Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 januari 2024, 09:32   #1
Haartransie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2024
Berichten: 1
Geslacht:
Ervaringen bij Haarkliniek Istanbul en/of Hair clinic Wolf?

Beste leden,

Ik ben nieuw op het forum maar al zeker 1.5 jaar serieus op zoek naar de juiste kliniek voor een haartransplantatie. Na een aantal relatief slechte ervaringen met de hier vaker bekritiseerde Nederlandse klinieken (laag tot middenhoge prijsklasse) ben ik onlangs twee klinieken tegengekomen waarvan de initiële consulten goed aanvoelen, resultaten op social media goed ogen maar ik niet veel kan vinden over de behandelend arts en kliniek. Derhalve hoop ik hier mensen te treffen die bekend zijn met betreffende klinieken.

Het gaat om Haarkliniek Istanbul en Hair Clinic Wolf, goed te vermelden dat deze twee Nederlandse partijen behandelingen aanbieden in Istanbul, het mooie is de Nederlandstalige begeleiding, een tegenvaller het gebrek aan transparantie.

Zijn er leden met ervaring bij een van de bovengenoemde klinieken? Ik probeer zo zorgvuldig mogelijk onderzoek te doen, echter bemerk ik dat ik op basis van het voor mij beschikbare budget voorzichtig moet zijn en dat de fantastische resultaten van een dure kliniek niet zo maar gegarandeerd is.

Alvast bedankt voor de hulp, wordt enorm gewaardeerd!
Haartransie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2024, 20:06   #2
Merve Arslan
Mercure Istanbul Clinics
 
Merve Arslan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 30
Geslacht:
Beide klinieken zijn mij onbekend, maar zoals je zelf aangeeft, is de ervaring en deskundigheid van de arts die de behandeling uitvoert de sleutelfactor voor mooie, gezonde resultaten met een natuurlijke uitstraling.

Controleer zorgvuldig of de artsen goed en ervaren zijn, aangezien meer ervaring doorgaans leidt tot betere resultaten.

Daarnaast is zoals je zelf al aangeeft transparantie en eerlijkheid ook van belang. Vaak zijn prijzen niet duidelijk vermeld, en als dat al het geval is, kun je ook vaak andere onverwachte kosten verwachten, naast de al onduidelijke tarieven.
__________________
🏥 YOUR EXPERT IN HAIR RESTORATION


24/7 WhatsApplijn: WA.ME/905411548055
WWW.MERCUREISTANBUL.NL

Laatst gewijzigd door Merve Arslan; 5 januari 2024 om 21:00
Merve Arslan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 10:12   #3
Hairclinic Wolf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2024
Berichten: 1
Geslacht:
Beste Haartransie,
Allereerst fijn te horen dat u het consult bij ons als prettig heeft ervaren. Wat betreft de informatie die bij u nog onbekend is, hierin zouden wij u graag ondersteunen.

Het is altijd mogelijk om vooraf kennis te maken met uw behandelend arts. Wij kunnen in detail vertellen wat zijn ervaringen zijn maar u mag dat én meer natuurlijk ook zelf met hem bespreken. Zou u ervoor open staan uw adviseur een berichtje te sturen? Dan kunnen wij u hiermee helpen.

Ook kunnen wij u natuurlijk altijd ondersteunen in het kennis maken met voorgaande klanten. Door bijvoorbeeld een bijeenkomst bij te wonen of via telefonisch contact.

Transparantie staat bij ons erg hoog, iedere vraag die u heeft beantwoorden wij graag uitgebreid. Wij horen graag van u zodat wij alle aanvullende vragen kunnen beantwoorden.

Een heel fijn weekend toegewenst.
Lieselotte van Hair Clinic Wolf
https://www.hairclinicwolf.nl/over-ons/
https://www.hairclinicwolf.nl/ervaringen/
Hairclinic Wolf is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.