Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juni 2020, 21:49   #16
Wesleyronald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Teveel red flags dat je een fakeaccount.


Wil je best geloven. Maar dan moet je even een foto maken met een papiertje met mijn username erop.
Oh ja dat sluit helemaal uit dat ik fake ben wanneer ik dat doe. Ik moet nog fotos uploaden voor mijn verdere verloop. Ik zal dit met een handgeschreven datum erbij doen. Werkt dat voor jou?

Jij stond zeker ook gisteren Op het malieveld? En wilt niks van 5G weten. Kom op zeg
Wesleyronald is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2020, 21:55   #17
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Hebben ze jou gevraagd om een review achter te laten?
Hi Binum,

Nee, niet ter sprake gekomen. Ik ga pas een review geven op het moment dat er eindresultaat is. Van waar je vraag?
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2020, 22:48   #18
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyronald Bekijk bericht
Oh ja dat sluit helemaal uit dat ik fake ben wanneer ik dat doe. Ik moet nog fotos uploaden voor mijn verdere verloop. Ik zal dit met een handgeschreven datum erbij doen. Werkt dat voor jou?

Jij stond zeker ook gisteren Op het malieveld? En wilt niks van 5G weten. Kom op zeg

Nee hoor. Mijn username is te moeilijk he?
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2020, 10:27   #19
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Teveel red flags dat je een fakeaccount.


Wil je best geloven. Maar dan moet je even een foto maken met een papiertje met mijn username erop.
@Binum, zoals je ook op mijn discussie hebt gelezen heb ik twee consult gesprekken gehad bij Visus, maar nog geen afspraak gemaakt.

Nu ik jouw berichten lees over fake accounts e.d. weet ik even niet meer welke verhalen ik wel of niet kan vertrouwen op deze forum.
Na goed overleg met mijn huisarts over de medicatie, wil ik een afspraak maken voor een HT, maar nu wil ik nog even wachten na het lezen van jouw berichten.

Ik heb gelezen dat jij erop tegen bent als er klinieken zijn die volgens jou zichzelf verkopen d.m.v. "verbloemende" ervaringen van klanten.
Daarnaast krijg ik de indruk dat je vrij negatief bent over Visus. Misschien krijg ik de verkeerde indruk, maar ik probeer te begrijpen waar dat vandaan komt.

Mijn vraag aan jou is nu:
"Los van die "verkoop ervaringen" welke slechte ervaringen zou jij kunnen delen over Visus?"
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2020, 11:48   #20
Wesleyronald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 22
Geslacht:
Hierbij mijn fotos de dag na het wassen.

Ik heb enorm goed geslapen en eigenlijk zo diep in slaap gevallen dat ik op mijn zij was gaan liggen. Mijn vrouw heeft me gelukkig direct wakker gemaakt om op mn rug te gaan liggen.

Ik ondervind weinig tot geen klachten so far.

Lichte zwelling en niet pijnlijk. Ook ik ervaar als meerdere het gevoelloze. Met name mijn donorgebied constateer ik de zwelling.

Gaan de zwellingen nog toenemen? Zit nu incl behandeldag (19/6) op dag 4.
Dit vraag ik omdat mijn zweetband me meer ongemakken geeft dan de rest.
Is de betreffende zweetband alleen om te voorkomen dat de zwelling zakt naar je gezicht of heeft het meerdere noodzakelijke functies?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg B53AE63D-AF4F-4C00-AF48-54F1DC11A608.jpg‎ (148,0 KB, 172x gelezen)
Bestandstype: jpg E39CEEE7-FD06-49C1-8268-C425FCAA7791.jpg‎ (132,3 KB, 198x gelezen)
Bestandstype: jpg D73AA2E1-10EC-4CF5-A910-903F13F5B739.jpg‎ (122,0 KB, 187x gelezen)
Wesleyronald is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2020, 17:31   #21
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Wesleyronald,

Ziet er erg goed uit volgens mij.

@Binum Wat vind jij ervan? Bij Wesleyronald is de interlock methode wel toegepast zie ik. Ik zie bij hem geen rijen net als bij mij.
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2020, 18:15   #22
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Speciaal voor Binum, damn, ik moest er wel om lachen.

Laatst gewijzigd door Harryhak; 23 juni 2020 om 18:17
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2020, 18:23   #23
Wesleyronald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 22
Geslacht:
Thanks @dexter2020

@harryhak kleine moeite groot gebaar hahaha
Wesleyronald is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 14:23   #24
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyronald Bekijk bericht
Hierbij mijn fotos de dag na het wassen.

Ik heb enorm goed geslapen en eigenlijk zo diep in slaap gevallen dat ik op mijn zij was gaan liggen. Mijn vrouw heeft me gelukkig direct wakker gemaakt om op mn rug te gaan liggen.

Ik ondervind weinig tot geen klachten so far.

Lichte zwelling en niet pijnlijk. Ook ik ervaar als meerdere het gevoelloze. Met name mijn donorgebied constateer ik de zwelling.

