Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

 
 
Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 6 augustus 2007, 15:44   #1
BiTemp
Live & Learn
 
Geregistreerd: 5 september 2005
Locatie: Buitenland
Berichten: 115
Haarweb Sr

Beste Webmaster,

Met voorzichtige vreugde zag ik dat onlangs een discussie werd geopend getiteld Zijn er mensen die al jaren (> 5 jaar) Fina gebruiken? En wat zijn de resultaten?Ik dacht, eindelijk eens berichten met een hoog informatief gehalte van bezadigde en evenwichtige personen die het stadium van de pure paniek om het haarverlies voorbij zijn. Maar ik zeg voorzichtig om 2 redenen:
  1. De poll kan onmogelijk betrouwbare resultaten opleveren omdat ook personen die nog niet gedurende 5 jaar finasteride gebruiken, deze poll kunnen invullen. Een beginnende gebruiker zou in zijn enthousiasme een stem kunnen uitbrengen.
  2. De discussie vertroebelt al snel omdat sommige personen het verschil tussen weken en jaren niet kennen. Bijna onvermijdelijk zijn ook de hypochonders die in elke willekeurige discussie melden dat ze slecht slapen of een prikkelende hoofdhuid hebben, en dat vervolgens wijten aan hun kortstondige geneesmiddelgebruik.
Zou het niet aardig zijn als er een discussie (thread of subforum, hoe klein dan ook) was voor personen die minstens 3 of 4 jaar lid zijn van Haarweb? Andere leden mogen enkel de posts bekijken, maar niet zelf posten. Op deze manier kunnen er
  • serieuzere polls gehouden worden
  • er (hopelijk) meer ontopic gediscussieerd worden
Ik zeg dit niet omdat ik zelf graag in zo'n discussie wil deelnemen (ik ben zelf immers pas bijna 2 jaar lid), maar omdat ik zo graag eens een on-topic discussie volg. Misschien dat de senior-leden ook eens wat vaker reageren als een dergelijke discussie in het leven geroepen wordt, omdat hun bijdrages niet meteen verdwijnen in een stortvloed aan off-topic discussies en paniekreacties. Juniorleden kunnen alsnog hun vragen stellen via PMs.
Mocht dit verzoek al eerder gedaan zijn en afgewezen zijn, dan mijn verontschuldigingen.
BiTemp is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! Webmaster Mededelingen 50 7 januari 2014 18:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.