Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % van de kalende mannen (20-30) jaar zou fin gebruiken. Schat in:
50-40% 3 7,89%
40-30% 2 5,26%
30-20% 2 5,26%
20-10% 13 34,21%
10-0% 18 47,37%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 januari 2005, 15:56   #1
foobar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2004
Berichten: 76
hoeveel % gebruikt fina/duta van de kalende mannen (20-30jr)?

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

gisteren was ik uitgegaan en het viel me op dat extreem veel mannen kalend waren. Chicks maakt het echt niet uit viel me op.

Veel jongens die kalend zijn hebben inhammen en redelijk dun maar geen stralend natuurlijkhaar. Net als ik door de fina. Ook zie ik in mijn omgeving mannen die kalend waren zijn op foto's en die nu zegmaar een opgetrokken haarlijn hebben maar verder weer redelijk normaal haar hebben.
Ik denk dat echt heel veel mannen fina (of miss. ook duta) gebruiken.

Graag jullie input.

Laatst gewijzigd door foobar; 1 januari 2005 om 16:08
foobar is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 18:10   #2
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
hee iedereen ook een goed en gezond nieuwjaar

het valt mij ook op dat steeds meer mannen kalend zijn het lijkt wel alsof het een trend is!! en wij zijn de voorlopers ervan
high is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 18:15   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.253
Geslacht:
Ik denk niet dat je een representatief beeld krijgt.
Iemand die haarweb bezoekt zal eerder fina/duta gebruiken dan iemand die dat niet doet.
Edit; Ik heb gepost zonder goed te kijken. Ik zie nu dat er in de poll staat
"zou".

Laatst gewijzigd door Henk; 1 januari 2005 om 18:17
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 18:37   #4
foobar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2004
Berichten: 76
high, ja man die trend is er idd. maar waarschijnlijk is het meer het effect omdat je nu zelf kalend bent je erop let. Net als je een nieuwe auto hebt opeen iedereen een nieuwe auto heeft... maargoed, we zijn idd niet de enige.

Misschien zullen er in de toekomst ook manmodellen in de mode ed. kaal zijn. Nu zijn dit altijd gasten met veel haar. Behalve Agassi ofzow, maar die is bekend geworden dankzij sport.

Laatst gewijzigd door foobar; 1 januari 2005 om 18:45
foobar is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 18:49   #5
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Ik denk dat de meerderheid van de kalende mannen niet eens weet wat fina, duta en minox is. Waarschijnlijk zitten zij er zelf ook niet mee, kaal of niet kaal, het maakt voor sommige mannen niets uit (dan is het probleem voor hun al snel opgelost: volledige acceptatie).

Wat je ook helaas veel ziet en hoort, is dat het gebruik van die middelen veel mannen afschrikt ivm de (mogelijke) bijwerkingen. Soms worden de mogelijke bijwerkingen van die medicijnen teveel naar de voorgrond gehaald door (ex) gebruikers en zelfs huisartsen en wordt de gunstige werking van die medicijn vaak op de achtergrond gehouden door dus die angst voor bijwerkingen.

Die kleine percentage van de kalenden die op de hoogte zijn (wij dus) van die middelen, zijn ook niet allemaal gebruikers van die medicijnen (zij zouden zelf dan wat meer onderzoek moeten doen).

Laatst gewijzigd door DHTkiller; 1 januari 2005 om 18:52
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 18:52   #6
foobar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2004
Berichten: 76
ja DHTkiller, mee eens. Daarom ben ik zo geinteresseerd in het percentage.
foobar is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2005, 19:04   #7
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Dankzij het internet zijn ook veel dingen binnen handbereik, kennis, info en ervaringen van andere mensen op forums als dit waar absoluut geen commerciele belangen zijn. Wij worden niet beetgenomen door homeshopping-reclames en Tell Sell onzin, daar zijn wij met z'n allen veel te bijdehand voor .

Mensen moeten zelf meer onderzoek doen, middelen als minox en fina bestaan al vele jaren. Nu in deze internet-tijdperk moet dat toch veel sneller gaan, de meerderheid zou dan normaal gesproken op de hoogte moeten zijn?

Laatst gewijzigd door DHTkiller; 1 januari 2005 om 19:09
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem weinig kalende mannen in Florida Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 11 16 juli 2004 11:05
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 18:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.