Gaan de zwellingen nog toenemen? Zit nu incl behandeldag (19/6) op dag 4.
Dit vraag ik omdat mijn zweetband me meer ongemakken geeft dan de rest.
Is de betreffende zweetband alleen om te voorkomen dat de zwelling zakt naar je gezicht of heeft het meerdere noodzakelijke functies?
Hahahaha thanks maat. Zoals ik al zei, ik geloof je pas als je dit zou doen. Dus bij deze ik geloof je.

Er zijn teveel fakerds hier de laatste jaren. De kwaliteit gaat erop achteruit. Dus ik vind dat wij kritisch moeten blijven. Zou zelfs mooi zijn s elk lid die een review plaatst een verzoek als dit inwilligt. Dan weet je dat het goed zit.

De zwelling kan toenemen tot ongeveer dag 7. De zweetband is enkel om de zwelling niet naar je gezicht te laten zakken.

Je kan eventueel ook een koelpack gebruiken en deze meerdele malen 10 minuten op je voorhoofd zetten. Erna een wrijvende beweging maken vanaf je glabella naar je slapen. Zo help je dat vocht wordt afgedreven.

Laatst gewijzigd door Binum; 24 juni 2020 om 14:30
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 14:29   #25
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht
@Binum, zoals je ook op mijn discussie hebt gelezen heb ik twee consult gesprekken gehad bij Visus, maar nog geen afspraak gemaakt.

Nu ik jouw berichten lees over fake accounts e.d. weet ik even niet meer welke verhalen ik wel of niet kan vertrouwen op deze forum.
Na goed overleg met mijn huisarts over de medicatie, wil ik een afspraak maken voor een HT, maar nu wil ik nog even wachten na het lezen van jouw berichten.

Ik heb gelezen dat jij erop tegen bent als er klinieken zijn die volgens jou zichzelf verkopen d.m.v. "verbloemende" ervaringen van klanten.
Daarnaast krijg ik de indruk dat je vrij negatief bent over Visus. Misschien krijg ik de verkeerde indruk, maar ik probeer te begrijpen waar dat vandaan komt.

Mijn vraag aan jou is nu:
"Los van die "verkoop ervaringen" welke slechte ervaringen zou jij kunnen delen over Visus?"
Ik heb verder niks tegen visus of welk ander kliniek dan ook. Ik ben enkel kritisch naar de resultaten en dat moet.

De behandeling van Wesley ziet er bijvoorbeeld wel goed uit. Dit wordt een mooi resultaat.

Als er wordt gehouden aan de richtlijnen van de ISHRS, dan zou je als klant echt met een gerust hart de kliniek kunnen binnenlopen zonder dat je ook maar een enkele keer het gevoel krijgt dat me wordt belazerd.

Helaas gebruiken veel klinieken verbloemende woorden, zoals pijnloos of dat er bij fue geen littekens ontstaan etc etc. Zo ook worden klanten binnen gehaald met de hoeveelheid grafts. Maarer komt voor een goed resultaat veel meer bij kijken, zoals leeftijd, soort haar, kleur van het haar, dikte van het haar, groeirichting, manier van hoe de klant zijn haar gaat kammen, geslacht etc etc. Ik kan er uren over doorpraten.

Wat ik alleen wil zeggen is wees kritisch. Er zijn teveel fakerds hier en er wordt teveel reclame gemaakt. Logisch dat al deze klinieken niet aangesloten zijn bij de ISHRS, want dan wordt er korte metten gemaakt met ze.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 14:31   #26
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Ik heb verder niks tegen visus of welk ander kliniek dan ook. Ik ben enkel kritisch naar de resultaten en dat moet.

De behandeling van Wesley ziet er bijvoorbeeld wel goed uit. Dit wordt een mooi resultaat.

Als er wordt gehouden aan de richtlijnen van de ISHRS, dan zou je als klant echt met een gerust hart de kliniek kunnen binnenlopen zonder dat je ook maar een enkele keer het gevoel krijgt dat me wordt belazerd.

Helaas gebruiken veel klinieken verbloemende woorden, zoals pijnloos of dat er bij fue geen littekens ontstaan etc etc. Zo ook worden klanten binnen gehaald met de hoeveelheid grafts. Maarer komt voor een goed resultaat veel meer bij kijken, zoals leeftijd, soort haar, kleur van het haar, dikte van het haar, groeirichting, manier van hoe de klant zijn haar gaat kammen, geslacht etc etc. Ik kan er uren over doorpraten.

Wat ik alleen wil zeggen is wees kritisch. Er zijn teveel fakerds hier en er wordt teveel reclame gemaakt. Logisch dat al deze klinieken niet aangesloten zijn bij de ISHRS, want dan wordt er korte metten gemaakt met ze.
Welke klinieken in Nederland en België zijn in jouw optiek wel goed?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 15:01   #27
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Welke klinieken in Nederland en België zijn in jouw optiek wel goed?
Dat is lastig om te zeggen. Zoals je bij topicstarter ziet, heeft hij een mooie behandeling gekregen bij visus, maar heb ook resultaten gezien waarvan ik denk mwuah, het design kon beter gepland worden.



