Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2005, 19:20   #1
Papillon
HaarWeb lid
 
Papillon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2005
Berichten: 14
Sylvia Millecam


Normaal heb ik niet zoveel met standbeelden plaatsen. Maar voor haar schieten de tranen in de ogen.
Een mooi mens was zij!

Groetjes, An

ps, zie Marnix eens kijken.
Papillon is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 19:37   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Heee wat doet die klote Jomanda daar nu op de achtergrond!!!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:54   #3
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Die heeft verdomd veel lef...
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 09:41   #4
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Nou inderdaad zeg!!
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 11:38   #5
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
tegen de vlakte knuppelen met haar!
high is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 11:58   #6
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Maaruh, dit toppic is niet bedoeld om jomanda af te kraken, maar om het beeld van silvia......

Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 12:04   #7
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik vind dat een beeld van haar op zijn plaats is! Ik zag laatst een programma over haar naar aanleiding van haar overlijden. Ik kende haar natuurlijk wel daarvoor, maar ik was niet echt op de hoogte van wat ze allemaal deed en hoe ze als mens was. In dat programma kwam vooral dat laatste uitgebreid aan de orde... ik moet zeggen: het was een topper!

Maar ik vraag mij wel af waarom mensen Jomanda zo aanvallen. Silvia heeft nog altijd zelf voor die alternatieve weg gekozen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 13:11   #8
Papillon
HaarWeb lid
 
Papillon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2005
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lies86
Maaruh, dit toppic is niet bedoeld om jomanda af te kraken, maar om het beeld van silvia......

Lies

Hoi Lies , je hebt gelijk hoor. Ik besefte wel dat het deze kant op zou kunnen gaan. Ze staat daar zo centraal dat je haar niet over de hoofd kan zien.
Ik blijf er liever af of zij daar had mogen zijn. Moeder van Silvia had er denk ik geen moeite mee. Dus waarom ik wel.
Wat blijft is een herinnering aan vrouw die veel liefheid uitstraalde. Goed kon toneelspelen, en met verstandelijk gehandicapten om kon gaan.

Groetjes, An
Papillon is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 13:39   #9
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon
, en met verstandelijk gehandicapten om kon gaan.

Groetjes, An
Ja t was een bijzondere vrouw, netzoals vele andere vrouwen op de wereld die helaas te vroeg sterven.
Neem Wendy,en Guusje Nederhorst .

Omgaan met verstandelijk gehandicapten kon deze vrouw zeker!
Ik werk zelf met deze mensen en ze kijken nog geregeld naar knoop in je zakdoek.
Ze hebben haar zelf ook eens ontmoet en de foto's staan te pronken in de huiskamer....
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 21:52   #10
Papillon
HaarWeb lid
 
Papillon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2005
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lies86
Omgaan met verstandelijk gehandicapten kon deze vrouw zeker!
Ik werk zelf met deze mensen en ze kijken nog geregeld naar knoop in je zakdoek.
Hoi Kollega.....

Groetjes, An
Papillon is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 11:39   #11
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik vond Sylvia een prachtvrouw. Ze heeft zelf gekozen voor een weg die anderen waarschijnlijk niet gekozen hadden. Dat was haar goed recht, of je het er nu mee eens bent of niet.

Ik heb niets met Jomanda, maar gezien het feit dat de familie van Sylvia haar bij de onthulling wilde hebben, had ze alle recht er te zijn.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 11:53   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ah ik wist niet dat de familie het goed vond. Dan is het wel begrijpelijk dat ze erbij is.

Natuurlijk is het prima als iemand zelf voor de alternatieve weg kiest. Maar dan moet die alternatieve "genezer" wel een reëel beeld schetsen van wat er aan de hand is en wat de kansen zijn. Zoiemand kan natuurlijk makkelijk misbruik maken van de wanhoop van een zeer ziek persoon.

Ik weet verder niet precies hoe het gegaan is maar ik vind Jomanda wel een walgelijk, mediageil en commercieel figuur. Ik geloof daarom ook totaal niet in haar gaven. Ik vond Sylvia ook echt een fantastische vrouw, maar dat ze volledig is opgegaan in een figuur als Jomanda vind ik ook wel ietsje tegen haar pleiten.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2005, 20:51   #13
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Citaat:
Ah ik wist niet dat de familie het goed vond. Dan is het wel begrijpelijk dat ze erbij is.
Op de voorkant van de prive (of 1 van die andere bladen) styond,dat Sylvia's moeder Jomanda vergeven heeft(?)

Citaat:
Ik vond Sylvia ook echt een fantastische vrouw, maar dat ze volledig is opgegaan in een figuur als Jomanda vind ik ook wel ietsje tegen haar pleiten.
Ik ken iemand die naar Jomanda is geweest. Zelf geloof ik zeker in alternatieve geneeswijzen en bijzondere gaven...maar niet in dat walgelijke mens met dr smurfenjurk. Maar....vergeet niet,dat mensen die naar haar toe gaan vaak geen enkele hoop meer hebben om beter te worden. Ze zijn opgegeven door de hele medische wereld,en wat doe je dan? Je grijpt alles aan wat je kunt vinden,omdat je simpelweg niet dood wilt. Wat zou je zelf doen.....ik durf het niet te zeggen.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2005, 21:09   #14
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marly
Ik ken iemand die naar Jomanda is geweest. Zelf geloof ik zeker in alternatieve geneeswijzen en bijzondere gaven...maar niet in dat walgelijke mens met dr smurfenjurk. Maar....vergeet niet,dat mensen die naar haar toe gaan vaak geen enkele hoop meer hebben om beter te worden. Ze zijn opgegeven door de hele medische wereld,en wat doe je dan? Je grijpt alles aan wat je kunt vinden,omdat je simpelweg niet dood wilt. Wat zou je zelf doen.....ik durf het niet te zeggen.
Ja dat is wel een goede kanttekening, Marly. Maar ik had juist begrepen dat Sylvia wél nog behandeld en genezen had kunnen worden als ze voor de reguliere weg had gekozen, maar Jomanda maakte haar steeds wijs dat ze NIET ongeneeslijk ziek was en dat ze dus ook geen behandeling hoefde te ondergaan.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2005, 22:21   #15
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Citaat:
Maar ik had juist begrepen dat Sylvia wél nog behandeld en genezen had kunnen worden als ze voor de reguliere weg had gekozen, maar Jomanda maakte haar steeds wijs dat ze NIET ongeneeslijk ziek was en dat ze dus ook geen behandeling hoefde te ondergaan.
dan word het inderdaad anders... Dat hoor je trouwens vaker bij J,en dat is ook een van de redenen dat ik totaal geen geloof in haar 'gaven' heb.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.