Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2019, 19:44   #151
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Weer een paar weken verder en het gaat de goede kant op. Nu mijn haar langer wordt valt het automatisch in een scheiding en vind het prima staan dus wel content mee! Op deze manier is het ook mooi dekkend. Als het net anders valt kun je wel zien dat het vrij dun is, maar goed heeft ook te maken met mijn haarkleur. De situatie voor de ht vergeet je snel, dus het is in ieder geval een mooie vooruitgang! Op naar de laatste maand en hopelijk groeit de kruin nog in de maanden 12-14.

Foto's zijn genomen zonder wax of gel.

Op deze foto ziet het er echt gruwelijk uit hoor. Ik zou gewoon een product gebruiken wat goede optische dichtheid geeft zoals wax of haarlak.

Hoop dat het bij mij ook zo wordt
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2019, 00:54   #152
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Als ik eerlijk ben is het ook zeer twijfelachtig. Ik ben over het algemeen wel redelijk tervreden over Esteworld, maar ik zie zeker verbeterpunten op verschillende gebieden. Ze verliezen in mijn ogen wel echt klanten nu doordat ze te hard groeien en dat gaat denk ik ten koste van de persoonlijke benadering. Ik heb wel gevraagd waar het aantal grafts vandaan kwam, en ze zeiden dat ze die met de hand geteld hadden. Vond het ook vreemd dat ik geen bewijs kreeg voor het aantal grafts maarja.
Ik zal morgen mijn eindresultaat posten, want het is vandaag precies een jaar geleden. Ik zal dan ook een 100% eerlijk eindconclusie maken over Esteworld. Wellicht hebben mensen daar iets aan als ze nog twijfelen.
Heel benieuwd naar!
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2019, 04:09   #153
Hairhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2015
Berichten: 60
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Kijk dit vind ik dus hooguit twijfelachtig. Ik heb bij Prohair, wat een uiterst ervaren team heeft, verdeeld over 2 dagen 3000 grafts gehad. Ook hier zijn ze met 2 dames bezig geweest om de grafts te oogsten en er weer in te plaatsen. Een ervaren team kan meestal tot 2500 grafts in 1 werkdag verplaatsen.

- hoe word er bijgehouden hoeveel grafts ze precies oogsten? Word er gebruik gemaakt van een klikker?
- krijg je de graftcount van de kliniek? (hoeveel 1,2,3 of 4 harige grafts)


Hoef je niet over te twijfelen de meeste klinieken in de Benelux die halen de grafts manual eruit (met de hand geen aut. Boor) in Turkije werken ze bijna allemaal met elektrische boortjes dat is tijdsparend maar minder goed voor je donorrgebied.
Hairhair is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2019, 14:23   #154
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Kijk dit vind ik dus hooguit twijfelachtig. Ik heb bij Prohair, wat een uiterst ervaren team heeft, verdeeld over 2 dagen 3000 grafts gehad. Ook hier zijn ze met 2 dames bezig geweest om de grafts te oogsten en er weer in te plaatsen. Een ervaren team kan meestal tot 2500 grafts in 1 werkdag verplaatsen.

- hoe word er bijgehouden hoeveel grafts ze precies oogsten? Word er gebruik gemaakt van een klikker?
- krijg je de graftcount van de kliniek? (hoeveel 1,2,3 of 4 harige grafts)
Hé kerel, ik heb mijn bericht aangepast omdat ik iets te voorbarig was. Ik heb het nagevraagd bij Esteworld en blijkt dat het gewoon bekend is. In mijn dossier staat geschreven dat er 3800 grafts geplaatst zijn. Er wordt niet gebruik gemaakt van een klikker, maar ze leggen de grafts per 200/300 in een bakje. Op het laatst worden de bakjes geteld en zo komen ze op het totale aantal grafts. De haarzakjes worden geselecteerd op basis van hoeveel haren ze hebben. Je zou het dus na kunnen vragen hoeveel haren er gemiddeld in een haarzakje zaten.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2019, 15:17   #155
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
12 maanden!

Toch vrij bijzonder hoe een jaar voor je gevoel tergend langzaam kan gaan, maar tergelijkertijd ook weer zo voorbij is. Inmiddels een jaar geleden dat ik mijn HT heb laten uitvoeren. Het wordt langzaam tijd om de balans op te maken. Ik wacht nog even met mijn eindconclusie, want ik wil toch nog even die laatste twee maandjes afwachten. Je weet maar nooit.

Ik ga even een shitload aan foto's uploaden met alle mogelijke lichtinvalhoeken. Ik heb even wat oude foto's opgezocht en ik moet dan wel concluderen dat het echt een super vooruitgang is. Ik heb mijn haarlijn volledig terug en dat je vergeet je snel. Tuurlijk had ik liever gewild dat mijn kruin en bv mijn linkerinham (deels) iets dichter was gegroeid, maar misschien was het ook iets teveel gevraagd alles in 1 behandeling.

Ik ga 7 februari naar Esteworld toe in Utrecht voor een eindevaluatie. Ik ga dan met Hidde bespreken hoe en wat.

