Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 september 2005, 15:40   #31
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
En ook: wat heeft het met nieuwsgierig zijn te maken? Je waardering uitspreken op basis van een foto heeft toch niets meer met nieuwsgierigheid te maken? Je hebt iemand al gezien en daar geef je een oordeel over. Of ben je uit op meer, Georgie?
Ik mis geloof ik de helft van de posts. Ik ploeg, door nieuwsgierigheid gedreven, de diverse topics nog wel eens een keer door.
Ik spreek me overigens alleen uit over een foto. En uit op meer ben ik zeker niet, maar dat heb ik in een andere reactie al geschreven.

Ik vind het overigens wel een hele snelle conclusie jouwerzijds: je vertelt dat iemand niet te versmaden is, en DUS moet je wel uit zijn op meer...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 20 september 2005, 15:43   #32
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik ben moderator van HaarWeb, en ik heb geen overtreding van het Huishoudelijk Reglement van je gezien, Georgie. Anders had je het zeker al gehoord Maar je kunt natuurlijk in theorie postings doen die strict technisch gezien geen overtreding zijn, maar die altijd nog wel ongepast zijn. Overigens zeg ik niet dat dat hier nu is gebeurd, begrijp me niet verkeerd. Maar ik kan me wel voorstellen dat het steekt bij Haarmannetje dat een jongen zonder zichtbare AGA hier als lekker wordt ervaren, dat is ergens wel een beetje cru
Ach Tiuri, ik heb hier wel eens vaker gepost dat ik zelf een heerlijke man heb. En zo kaal als een bilbartbal...
Er zijn veel mannen met minder haargroei die door vrouwen en mannen aantrekkelijk gevonden worden.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 20 september 2005, 15:46   #33
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
En inderdaad is het zo dat vrouwen als nieuwsgieriger te boek staan dan mannen, maar ALLEMACHTIG georgie jij laat je toch niet door die verwerpelijke stereotiepe beeldvorming van de hedendaagse maarschappij leiden?? Alsjeblieft zeg. Vrouwen houden van shoppen, mannen kijken voetbal zeker. Die middeleeuwse visie op man/vrouw-rolpatronen heeft de echte moderne vrouw toch allang achter zich gelaten?
Inderdaad! Ik ga zo naar de pedicuur en m'n vriendinnetje is nu aan het rugbyen.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 20 september 2005, 15:49   #34
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik vond je zin nogal "heterocentrisch" overkomen, vandaar mijn vraag. Alsof het kunnen waarderen van mannelijke schoonheid iets is wat typisch is voor vrouwen. Dat is natuurlijk zeker niet het geval, en zo komt je post wel over.

Mijn excuses. Inderdaad teveel uitgegaan van de standaardsituatie. Overigens kan ik zelf vrouwelijke schoonheid ook waarderen, ik kijk graag naar mooie, aparte mensen. En dat heeft zeker niet alleen te maken met uiterlijk.

En inderdaad is het zo dat vrouwen als nieuwsgieriger te boek staan dan mannen, maar ALLEMACHTIG georgie jij laat je toch niet door die verwerpelijke stereotiepe beeldvorming van de hedendaagse maarschappij leiden?? Alsjeblieft zeg. Vrouwen houden van shoppen, mannen kijken voetbal zeker. Die middeleeuwse visie op man/vrouw-rolpatronen heeft de echte moderne vrouw toch allang achter zich gelaten? Wedden dat mannen net zo nieuwsgierig zijn als vrouwen?
Daar laat ik me inderdaad zeker niet door leiden.
Ik doe mijn hele leven al zoveel mogelijk waar ik zin in heb, traditioneel mannelijk of vrouwelijk of niet.
Toch vind ik, uit eigen ervaring, dat vrouwen toch vaak veel nieuwsgieriger zijn dan mannen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 20 september 2005, 15:54   #35
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Toch vind ik, uit eigen ervaring, dat vrouwen toch vaak veel nieuwsgieriger zijn dan mannen.
Die ervaring heb ik zelf niet.

Maar het hebben van "ervaringen" met bepaalde zaken is sowieso erg gevaarlijk. Dat gaat namelijk meestal als volgt. Je hebt een bepaald beeld van hoe iets zou moeten zijn (bijv: "Vrouwen zijn vaak nieuwsgierig"). Op het moment dat je dan een nieuwsgierige vrouw ziet, dan krijg je een bevestiging van je vermoeden. Je denkt: "Ja, zie je wel!". Maar wat gebeurt er nou als je een nieuwsgierige man ziet? Dan denk je waarschijnlijk niets. Er valt dan niets te bevestigen en dus vergeet je het ook weer. Op deze manier is het inderdaad zo dat je het vermoeden krijgt dat vrouwen nieuwsgieriger zijn.

