Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 mei 2006, 16:22   #91
noaky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
hallo

hallo dames

Ik heb zelf geen ttm, maar het lijkt me erg moeilijk..

Ik post hier eigenlijk alleen even om jullie allemaal heel veel sterkte te wensen en omdat jullie me allemaal hele lieve en leuke meiden lijken

Zelf ben ik eerlijk gezegd ook niet bekend met ttm.. had er tot nu net nog nooit van gehoord..

Mijn excuses als ik hier ongelegen post maar wilde gewoon even sterkte wensen

Veel liefs Noaky.
noaky is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2006, 16:56   #92
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Heej da's lief!! Dankjewel voor je sympathie!!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2006, 12:09   #93
lynnbeertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2006
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 23
tijdje niet gewweest.


het gaat nog steeds goed,al mijn wimpers zitten er nog aan,en ik mascara van jewelste,jippie.
Af en toe sneufelt er 1 haartje,maar dat mag ik van mezelf om het langzaam af te bouwen...als ik 2 haartjes in de weeek trek is het veel,dus ik be nog steeds trots op mezelf.
mijn moeder heeft 15 juni een afspraak gemaakt bij de schoonheidssalon gemaaakt,nu kan ik eindelijk heen zonder me te schamen.
Die drang waar jullie over praten ken ik ook zo goed,maar vaak ben ik die drang nu de baas,en weet je dat voelt zo goed,en dat alemaal door deze site echt waar,ik trek al bijna 5 jaar volgens mij,en nog nooit is het lang gewwest,tot ik hier kwam.

linda
lynnbeertje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2006, 20:24   #94
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Nou meiden, ik had heeeeel wat in te halen-veel te lezen als je aantal dagen niet geweest bent ...
Verdrietige en positieve berichten wisselen zich af en ik denk was er maar ruimte om iedereen hier, een warme deken om te slaan, voor de één als bemoediging en voor de ander als aanmoediging. Zoveel berichten die warmte uitstralen om de ander te stimuleren en op te bouwen-mooi...
Met z'n allen gaan we hier zoals de titel van dit item zegt "een nieuwe strijd" aan, om te accepteren, te strijden en te overwinnen. Hoewel we niet weten wanneer of hoe, toch, als we die hoop samen levend houden, dan geeft dat die positieve energie om door te gaan.
heel veel liefs Loïs
We gaan er voor!
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2006, 20:52   #95
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hé Loïs, Ik wou gewoon even schrijven dat ik het zo mooi vind, de manier waarop jij mensen kan aanmoedigen en opmonteren...
Ik hoop ook dat er steeds mensen zullen zijn die anderen kunnen blijven hoop geven... dat hebben we met z'n allen zo broodnodig.
Seffens weer een nachtje werken, heerlijk om de dingen zo gewoon en rustig te kunnen doen... Er is ooit een tijd geweest dat ik bang was wanneer de avond viel, bang van mezelf, bang van mijn gedrag dat ik niet of nauwelijks kon beheersen. Gelukkig is die tijd achter de rug... er is hoop voor wie volhoudt ..
Veel sterkte aan iedereen!
xx
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2006, 15:30   #96
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hallo allemaal,

het is weer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb... dus bij deze:

met mij gaat het semi/semi: ben het echt moe op het werk (het gaat echt van kwaad naar erger: bijna failissement, mijn liefste collega (die echt een goede vriendin is geworden) hebben ze ontslaan, slechte sfeer... ), ben aangenomen bij stad Antwerpen maar moet nu wachten op de lijst om te zien hoeveelste ik sta (als ik bij de eerste 3 ben: direct job, anders wachten tot er een job vrijkomt)... daar ben ik natuurlijk heel zenuwachtig voor want ik wil die job echt héél graag hebben. moet mijn thesis binnenkort afgeven en heb bijna examens...

blabla, je ziet het: reden te meer om te trekken (in mijn hoofd hé)... zondag en maandag waren héél slechte dagen (maa-avond had ik examen )
vandaag is het veel beter maar ik merk dat ik me terug even moet focussen op het niet-trekken, anders gaat het helemaal de verkeerde weg op...

heb wel dedicace gekocht en ga het deze week is proberen (hopelijk heb ik de juiste kleur gekocht en valt het effect wat mee, ik wil niet dat je ziet dat er een kleur opzit)

voor de rest: door het goede weer veel met allemaal vriendjes en vriendinnekes gaan terrassen enzo, dus super veel fun gehad, heel leuk bij-jobke in het weekend waar ik me goed amuseer en lekker wat centjes mee bijverdien... dus buiten werk en school alles héél goed (gelukkig maar)

Eigenlijk mag ik niet zagen,als je ziet wat er hier in A'pen allemaal gebeurt... dan heb ik een super zalig leventje, maar ja, ik kan het niet helpen dat ik zo doodongelukkig ben op mijn job... het maakt me echt triest.

