Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2018, 16:31   #1
Jeff.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Smile Mijn eerste behandeling bij Hairworld Istanbul na drie behandelingen elders..

Beste haarloze en/of haarverliezende medemensen ,

Haar verliezen is uiteraard nooit fijn, zeker niet als je ook nog weet dat het mogelijk blijvend is. In mijn familie is een regenbestendig kapsel (een kaal hoofd) niet ongewoon, toch vond ik 17jaar erg vroeg om mij daar al bij neer te leggen.

Ik ben toen begonnen met Minoxidil en Finasteride. Geen succes en zeker niet op die leeftijd. Maar je bent jong en als je haar maar goed zit, right?

Vervolgens overgegaan op een haartransplantie bij Transhair wat eindige in een aflevering van Spartacus. Een flink waterhoofd, bloederig einde en zeer weinig grafts die het hebben gered.
Ze waren het eens dat het resultaat wat te wensen over liet.. (een deel) van het geld terug was geen optie. Nogmaals dit bloedbad aangaan was de enige optie die zij mij konden bieden. Thanks but no thanks

Vervolgens heb ik mijn strijd voor een gevuld grasmatje voortgezet bij het Hair Science Intitute Dit was een fijne ervaring, zowel de eerste als de tweede keer. Goede artsen en verplegers en voelde mij erg op m'n gemak.
Echter is het ontzettend duur en maak ik mij nogsteeds zorgen of de vliegtuigen doorvliegen naar Rotterdam airport of op mijn voorhoofd zullen landen vanwege de kale vliegstrook op mijn hersenpannetje .

Jullie begrijpen dat ik inmiddels een Rangerover had kunnen rijden in plaats van een Ford -K.. but the saga continues..

Ik heb micro hair pigmentation laten uitvoeren bij Beautycare NL. Super vriendelijk, heel tevreden over de behandelingen op maat. De kleur vind ik soms wat blauw uitvallen in het licht, niemand wil als een smurf door het leven toch? Dus daarover zijn we nog in overleg. Het kunstwerk op mijn hoofd is echter nog niet af

Door wat gesprekken met mensen uit het verleden en het internet kwam ik op Hairworld Istanbul. Ik kon daar terecht met al mijn vragen en heb daar inmiddels een CTS-behandeling ondergaan en mijn haartransplantatie staat gepland voor 28-07-2018. 2000-3000 grafts om het geheel mooi af te maken.. super spannend.. ik zal mijn ervaringen hier delen! Ciao
Jeff. is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2018, 17:07   #2
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Smile

Suc6 as zaterdag, ik ben benieuwd naar het verloopt. Komt wel goed, ik ben ook 2 keer behandeld!!
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2018, 11:48   #3
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Succes! Heb je ook nog situatie van voor de behandeling(en)?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2018, 16:31   #4
malone2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Succes!
malone2 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2018, 14:28   #5
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 84
Geslacht:
Veel succes toegewenst en complimenten voor de zelfspot
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2018, 20:19   #6
Hillebrandd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2018
Berichten: 16
Geslacht:
Mooi verhaal. Succces.
Hillebrandd is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.