Hetzelfde gaat bijvoorbeeld ook op voor homo's. Veel mensen denken: "Homo's gedragen zich nichterig". Op het moment dat ze een nichterige homo zien, wordt hun vermoeden bevestigd. Ze denken: "zie je nou wel, het klopt." Op het moment dat ze een niet-nichterige homo zien, gebeurt er wederom niets. Ten eerste al omdat dan niet meer op uiterlijke kenmerken te baseren is dat iemand homo is

Denk ook eens na over het volgende dialoogje:
A: "Ik zie het altijd meteen als iemand een pruik draagt!"
B: "Behalve dan bij de mensen bij wie je het niet ziet."
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 20 september 2005, 16:11   #36
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Die ervaring heb ik zelf niet.

Maar het hebben van "ervaringen" met bepaalde zaken is sowieso erg gevaarlijk. Dat gaat namelijk meestal als volgt. Je hebt een bepaald beeld van hoe iets zou moeten zijn (bijv: "Vrouwen zijn vaak nieuwsgierig"). Op het moment dat je dan een nieuwsgierige vrouw ziet, dan krijg je een bevestiging van je vermoeden. Je denkt: "Ja, zie je wel!". Maar wat gebeurt er nou als je een nieuwsgierige man ziet? Dan denk je waarschijnlijk niets. Er valt dan niets te bevestigen en dus vergeet je het ook weer. Op deze manier is het inderdaad zo dat je het vermoeden krijgt dat vrouwen nieuwsgieriger zijn.

De self fulfilling prophecy.... Waarbij je ook nog eens rekening moet houden met de kring waarin je verkeert. Als ik een nieuwsgierige man tegenkom, valt me dat juist meer op dan wanneer ik een nieuwsgierige vrouw tegenkom. Je kunt dus ook spreken van een bevooroordeeldheid de andere kant uit.

Hetzelfde gaat bijvoorbeeld ook op voor homo's. Veel mensen denken: "Homo's gedragen zich nichterig". Op het moment dat ze een nichterige homo zien, wordt hun vermoeden bevestigd. Ze denken: "zie je nou wel, het klopt." Op het moment dat ze een niet-nichterige homo zien, gebeurt er wederom niets. Ten eerste al omdat dan niet meer op uiterlijke kenmerken te baseren is dat iemand homo is

Daarin heb je vermoedelijk gelijk, maar het is natuurlijk flauwekul. Ik weet nog dat ik jaren geleden eens stevig gearmd met een vriendin uit een gay café kwam, en een paar heren ons vroegen wie nou het "mannetje" of het "vrouwtje" van ons was, om gelijk daarna te verklaren dat mijn vriendin, sportief gekleed, het "mannetje" wel zou zijn. Ik heb ze maar eens heel serieus op het feit gewezen dat ik, gekleed in minirok, nylons en op hoge hakken, dat was. Veel mensen staan snel met een oordeel klaar op basis van uiterlijke kenmerken. Of je je daar wat van aan moet trekken is een tweede. Mij interesseert het eigenlijk niet zo, ik lag werkelijk in een deuk.

Of het in alle groepen zo werkt, weet ik ook niet. Mijn man is groot en fors, en scheert zich, vanwege zijn wel zeer ver gevorderde AGA, helemaal kaal. Niet iemand die door de gemiddelde Nederlander als "typische homo" gezien wordt. Hij wordt wel regelmatig door mannen die van mannen houden benaderd.
De meeste mensen vallen overigens van hun stoel als ze ontdekken dat hij gek is op tekenfilms als "De kleine zeemeermin" e.d., heel goed kan koken, de was doet en strijkt, en heel erg lief is.

Mensen benaderen en beoordelen anderen vaak op basis van een set "waarden" die voortkomen uit "gangbare"ideeën. Je kunt dat heel vervelend vinden, je kunt het ook laten voor wat het is, en er bij nader contact daar pas verder op in gaan. Ik voel me niet geroepen iedereen die zo reageert daar onmiddellijk op aan te spreken, dat kan ook niet direct in elke situatie.

