Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 8 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 november 2001, 21:38   #1
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Thumbs up Dutasteride : Bijwerkingen of toch maar kaal worden??

DUTASTERIDE :

http://www.regrowth.com/hair_loss_tr...ide_avolve.cfm

Gezien het feit dat :


""dht=haaruival"" en ""Dutasteride= Master dht killer"" .....kun je al gauw concluderen dat kaalheid .........tot het verleden zal behoren. Jammer genoeg zal duta ook het een en ander aan bijwerkingen hebben....mensen waar gaan we voor.............terug " bos" haar of........"glimmend" door het leven .....nou mijn keuze staat zekers vast

Laatst gewijzigd door Rocco; 14 mei 2002 om 02:08
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2001, 22:02   #2
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Hangt ervan af he...

Wat zijn dan de bijwerkingen?


Ik moet zeggen dat ik het idee alleen al, dat er steeds betere middelen tegen kaalheid uitkomen, erg geruststellend. Dat sowieso
  Met citaat reageren
Oud 16 november 2001, 20:07   #3
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Jay....


duta wordt uitgebracht in 0.5 mg capsules( meest aannemelijk). Alleen is het wel zo dat 0.5 mg vrijwel al het dht in je bloed remt, en maar +- 54 % in je hoofdhuid. Ik hoor vaak dat mensen 2.5 mg willen gaan gebruiken , je remt dan +- 84% in je hoofdhuid.Naar mijn mening zullen de bijwerkingen niet veel schelen tussen 0.5 en 2.5 mg. Alleen is het een kostbare onderneming als je per dag 5 capsules wilt slikken.......( immers in die phase 2 trials namen ze ook 2.5 mg en .....zie die resultaten ...die waren cooolll ).....of zou 0.5 mg al voldoende zijn.........en heeft het alleen meer TIJD nodig om dht tot 84% te remmen in je hoofdhuid............wat denken julie.........
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2001, 22:17   #4
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Al het DHT in je bloed, en maar 54% in je hoofdhuid.... ?

Stroomt er door je hoofdhuid soms wat anders dan bloed dan?

Seriously... kun je dat verklaren ?
  Met citaat reageren
Oud 16 november 2001, 22:28   #5
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Ja .........ik vind dat ook raar....maar er schijnt toch om de een of andere manier....5 ar type 1 in je hoofdhuid te zitten....die niet wordt geblocked.....misschien dat je huid zelf 5 ar aanmaakt......ik vroeg me dezelfde vraag als jij ook af .........maar jammer genoeg schijnt het wel zo te zijn........maar je moet je wel voorstellen dat 54 % al een hele grote hoeveelheid is .......gezien dat fina nauwelijks wat blocked ( in hoofdhuid) ...dan is zeker 84% met 2.5 mg .........duta...al een extreem prestatie -->>> je zit dan '" exact" op het zelfde niveau als iemand die nooit haaruitval heeft ( of zal krijgen )
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2001, 13:08   #6
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Rocco,

Van Boersma hoor ik dat dutasteride toch niet zulke geweldige resultaten zal hebben bovenop ProHair.

Ook nagevraagd: Met ProHair zakt je DHT-niveau met meer dan 2/3 (ofwel: meer dan 66%).

Alleen vergeten te vragen of je daarmee op het DHT-niveau zit van iemand die niet kalend is......

Hoe zit dat volgens jou Rocco?
  Met citaat reageren
Oud 21 november 2001, 13:47   #7
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hii.......


Het is maar dat hij het zelf zegt........Natuurlijk hoor je boersma niet zeggen dat Duta beter zal zijn.......want dan raakt hij al zijn Prohair klanten kwijt ( minder centjes binnen).Duta zal ongetwijfeld beter zijn dan Prohair...want anders was iedereen over de hele wereld aan de Prohair ( maar Prohair hoor ik hier voor het eerst).



Prohair blocked 2/3 deel van dht............maar waar in je bloed ........of dht type 1 in je hoofdhuid??


Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in dermatalogen........In mijn begin was ik voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Was bij een top dermatoloog.........vroeg aan hem.....kan ik iets aan mijn kaalheid doen??........hij zij nee.....er bestaat NIETS tegen kaalheid.......ik zei en hoe zit het dan met Finasteride.......hij zij......dat helpt niet.........zijn maar verkoop praatjes.......je moet je kaalheid gewoon accepteren....Nu 2 jaar later en met Finasteride......heb ik echt de zin om die hufter op te zoeken en voor zijn kop te schieten.......want hij zal bij elke arme kalende patient zeggen dat er niets is tegen kaalheid_terwijl er wel iets tegen te doen is------>>> FUCK DERMATOLOGEN EN LANG LEVE WETENSCHAPPERS!!!
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2001, 18:30   #8
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
Het is maar dat hij het zelf zegt........Natuurlijk hoor je boersma niet zeggen dat Duta beter zal zijn.......want dan raakt hij al zijn Prohair klanten kwijt ( minder centjes binnen).
Dat lijkt me niet logisch. Als hij zou vinden dat het beter was, zorgde hij er gewoon voor dat hij dutasteride bestelde, en kon ie de prijs van z'n medicijn omhoog gooien -> meer centjes.

Citaat:
Duta zal ongetwijfeld beter zijn dan Prohair...want anders was iedereen over de hele wereld aan de Prohair ( maar Prohair hoor ik hier voor het eerst).
Ongelooflijk inderdaad he.......

Er is gewoon een medicijn met zowel 5AR-1 als 5AR-2 remmers, en zowat niemand weet ervan af. Waarschijnlijk omdat de telefoons sowieso al roodgloeiend staan. Daar komt nog bij dat je alleen bij Boersma hierover terecht kan op maandag van 16:00-21:00.

Anyway, ik voel me in elk geval flex.... want ik heb het kick-ass medicijn


Maar volgens mij is het dus niet zo dat het altijd zo is dat goede oplossingen voor problemen standaard veel bekendheid genieten hoor. De wereld zit ironisch in elkaar.

Citaat:

Prohair blocked 2/3 deel van dht............maar waar in je bloed ........of dht type 1 in je hoofdhuid??
Meer dan 2/3.

Het lijkt me overigens van je totale DHT-niveau.

Citaat:
Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in dermatalogen........In mijn begin was ik voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Was bij een top dermatoloog.........vroeg aan hem.....kan ik iets aan mijn kaalheid doen??........hij zij nee.....er bestaat NIETS tegen kaalheid.......ik zei en hoe zit het dan met Finasteride.......hij zij......dat helpt niet.........zijn maar verkoop praatjes.......je moet je kaalheid gewoon accepteren....Nu 2 jaar later en met Finasteride......heb ik echt de zin om die hufter op te zoeken en voor zijn kop te schieten.......want hij zal bij elke arme kalende patient zeggen dat er niets is tegen kaalheid_terwijl er wel iets tegen te doen is------>>> FUCK DERMATOLOGEN EN LANG LEVE WETENSCHAPPERS!!!
Ik snap je boosheid. Ikzelf ben ook niet kapot van hoe ik behandeld ben door dokters en artsen (daarom ben ik blij dat ik eindelijk een goede en oprechte ben tegengekomen). Maar wist je dat sommige lui wetenschappers haten omdat ze niet opschieten met hun te gek gave uitvindsels? (zie de Amerikanen op hairsite over Gho en zijn HM-techniek praten.... 't is niet gezond meer) Het is maar net in wat voor situatie je verkeert....

Zo hebben ze in Haarlem ook tegen mij gezegd dat ik maar niet aan de medicijnen moest beginnen omdat dat allerlei naar gedoe met je hormoon-systeem oplevert, wat weer veel bijwerkingen kan hebben en zo.

Een jaar later, nu ik meer weet, besef ik ook donders goed dat ze het alleen maar deden om hun HT-inkomsten veilig te stellen.

Just imagine... ik had al een jaar en een paar maanden aan ProHair kunnen zitten.

Maar ja........... het ziet er naar uit dat het alsnog goed komt met ons. HM is ook onderweg moet je weten
  Met citaat reageren
Oud 23 november 2001, 23:16   #9
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
yooo Jay....