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed...
dikke zoen
10

(sorry dat ik hier enkel wat over mezelf heb zitten zagen, moest er even uit)
jente: had na je kapperverhaal een heel bericht geschreven maar ineens was het weg: even kort: ik begrijp héél goed hoe je je voelt, maar niet treuren: je haar is weer bijgeknipt en kan nu weer héél goed en snel groeien... dat is toch positief dan hé : nu klinkt het kort, maar in mijn post die weg is, heb ik echt heel veel geschreven: damn you, you stupid computer)
bolleke: veel succes met de examens, ik duim voor je
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 08:50   #97
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
Thumbs down

hier ook weer ff een kort berichtje van mij. bedankt voro alle lieve steunende woorden. het klopt dat de titel een "nieuwe strijd" is, maar helaas voor mij ben ik een beetje strijdloos aan het worden. Ik ben het werkelijk waar zooooooooooooo zat! Elke dag opnieuw begin ik met goede moed en elke x gaat het fout. gister heb ik een super slechte avond gehad: voor de spiegel en op de wc, al die zwarte haren, trek trek trek...
binnenkort heb ik een bruiloft en ik wilde zo graag stralen, maar hoe dichter het bijkomt, hoe meer ik ga trekken... waarom waarom waarom?
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 10:54   #98
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Tinneke
Blij nog eens wat over je te lezen, jammer dat het op het werk zo slecht gaat. Bij mij gaat het op het werk ook niet zo goed, en daar breng je toch veel tijd door, dus dat heeft wel zijn weerslag op je humeur... Hou de moed erin, je hebt idd genoeg andere leuke dingen om je positieve energie uit te halen, concentreer je daarop!

Met mijn kapsel gaat het intussen beter. Het zit redelijk goed en met 2 speldjes, wax en lak is het redelijk in bedwang te houden. Ik heb ook al een paar goeie reacties gehad en zie het nu weer zitten.
Gisteren wel een rare reactie van een docent die niet weet van mijn probleem uiteraard, iets over dat ik geen hoofddoekje meer had, en dat ik toch zeker niets wou verbergen met die hoofddoekjes - of iets dergelijks, ik weet het niet meer, maar het was weer even heel raar en confronterend. Maar goed dat zijn we gewend.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 12:03   #99
Hippie
HaarWeb lid
 
Hippie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2006
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
En dat voor een docent... pff onuitstaanbaar
__________________
"What a day for a daydream..."
Hippie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 14:00   #100
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Voor alle duidelijkheid, die docent is een collega van me dus er is hier geen sprake van een hiërarchische verhouding
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 16:59   #101
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Wat word ik er toch moe van, mezelf altijd te verantwoorden voor mijn haar... De secretaresses stelden net vast dat er "iets anders was" met mijn haar, en ze vroegen bijna "wat moeten we eraan zien?" gevolgd door een sceptisch "het is vanboven wat korter hè". Pfffff... Dan maar weer gezegd dat ik wat problemen heb met mijn haar en er niet zomaar alles mee kan doen, en dat ik het voorlopig zo houd en het laat groeien.
"jamaar het is goed zo, hoor"...

IK WIL EEN NORMAAL KAPSEL!!!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 17:51   #102
ingevdb
ingeske
 
ingevdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 95
hey jente,


dat herken ik wel, die opmerkingen: waarom draag je je haar nooit los? waarom draag je zo vaak hoofddoekjes, tis al zo warm, waarom steken er zoveel speldjes in je haar? och foert, niet op ingaan, niet laten merken dat het je raakt of moeilijk ligt, en er nadien met iemand over praten die je wél vertrouwt..
ik weet wel dat dat makkelijker klinkt dan het is hoor, maar hou in je achterhoofd dat je niet alleen bent, schrijf het nadien hier neer, dan knn we samen een beetje vloeken , want ja, ik wil ook een normaal kapsel!

suxes, lieve groet,
inge
ingevdb is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 09:29   #103
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ja dit forum is altijd een goeie plaats om zo'n dingen even kwijt te kunnen...
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 13:33   #104
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
He jente,

ben blij dat het toch al iets beter gaat met je nieuwe 'coupe'... uiteindelijk valt het allemaal toch wel mee hé, en je ziet: nu zal het echt veel sneller groeien.

Ja, de job: daar zit je al een tijdje mee hé...
bij mij goed nieuws: 99% heb ik de job, mijn collega kent de directeur comm. van Antwerpen heel goed en die heeft even naar hem gebeld voor de uitslag en hij dacht dat ik op de eerste of tweede plaats stond: dat wil dus zeggen dat ik de job heb. maar ja, ik houd in mijn achterhoofd dat hij zich héél misschien wel vergist zou kunnen hebben (hoewel ik het betwijfel: hij herinnerde mij als tenger, vlot meisje met blonde krullen die werkt en studeert... volgens mij moet het wel héél toevallig zijn als er bij de 10 zo 2 rondliepen...) Bon, dat geeft me dus wat nieuwe moed (ook voor school want kan pas beginnen als ik mijn diploma heb)

Maar ja, ik snap echt heel goed hoe je je voelt. Maar in september loopt je project af hé?

Veel succes, misschien moeten we nog eens afspreken...
Keep it up girlie
XXXX
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2006, 14:14   #105
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Heej, dat klinkt als goed nieuws (al geloof je het pas als het zwart op wit staat, natuurlijk!) Ik duim voor je!
Jente is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De Nieuwe Doktors. sjef Overige behandelingen 32 23 mei 2005 22:35
Nieuwe pruik Anjo Haarproblemen bij vrouwen 5 5 november 2004 11:30
Hoe activeer ik de nieuwe WYSIWYG editor? Webmaster Hoe gebruik ik het Forum? 0 22 maart 2004 12:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.