnee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2007, 12:20   #2
Ray86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2007
Berichten: 8
Ik weet niet of met een handoek door je haar wrijven goed is...zo trek je zelf al je haren uit je hoofd, in plaats dat het door normale haaruitval veroorzaakt wordt...En naar kappers luister ik al zowiezo niet
Ray86 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2007, 14:44   #3
BiTemp
Live & Learn
 
Geregistreerd: 5 september 2005
Locatie: Buitenland
Berichten: 115
Ik ben het helemaal met die kapper eens. Ik denk wel dat het effect alleen cosmetisch is: het helpt niet tegen mannelijke kaalheid.

Leuk dagboek trouwens. Ik zou alleen stoppen met de aminexil, als je dat nog niet gedaan hebt.
__________________

minoxidil 15% (sinds 2005)
shea butter
BiTemp is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2007, 15:02   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ohnee,
Je kunt in België bij de apotheek 5% minoxidil krijgen zonder recept! En voor de door de apotheker zelfgemaakte minoxidil 5% (met of zonder propyleenglycol) betaal je dan ongeveer €17 voor 100ml. Ook via internet kun je 5% overal krijgen zonder recept.

Ik ben 't gedeeltelijk eens met de kapper; met een handdoek wrijven zou ik absoluut niet doen, want dan hou ik beslist geen haar meer over.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2007, 16:43   #5
mallemokje
HaarWeb lid
 
mallemokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2007
Berichten: 4
nee ik zou dat nou ook niet doen met een handoek
als ik me haar gewassen heb dan dep ik het droog alleen al omdat als ik het gewoon droog wrijf de haren uit me hoofd vliegen
mallemokje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2007, 02:53   #6
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
''''''''' Nog een tip van mijn kapper: blijf met je handen uit het haar! Dit zorgt enkel voor nog meer talgproductie en nog vettiger haar! ''''''''''

Dat klopt wel hoor ..ondervind ik zelf ook ..ik kan tegenwoordig met men handen ook uit men haar niet meer blijven ..en kan het straks alle dagen gaan wassen nu ...(heel vlug vettig) en hoe meer ik er in wrijf hoe slechter ..maakt inderdaad veel meer talg aan ..Vroeger had ik hier nooit last van ...maar dan bleef ik er ook af !
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 20 oktober 2007 om 02:56
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2007, 15:21   #7
Ohnee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2007
Berichten: 12
Citaat:
nee ik zou dat nou ook niet doen met een handoek
als ik me haar gewassen heb dan dep ik het droog alleen al omdat als ik het gewoon droog wrijf de haren uit me hoofd vliegen

OMG Zo erg is het helemaal niet bij mij!

Citaat:
Ik ben het helemaal met die kapper eens. Ik denk wel dat het effect alleen cosmetisch is: het helpt niet tegen mannelijke kaalheid.
Ik ben zeker dat het niet helpt, maar het is zeker een cosmetisch effect, mijn haar lijkt hier wel wat dikker door, wanneer je echter alle dagen je haren wast helpt het je geen meter vooruit.

Citaat:
Leuk dagboek trouwens. Ik zou alleen stoppen met de aminexil, als je dat nog niet gedaan hebt.
Waarom moet ik stoppen met Aminexil? Heb je er slechte ervaringen mee? Ik vind het wel een goede milde shampoo. Ik weet niet of het werkt, maar ik koop hem enkel omdat mijn haar er mooi van wordt. Tevens krijg ik uitslag als ik andere shampoo gebruik en bij die van Dercos totaal niet.
__________________

Ohnee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Dochtertje van twee trekt haar uit haar hoofd! Mieneke TTM bij kinderen 19 26 mei 2006 18:57
Op de koffie... trekdrop Haarproblemen bij vrouwen 86 20 januari 2005 21:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.