Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 10 februari 2020, 17:22   #1
Rayray4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2020
Berichten: 7
Geslacht:
Esteworld haarbehandeling 3200 grafts + Acell

Ik ben na kort zoeken via google bij esteworld op de webpagina beland. Na een tijdje research te hebben gedaan over verschillende haarklinieken in istanbul kwam esteworld veelvuldig naar voren als beste kliniek als het aankomt op haartransplantaties. Zowel kwalitatief en op het gebied van transparantie. Dit bleek ook na een consult met de medewerkers van esteworld. Ik kreeg een eerlijk en duidelijk beeld geschetst over de te verwachten resultaten zonder dat daarbij marketing trucjes/ verkoop praatjes werden ingezet. Ik ben erg kritisch en heb gelijk door als ik te maken heb met mensen die mij iets proberen te verkopen zonder daarbij de kwaliteit in ogenschouw te houden. Bij Margot, consultante had ik een goed gevoel qua uitleg en integriteit. (Zij gaf duidelijk aan wat voor resultaat er haalbaar zou moeten zijn en was tevens eerlijk geweest als mijn donor haar niet voldoende was geweest)
Dit kwam vooral uit in de praktijk, in het gehele proces, zowel voor als nazorg, ben ik uitstekend behandeld en is de service uitmuntend geweest! Ik ben net een kleine week terug en zowel het donor als ontvangst gebied genezen erg snel, thans je goed de adviezen en nabehandeling opvolgt. Alle medewerkers van esteworld zijn zeer betrokken bij jouw proces en staan non stop klaar voor alle vragen enz. die ik had of heb. Het is vanaf nu voor mij natuurlijk afwachten voor de resultaten, maar daar heb ik het volste vertrouwen in. Met name door de grondige uitleg van oa margot en alle medewekers die betrokken zijn bij het gehele proces en behalve het vertrouwen durven zij ook door het vuur te gaan voor de garantie van een mooi (eind) resultaat!
Rayray4 is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.