Denk ook eens na over het volgende dialoogje:
A: "Ik zie het altijd meteen als iemand een pruik draagt!"
B: "Behalve dan bij de mensen bij wie je het niet ziet."
Ik begrijp wat je bedoelt. Ook dat is gebaseerd op "oude" ideeën over hoe een pruik er uitziet en wie hem wel zal dragen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 20 september 2005, 16:19   #37
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Jezus je hebt wel echt een ideale vent opgedoken zeg! Hij lijkt een beetje op de mijne als ik het zo lees Alleen is die van mij (nog) niet kaal

Maar wat grappig wat je zegt over die vraag die jij en je vriendin kregen over mannetje/vrouwtje. Ik ben wel eens geïnterviewd voor het een of het ander, en toen kwam mijn homoseksualiteit ook aan de orde. Toen vroeg dat mens van het interview ook serieus aan mij: "oh en wie is nou het vrouwtje in jullie relatie"?

Werkelijk! Ik heb die taart natuurlijk een afstraffing van hier tot Tokio gegeven. Ik vind dat serieus een van de ergste vragen die je kan stellen. Ten eerste wordt daarbij de homoseksuele relatie eigenlijk niet serieus genomen; het is blijkbaar alleen te "snappen" als de relatie in de traditionele man/vrouw-hokjes te stoppen valt. Maar ten tweede vind ik het ook een belediging voor de vrouw. Want eigenlijk wordt met de vraag "Wie is nou het vrouwtje" bedoeld: wie huilt er het snelst, wie kookt er het vaakst, wie is het netst, wie is het verzorgendst, etc. Vrouwelijkheid wordt dan met zulke lullige eigenschappen vergeleken: koken, huilen, opruimen etc. De vrouwen die ik ken zijn echt tot veel meer in staat dan dat.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 20 september 2005, 16:32   #38
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Waarom ga je er van uit dat ik hier wat mee wil bereiken? Jij plaatst een onschuldige opmerkingen in de categorie "dweperig".

Overigens kom ik nooit op sites als CU2 e.d.

Je noemt zelf het woord nieuwsgierig? Waar kun je dan nieuwsgierig naar zijn? Zijn uiterlijk? Je hebt zijn foto al gezien, dus dat zal het niet zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Ik denk dat dat vooral jou steekt, Haarmannetje, en dat de problemen die je hier schetst vooral jouw eigen problemen zijn, die niet per definitie gelden voor alle bezoekers van Haarweb.

En wat zou mij dan steken volgens jou? Dat ik niet het onderwerp van de aanbidding ben? Denk je dat ik daar naar op zoek ben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Er wordt hier, over mannen over vrouwen, bij het plaatsen van foto's, regelmatig een uitspraak gedaan. Leuke foto, je haar ziet er nog best goed uit, je bent een leuke verschijning, e.d., maar dat is niet de insteek van het hele fototopic.
Ik denk dat ik vergeleken met sommige dames hier misschien ook nog wel een "bos haar" zou lijken te hebben. Moet ik daarom afzien van het plaatsen?

Kom op, dit is wel iets verder gegaan dan: "goh, je haar ziet er nog goed uit, maak je geen zorgen." Bij Ganescha gebeurde het van de andere zijde (de mannen) precies zo. Ik vind niet dat zoiets kan op een forum zoals deze, wetende dat er ook mensen hier zijn geweest en komen, die zichzelf van kant wilden maken vanwege hun onzekerheid als gevolg van hun haaruitval.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Overigens ga ik er van uit dat de webmaster c.q. moderator mij wel vertelt of één van mijn postings uiterst ongepast zou zijn. Ik kan dat in alle oprechtheid niet vinden.

Ah, dus zolang je geen waarschuwing krijgt vind je het allemaal wel prima? Ik neem aan dat je in het echt ook rekening houdt met je medeburger, ook al wordt je niet door de politie gewaarschuwd?
Haarmannetje is offline  
Oud 20 september 2005, 16:33   #39
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Ik vind het overigens wel een hele snelle conclusie jouwerzijds: je vertelt dat iemand niet te versmaden is, en DUS moet je wel uit zijn op meer...
Nee, het is de combinatie: "niet te versmaden" en "ik ben nieuwsgierig" .
Haarmannetje is offline  
Oud 20 september 2005, 16:45   #40
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Jezus je hebt wel echt een ideale vent opgedoken zeg! Hij lijkt een beetje op de mijne als ik het zo lees Alleen is die van mij (nog) niet kaal

Ja, hij is echt leuk! Ik ben ook heel, heel blij met hem. We zijn 13 jaar samen, maar het blijft zo. Het is een verrukking een partner te hebben die veel verschillende aspecten heeft, en die ook gewoon laat zien, in welke situatie ook, tegenover wie dan ook. Als ik iets in hem meer bewonder dan zijn andere eigenschappen zijn het zijn volstrekte openheid en oprechtheid, in alle situaties.
Hij heeft geen enkele frustratie over wat dan ook. Het interesseert hem ook werkelijk niets wat iemand anders van hem vindt, hij gaat zijn eigen weg.
Dat zijn dingen die iemand voor mij aantrekkelijk maken. Zoals al gebleken uit deze discussie kan ik iemand "niet te versmaden" vinden, maar dat heeft voor mij op zich geen aantrekkingskracht. Die ontstaat als je iemand echt leert kennen.

