Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juli 2023, 10:54   #1
Peters97
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2023
Berichten: 4
Geslacht:
Essengen 6 plus en dermaroller

Hey allemaal!

Ik gebruik nu zo'n 2 maanden Essengen 6+ en zoals verwacht zie ik nog geen resultaat. Is ook wel logisch gezien ik hier en daar lees dat dat wel een half jaar kan duren tot je resultaat ziet.

Nu vraag ik me af, zijn er mensen hier die dit product gebruiken icm een derma roller? Is dit aan te raden om dit wekelijks te doen? Zo ja, met welke naald diameter?

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn!
Peters97 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2023, 11:02   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peters97 Bekijk bericht
Hey allemaal!

Ik gebruik nu zo'n 2 maanden Essengen 6+ en zoals verwacht zie ik nog geen resultaat. Is ook wel logisch gezien ik hier en daar lees dat dat wel een half jaar kan duren tot je resultaat ziet.

Nu vraag ik me af, zijn er mensen hier die dit product gebruiken icm een derma roller? Is dit aan te raden om dit wekelijks te doen? Zo ja, met welke naald diameter?

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn!
Je kan uiteraard prima microneedling toevoegen aan je regime. Speur even op internet naar het protocol wat het best past bij jou. Normaliter wacht je na microneedlen 24 uur met topisch iets aanbregen.

Microneedling en daarna direct topisch iets aanbrengen zoals minox of fina zou ik persoonlijk afraden.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2023, 08:58   #3
Peters97
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2023
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Microneedling en daarna direct topisch iets aanbrengen zoals minox of fina zou ik persoonlijk afraden.
Bedankt! Dat is inderdaad iets wat ik vaker voorbij heb zien komen maar ik heb nog weinig kunnen vinden over het gebruik van Essengen 6 i.c.m. microneedling. Momenteel druppel ik 2x daags (sochtends en savonds) 2x0.75ml essengen, ik zit er nu dan aan te denken om dan iedere zondag een dermaroller te gebruiken en dan een dag het druppelen over te slaan.
Ben benieuwd wat de ervaring is bij anderen!
Peters97 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2023, 17:38   #4
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peters97 Bekijk bericht
Bedankt! Dat is inderdaad iets wat ik vaker voorbij heb zien komen maar ik heb nog weinig kunnen vinden over het gebruik van Essengen 6 i.c.m. microneedling. Momenteel druppel ik 2x daags (sochtends en savonds) 2x0.75ml essengen, ik zit er nu dan aan te denken om dan iedere zondag een dermaroller te gebruiken en dan een dag het druppelen over te slaan.
Ben benieuwd wat de ervaring is bij anderen!
dat kun je zeker doen hoor!
Als je wekelijks wilt microneedlen zou ik alleen niet te diep gaan.

Lees deze eens door:
https://www.reddit.com/r/tressless/c...eedling_guide/

Je wilt je huid lang genoeg de tijd geven om te herstellen anders kun je het alleen maar erger maken
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
minoxidilmax


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.