Zou graag advies van jullie hebben of het verstandig is om een 2e behandeling te laten doen. Ik ben er zelf nog niet uit. Een behandeling van 3800 grafts is uitgesloten hoor, dat gaat m zeker niet worden maar ik zou bv wel mijn kruin en linkerinham kunnen opvullen.

Let me know!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Maand 12 verschil.jpg‎ (92,9 KB, 968x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 maanden voor.jpg‎ (49,7 KB, 952x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 maanden voor2.jpg‎ (52,6 KB, 839x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 maanden bovenop3.jpg‎ (55,4 KB, 850x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 maanden bovenop4.jpg‎ (43,6 KB, 874x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2019, 15:21   #156
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Zoals je kunt zien is de haarlijn van mijn linkerinham perfect, maar het is niet heel diep geplaatst wat een iets dunner gebied als gevolg heeft.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 12 maanden bovenop5.jpg‎ (80,2 KB, 678x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 maanden bovenop6.jpg‎ (56,3 KB, 637x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 maanden bovenop7.jpg‎ (71,3 KB, 651x gelezen)
Bestandstype: jpg 12 maanden donor.jpg‎ (42,1 KB, 675x gelezen)
Bestandstype: jpg Donor na 10 maanden.jpg‎ (77,4 KB, 666x gelezen)
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018

Laatst gewijzigd door Eastfield; 31 januari 2019 om 15:26
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2019, 17:23   #157
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Voorkant vinnik mooi je kruin was helemaal kaal toch dan vinnik dit een goed resultaat.

Tweede behandeling tka je kan best nog haaruitval hebben haren achterop kan je maar 1 keer gebruiken
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2019, 22:08   #158
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
Ik zou als ik jou was inderdaad overwegen om nog een transplantatie te doen. Het resultaat mag er zeker zijn, maar als je nog niet helemaal tevreden bent is dat ook zonde. Volgens mij was(!) je haaruitval redelijk ver gevorderd, zodat je de komende jaren op dat vlak geen wereldschokkende “progressie” hoeft te verwachten. Wie weet wat er over 10/15 jaar weer allemaal mogelijk is op het gebied van haartransplantaties. In elk geval succes met je beslissing.
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2019, 00:46   #159
Hillebrandd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2018
Berichten: 16
Geslacht:
Jammer dat je kruin niet dicht gegroeid is! Voor de rest ziet het er prima uit.
Maar om even op je 2e HT te komen. Ik was ook 24 met ongeveer dezelfde haardos als jou. 3 jaar later was hier nog weinig van over.. Wat dus wil zeggen dat het nog hard achteruit kan gaan. Ga aub wel aan medicatie (fina) mocht je besluiten nog een keer te gaan.
Helemaal vertrouwen op de A-cell is toch een risico als je het mij vraagt.
Hillebrandd is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2019, 03:48   #160
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
De voorkant is echt goed gelukt! De kruin is wel wat dichter dan voorheen, maar ik snap wel dat je daar niet helemaal tevreden mee bent. Denk wel dat een kleine 2.000 extra grafts daar voor een oplossing kunnen zorgen, al zit je wel een beetje met je leeftijd. Ik zou sowieso even wachten tot na je 30e om te kijken hoe de kaalheid zich vordert.
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2019, 19:10   #161
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Gewoon je statiegeld inleveren kan je daarvan nog een keer...
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2019, 23:12   #162
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Er moet zeker nog een stuk meer dichtheid bijgroeien uit die 3800 grafts en Acell en met wat je nog meer gebruikt. zoniet zeker een garantie behandeling waard vindt ik.Je donor is ok.

Laatst gewijzigd door Alkh; 1 februari 2019 om 23:15
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2019, 23:26   #163
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Voorkant vinnik mooi je kruin was helemaal kaal toch dan vinnik dit een goed resultaat.

Tweede behandeling tka je kan best nog haaruitval hebben haren achterop kan je maar 1 keer gebruiken
don....ik stoor me echt mateloos aan de onleesbare reacties.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om normaal Nederlands te typen
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2019, 23:04   #164
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairhair Bekijk bericht
Hoef je niet over te twijfelen de meeste klinieken in de Benelux die halen de grafts manual eruit (met de hand geen aut. Boor) in Turkije werken ze bijna allemaal met elektrische boortjes dat is tijdsparend maar minder goed voor je donorrgebied.
Oké klinkt logisch ja dat ze door een elektrisch boortje tijd besparen. Toch vind ik 3800 grafts in 1 dag extreem, ook voor de mensen die al de grafts moeten inzetten.

Maar goed, het gaat erom dat jij tevreden bent Eastfield. Ik snap dat het voor jou een boost aan jouw zelfvertrouwen geeft.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2019, 23:40   #165
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
don....ik stoor me echt mateloos aan de onleesbare reacties.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om normaal Nederlands te typen

Hee HairCoach Kap jij is! Er zijn mensen die hebben last van dyslexie. Je moet het alleen maar respecteren dat Don durft te schrijven !
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3800 grafts, esteworld, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.