Maar wat grappig wat je zegt over die vraag die jij en je vriendin kregen over mannetje/vrouwtje. Ik ben wel eens geïnterviewd voor het een of het ander, en toen kwam mijn homoseksualiteit ook aan de orde. Toen vroeg dat mens van het interview ook serieus aan mij: "oh en wie is nou het vrouwtje in jullie relatie"?

Werkelijk! Ik heb die taart natuurlijk een afstraffing van hier tot Tokio gegeven. Ik vind dat serieus een van de ergste vragen die je kan stellen. Ten eerste wordt daarbij de homoseksuele relatie eigenlijk niet serieus genomen; het is blijkbaar alleen te "snappen" als de relatie in de traditionele man/vrouw-hokjes te stoppen valt. Maar ten tweede vind ik het ook een belediging voor de vrouw. Want eigenlijk wordt met de vraag "Wie is nou het vrouwtje" bedoeld: wie huilt er het snelst, wie kookt er het vaakst, wie is het netst, wie is het verzorgendst, etc. Vrouwelijkheid wordt dan met zulke lullige eigenschappen vergeleken: koken, huilen, opruimen etc. De vrouwen die ik ken zijn echt tot veel meer in staat dan dat.
Dat is echt, echt erg.
Dat mij dat door een dronken lorren wordt gevraagd klopt ook niet, maar door een journaliste...
Het heeft zoals je zegt te maken met de ingebakken behoefte alles in een vakje te stoppen omdat het anders voor sommigen niet te begrijpen is. De enorme beperking die je anderen en jezelf zo oplegt...

Ik vind trouwens dat hele "homo" en "lesbo" geneuzel vreselijk. Je hebt mannen die van vrouwen houden, je hebt mannen die van mannen houden, en mannen die van vrouwen en mannen houden. En vrouwen die, etc. etc.
En met "houden van" bedoel ik in dit opzicht even het lichamelijke aspect.
Liefde is zo veel omvattend, kan zoveel vormen hebben.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 20 september 2005, 16:54   #41
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Je noemt zelf het woord nieuwsgierig? Waar kun je dan nieuwsgierig naar zijn? Zijn uiterlijk? Je hebt zijn foto al gezien, dus dat zal het niet zijn.

Ik ben op zich nieuwsgierig naar de mensen op dit forum. Ik lees hier graag, zowel over haarzaken als over andere dingen. En ik kijk graag foto's. That's it.

[/color]
En wat zou mij dan steken volgens jou? Dat ik niet het onderwerp van de aanbidding ben? Denk je dat ik daar naar op zoek ben?

Dat zou ik niet weten, ik heb niet de behoefte voor anderen in te vullen wat ze wel of niet zouden willen. Maar ik vind dat je, op een andere manier dan de meeste mensen, op uiterlijke zaken gefixeerd bent. Je ontsteekt snel in tirades tegen de maatschappij, medewebbers en mensen die het wagen er over te spreken op een manier die jij niet vindt kloppen. Ik kan je mening daarin grotendeels delen, maar de manier waarop je post over dat soort dingen leidt af van de essentie.

[/color]
Kom op, dit is wel iets verder gegaan dan: "goh, je haar ziet er nog goed uit, maak je geen zorgen." Bij Ganescha gebeurde het van de andere zijde (de mannen) precies zo. Ik vind niet dat zoiets kan op een forum zoals deze, wetende dat er ook mensen hier zijn geweest en komen, die zichzelf van kant wilden maken vanwege hun onzekerheid als gevolg van hun haaruitval.

Dat is jouw mening, Haarmannetje. Daarin zijn we het niet eens. Of iemand een einde aan zijn of haar leven wil maken heeft niets met haar te maken, maar met andere zaken. Denk je werkelijk dat iemand tot die stap zou komen omdat er foto van Pizzacat met een volle bos haar op staat? Of van een aantrekkelijke Ganescha?

