Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2003, 12:36   #1
Harenhouder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 11
Hoe kom ik aan fina?

Hallo allemaal,

Ik ben 22 jaar en ik mijn haar wordt dunner op mijn kruin. Ik gebruik nu 1,5/ 2 maanden saw maar kan niet echt zeggen dat het helpt. Ik wil nu ergens Fina vandaan toveren maar weet alleen niet wat het beste is om te doen. Ik heb een recept van de dokter voor 90 tab propecia om bij de apotheek te halen. Ik kan dit makkelijk doen alleen kost het me dan wel 145 euro of zo en dit is maar voor 3 maanden dan.
Ook heb ik op dru-online gekeken en daar zag ik dat er fina voor 50 euro incl verzendkosten te koop was en dan heb je fina voor 240 dagen.Veel goedkoper dus . Maar is deze wel net zo goed als Propecia? En hoe gaat de betaling bij Dru-online precies want ik heb nog nooit iets betaal met een creditcard.
Nu zie ik ook dat Frans k Fina aanbied voor nog minder, maar ben bang dat het geen goed spul omdat ik van alles hoor en lees over oplichters. Dus als iemand het spul van Frans gebruikt hoor ik graag of het goed spul is of niet.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat en waar ik vertrouwd goede finasteride kan kopen.

B.V.D.

ps. Heeft er iemand ooit gebrobeerd om procar 5mg. bij de apotheek op recept te krijgen zodat het vergoed wordt door het ziekefons? zodat het je niets kost.
Harenhouder is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2003, 18:13   #2
alberto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2002
Berichten: 72
Ga naar je huisarts en vraag om een recept voor proscar. ipv propecia. Leg hem gewoon uit dat het dezelfde werkzame stof is en dat je propecia niet kan betalen.
Proscar wordt waarschijnlijk wel vergoed.
Als je een recept van 90 krijgt, haal er dan 30 met een herhaalrecept. Dan merk je vanzelf wel of het vergoed wordt of niet.

Mijn huisarts schrijft ook proscar voor en dit wordt gewoon vergoed. (CZ)
Ik gebruik nu duta maar haal de proscar nog wel op dan valt het niet zo op als ik de huisarts later zo gek kan krijgen om duta voor te schrijven.
alberto is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2003, 13:07   #3
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Re: Hoe kom ik aan fina?

Citaat:
Originally posted by Harenhouder
ps. Heeft er iemand ooit gebrobeerd om procar 5mg. bij de apotheek op recept te krijgen zodat het vergoed wordt door het ziekefons? zodat het je niets kost.
Gewoon aan je dok. vragen, die maakt er wel een recept van.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.