En zoveel klinieken die doen alsof ze weten waar ze mee bezig zijn maar totaal geeb flauw benul hebben van goed resultaat. Dan heb ik het over een kliniek die bijvoorbeeld als voorbeeldfotos op zijn eigen website nota bene, een voorbeeld plaatst waar dikke, meerharige kinky haren zijn geplaatst in de haarlijn. Achja, als de klant maar een volle bos heeft. Zo werkt dat dus niet.

Een van de dingen die je kan doen is bijv zoeken naar een arts die is aangesloten bij de ISHRS bijvoorbeeld. Dan weet je dat zij in ieder geval een vorm van controle hebben op wat zij aanbieden op hun website etc en hun manier van werken (bijv geen taken delegeren naar technicians, of zo min mogelijk).

Laatst gewijzigd door Binum; 26 juni 2020 om 10:51
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 15:21   #28
Wesleyronald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Hahahaha thanks maat. Zoals ik al zei, ik geloof je pas als je dit zou doen. Dus bij deze ik geloof je.

Er zijn teveel fakerds hier de laatste jaren. De kwaliteit gaat erop achteruit. Dus ik vind dat wij kritisch moeten blijven. Zou zelfs mooi zijn s elk lid die een review plaatst een verzoek als dit inwilligt. Dan weet je dat het goed zit.

De zwelling kan toenemen tot ongeveer dag 7. De zweetband is enkel om de zwelling niet naar je gezicht te laten zakken.

Je kan eventueel ook een koelpack gebruiken en deze meerdele malen 10 minuten op je voorhoofd zetten. Erna een wrijvende beweging maken vanaf je glabella naar je slapen. Zo help je dat vocht wordt afgedreven.

Haha top man!

Ik ben het zeker met je eens dat fake verhalen om iedereen naar een bepaalde kliniek te promoten echt moet worden verwijderd en we alle wel kritisch moeten zijn. Ik vond bijv de recensies oo diverse websites Zoals trustpilot ook waardeloos en eerder fake overkomen. Is ook de reden dat ik en nu mijn ervaringen deel en probeer hard te maken dat ik echt zonder andere belangen dan gewoon informeren dit doe.

Mijn zwellingen zijn sinds het wassen haast weg. In overleg met de kliniek hoef ik gelukkig ook niet meer die zweetband om. Daar kreeg ik de hoofdpijn van.

Maar wel bedankt voor t delen van je tips
Wesleyronald is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 15:28   #29
Wesleyronald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 22
Geslacht:
Ik heb voor het gemak ook even de foto’s toegevoegd.

Foto 1 is van dag 3, de dag waar ik bij de kliniek gewassen ben.
Foto 2 is van vandaag dag 5 waar je een verschil ziet dat mijn zwelling weg is.

Ik moet echt zeggen dat het mij tot dusver behoorlijk is meegevallen.

Kan niet wachten tot het eindresultaat haha.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg EFDA0BC8-D00F-4834-8E11-3E523EFE6E87.jpg‎ (142,1 KB, 100x gelezen)
Bestandstype: jpg F758B744-957D-4993-BA46-CA1EE0169232.jpg‎ (144,8 KB, 113x gelezen)
Wesleyronald is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 17:38   #30
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Dat is lastig om te zeggen. Zoals je bij topicstarter ziet, heeft hij een mooie behandeling gekregen bij visus, maar heb ook resultaten gezien waarvan ik denk mwuah, het design kon beter gepland worden.

Ik zou nu eigenlijk de kliniek moeten noemen waar ik zelf werk, maar dat ga ik niet doen. Klinieken horen eerst goed resultaat te laten zien, op basis van eerlijkheid en dan als ze een reputatie hebben opgebouwd weten de klanten hen zelf te vinden.

En zoveel klinieken die doen alsof ze weten waar ze mee bezig zijn maar totaal geeb flauw benul hebben van goed resultaat. Dan heb ik het over een kliniek die bijvoorbeeld als voorbeeldfotos op zijn eigen website nota bene, een voorbeeld plaatst waar dikke, meerharige kinky haren zijn geplaatst in de haarlijn. Achja, als de klant maar een volle bos heeft. Zo werkt dat dus niet.

Een van de dingen die je kan doen is bijv zoeken naar een arts die is aangesloten bij de ISHRS bijvoorbeeld. Dan weet je dat zij in ieder geval een vorm van controle hebben op wat zij aanbieden op hun website etc en hun manier van werken (bijv geen taken delegeren naar technicians, of zo min mogelijk).
Thanks voor je reactie! Zo te zien weet je er veel van af omdat je zelf ook in de industrie werkt. Wellicht PM ik je binnenkort een keer met wat vragen als je dat niet erg vindt .
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.