He ik ben echt blij dat je zoveel vertrouwen hebt in Prohair, immers vrtrouwen is het halve werk. Ik ben ook blij dat het je goed doet.......qua haar kwaliteit.....immers ik gun je ( en iedereen al het haar van de wereld) alles.....Maar toch zou ik me...als ik jou was meer richten op duta....Wat je nu gebruikt is gewoon fina...met wat ingredientem om je hoofdhuid stabiel te houden. prohair blocked meer dan 2/3 van je dhat...zeg je........maar dat doet fina ook ......kan zelf oplopen tot 80 % in je bloed en 38 % in je hoofdhuid....maar als prohair je zo goed doet.....dan zie ik geen rede voor je om aan duta te denken......Maar misschien is duta helemaal niet wat we ervan denken........je weet het pas na gebruik zelf. Maar gezien fina bij mij ( ons) al redelijk goed werkt...........dan kan duta alleen maar beter werken ( misschien zelf wel alles oplossen ) als ik de wetenschappers........in die prive medische sites ( waar je een lidmaatschap van moet hebben ) hoor.........dan schijnt duta een super medicijn te zijn.........tja........het is net een kwestie van vetrouwen hebben...........ik heb die vertrouwen wel in duta...net zoals ik in het begin vertrouwen had in fina......en het deed me zeer ten goede
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2001, 15:42   #10
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
prohair blocked meer dan 2/3 van je dhat...zeg je........maar dat doet fina ook ......kan zelf oplopen tot 80 % in je bloed en 38 % in je hoofdhuid....
Nou kijk..... wat er bij mij geblokt wordt is natuurlijk gewoon hetgeen wat fina blokt plus nog eens een kleinere hoeveelheid die wordt geblokt door type 1 inhibitors.

Aangezien fina erom bekend staat zo'n 60%-70% te blokken, zegt Boersma natuurlijk dat ProHair meer blokt dan deze 2/3.

ProHair is dus wel superieur ten opzichte van fina alleen. Fina is immers slechts 1 onderdeel hiervan.

Citaat:
maar als prohair je zo goed doet.....dan zie ik geen rede voor je
om aan duta te denken......
De bijwerkingen.....

Ik heb een gevoelig lichaam. Ik moet uitkijken met wat ik tot me neem.

Citaat:
Maar misschien is duta helemaal niet wat we ervan denken........je weet het pas na gebruik zelf.
Ik hou de fora goed in de gaten om te horen over de werking ervan.

Citaat:
Maar gezien fina bij mij ( ons) al redelijk goed werkt...........dan kan duta alleen maar beter werken ( misschien zelf wel alles oplossen )
De ultieme oplossing ligt naar mijn idee in het in staat zijn tot het repareren van een verloren bos haar.

Je kan immers je haar ook kwijtraken in een ongeluk (zoals brand) of iets dergelijks.

Citaat:
als ik de wetenschappers........in die prive medische sites ( waar je een lidmaatschap van moet hebben ) hoor.........dan schijnt duta een super medicijn te zijn.........tja........het is net een kwestie van vetrouwen hebben...........ik heb die vertrouwen wel in duta...net zoals ik in het begin vertrouwen had in fina......en het deed me zeer ten goede
Of je nu gelooft in een medicijn of niet maakt niet uit hoor. Het doet z'n chemische karweitjes toch wel als je het inneemt.

Maar vertrouwen hebben kan in elk geval geen kwaad. Daar heb je gelijk in.
  Met citaat reageren
Oud 1 december 2001, 13:45   #11
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
yoooo.....Jay


Ik lees net dat Duta goed is gekeurd door de FDA yoooo...he het is dus nu verkrijg baar ( als glaxo smith kline al zijn duta voorraad op peil heeft). Coooolllll.....ik ga ff uitzoeken hoe we aan Duta kunnen komen.....



O ja goed gekeurd op 20-11-2001 door FDA
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2001, 17:08   #12
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
shit ...........helaas het is nog niet verkrijgbaar.....


definitief verkrijgbaar ........eind februari begin maart 2001


helaas pindakaas.........


Maar beter laat dan.........NOOIT
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2001, 16:23   #13
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Ik lees net .....


Duta schijnt beter te zijn dan castratie...bij castratie schijn je 70 % van je dht ofzo te remmen...en dit ALLEEN in je bloedbaan....


Duta remt vrijwel AL het dht in je bloedbaan ...en het remt ook al het LOKALE dht zoals in de scalp en bij je lever enzo........het zou me niet verbazen als duta uitstekend zou presteren vergeleken met de resultaten van castraten. Misschien dat het daarom wordt geprezen als een wonder middel......
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2001, 17:55   #14
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
He rocco, rock on

He rocco. k heb ook al het een en het ander gelezen over duta, en het ziet er allemaal rosekleurig uit, dus zodra het verkrijgbaar is zal het zeker een kans geven?????
Maar ik moet ook zeggen dat ik fina ook al een uitstekend medicijn vind@!!!!!!!!!!!
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2001, 21:16   #15
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Cees....


Als duta geen " super " medicijn zou zijn he...waarom zouden dan al die wetenschappers er dan ,met vol lof over spreken....vraag ik mezelf af...kennelijk is het een GROTE verbetering op Fina....nou ik hoop het beste...kan bijna niet wachtennnnn
Rocco is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.