[/color]

Ah, dus zolang je geen waarschuwing krijgt vind je het allemaal wel prima? Ik neem aan dat je in het echt ook rekening houdt met je medeburger, ook al wordt je niet door de politie gewaarschuwd?
[/color]
Je verdraait dingen. Ik heb gezegd dat ik zelf in alle oprechtheid vind dat het geen ongepaste posting was. Daar blijf ik bij.
Je kent me overigens nu een instelling toe die erg negatief is. Ik streef er altijd naar mensen niet te schaden.
Dat jij het een ongepaste posting vindt is jouw mening. In geval van werkelijke ongepastheid ga ik er, zoals gezegd, vanuit dat de webmaster c.q. moderator ingrijpt. Die beschouw ik dan als iemand die de "echte mening" mag hebben .
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 20 september 2005 om 16:59
Georgie is offline  
Oud 20 september 2005, 17:03   #42
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Je verdraait dingen. Ik heb gezegd dat ik zelf in alle oprechtheid vind dat het geen ongepaste posting was. Daar blijf ik bij.
Je kent me overigens nu een instelling toe die erg negatief is. Ik streef er altijd naar mensen niet te schaden.
Dat jij het een ongepaste posting vindt is jouw mening. In geval van werkelijke ongepastheid ga ik er, zoals gezegd, vanuit dat de webmaster c.q. moderator ingrijpt. Die beschouw ik dan als iemand die de "echte mening" mag hebben .
Dat vind ik toch een beetje belachelijk om eerlijk te zijn. Dus zolang de 'wet' het toelaat, vind je het prima om je uit te laten op een manier die voor anderen negatief kan zijn?
Haarmannetje is offline  
Oud 20 september 2005, 17:21   #43
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dat vind ik toch een beetje belachelijk om eerlijk te zijn. Dus zolang de 'wet' het toelaat, vind je het prima om je uit te laten op een manier die voor anderen negatief kan zijn?
Dat zeg ik dus helemaal niet. Ik vind het niet prima om anderen te kwetsen als de 'wet' dat toelaat. Ik vind dat mijn posting niet ongepast en niet kwetsend was. Jij vindt dat wel. Zoals gezegd verschillen we daarin van mening. In geval van een geschil beslist de webmaster c.q. moderator als onpartijdige partij.

Ik kan in alle oprechtheid zeggen dat het nooit mijn streven is anderen te kwetsen of te beschadigen. Ik heb echter geen invloed op het feit of anderen zich gekwetst of beschadigd VOELEN. Je kunt je door alles gekwetst voelen: reclames voor shampoo, cosmetica, noem maar op. In hoeverre je je daardoor gekwetst voelt, hangt van jezelf af. Je kunt dus ook nooit vantevoren inschatten wie, en in welke mate, zich gekwetst gaat voelen.

Het zou iets anders zijn, als ik hier op Haarweb iets had gepost als: "Pizzacat is niet te versmaden. Het feit dat hij nog veel haar heeft, maakt hem leuker dan iemand met weinig haar". (Voor de goede orde: dit is slechts hypothetisch. Anders wordt het zo vermoeiend).

Als iemand uit de zin: "Pizzacat is niet te versmaden" de conclusie trekt dat

- ik DUS wel iets met Pizzacat zou willen
- ik DUS Pizzacat leuker vind dan iemand met weinig haar

etc. etc.
dan heb ik daar geen invloed op, en zijn die gedachten helemaal van die ander.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 20 september 2005, 17:28   #44
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Oke, daar heb je wel een goed punt Georgie . Ik heb misschien wat te overdreven gereageerd. Sorry daarvoor.
Haarmannetje is offline  
Oud 20 september 2005, 18:03   #45
Papillon
HaarWeb lid
 
Papillon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2005
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Daar laat ik me inderdaad zeker niet door leiden.
Ik doe mijn hele leven al zoveel mogelijk waar ik zin in heb, traditioneel mannelijk of vrouwelijk of niet.
Toch vind ik, uit eigen ervaring, dat vrouwen toch vaak veel nieuwsgieriger zijn dan mannen.
Georgie, heb je wel gelijk in. We zijn opmerkzamer. Geen man zou opmerken dat ik naar de kapper ben geweest of nieuwe schoenen aan heb.
Trouwens, over die stereotypen. Ik vind mannen niet aantrekkelijk, en waarom?
Gewoon, omdat ik er niet op val.
Groetjes, An
Papillon is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2005 : HaarWeb bestaat 4 jaar! Webmaster Mededelingen 8 3 juni 2005 17:21
Status update HaarWeb (v3.0.0): NIEUW HaarWeb Forum is in de lucht! Webmaster Mededelingen 7 19 april 2004 21:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.