Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 maart 2010, 09:35   #46
Asystar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2010
Berichten: 4
Ik heb zelf ook een paar jaar medicijnen erbij gehad. Seroxat.. leuk in het nieuws geweest enzo. Nou zulke heftige bijwerkingen had het bij mij niet, maar wel lastige. Ik heb TTM in combinatie met OCS. Ik weet dat als je medicijnen inneemt, het de eerste tijd nog een beetje kan verslechteren en daarna dat het pas beter met je gaat. Dat heb ik zelf ook zo ondervonden. Toen ik het tijd vond dat het genoeg was geweest met die medicijnen ben ik er ook mee gestopt, onder begeleiding van mijn huisarts. Het afbouwen vond ik heel pijnlijk omdat je constant met bewegen overal steken en pijnscheuten kreeg. Achteraf denk ik dat ik dus echt die medicijnen nodig heb gehad maar dat het voor omstanders niet om aan te zien was, je verandert er zo erg door op dat moment.
Nu, een paar jaar later, gaat het redelijk maar nog niet geweldig.
Ik wil echt iedereen steunen met de strijd en blijf gewoon goed in jezelf geloven!!!
Asystar is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2010, 19:51   #47
sylvia28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2010
Berichten: 1
hallo mensen ik heb een paar berichten gelezen en ja ik herken me zelf ook hoor ik pluk ook alles weg hoofdhaar wimpers/wenkbrauwen oksel schaamhaar ja stom he het is bij mij al zo erg dat ik de kale plekken bijna niet meer KAN VERBERGENmn hele schedeldak en mn rechter kant is kaal en mn linkerkant begint ook kaal te worden door het trekken dus het is zo erg met mij is er iemand die ook zo erg kaal is??? schaam me heel erg en loop de hele dag met een pet op om de kale plekken niet te kunnen vebergebn en ja ik trek als ik tel kijk en als ik dan een haar heb mer een groot worteltje streel ik die langs mijn lip en bijt erop eet geen haar op heb ook wel eens een wortetje met een rood puntje en is ook voller groter en als je er dan op bijt voelt dat zeg maar knapperig aan ?? ik hoop dat iemand dat ook herkent een wanhopig iemand kom je er ooit nog vanaf?????????? sylvia
sylvia28 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2010, 19:08   #48
punky1982
HaarWeb lid
 
punky1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 29
heb ook wel eens een wortetje met een rood puntje en is ook voller groter en als je er dan op bijt voelt dat zeg maar knapperig aan ?? ik hoop dat iemand dat ook herkent een wanhopig iemand kom je er ooit nog vanaf?????????? sylvia[/QUOTE]

Ik verband mijn worteltjes in een sigaret. Dan knappen ze allemaal. Maar de rooie, die knallen het hardst. Dat voelt dan zo goed... potverdikkeme.... klote ziekte!
punky1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2010, 11:54   #49
snl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2010
Locatie: provincie Utrecht
Berichten: 12
HI Debs85, ik heb me onlangs ingeschreven bij "mijnmedicijnen" dat is een side waarin mensen hun eigen ervaring met medicatie kunnen delen. Misschien heb je daar wat aan. Groetjes, snl
snl is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
anticonceptiepil en medicatie tegen overbeharing Marte Hirsutisme - Behandelingen 34 16 november 2009 21:42
resultaat zonder medicatie maluku24 AGA - Algemeen 15 3 december 2007 00:07
is er ook hoop zonder gebruik van medicatie?? maluku24 Medicijnen/haargroeimiddelen 13 27 november 2007 12:27
Medicatie en/of therapie val TTM - Algemeen 7 16 juni 2006 19:32
Tricky1 stelt zich voor... (wie heeft ervaring met medicatie ed. ?) tricky1 TTM - Algemeen 2 25 augustus 2005 09:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.