Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 maart 2018, 18:03   #1
DappereDodo1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2017
Berichten: 27
Geslacht:
symotomen verschil aga / te

Hallo allemaal
Ben sinds augustus gestopt met de diane 35 pil vanwege een gezwelletje op mn lever. Sindsdien valt mijn haar behoorlijk uit. het is echt al de helft minder.

Nu lees ik echt op heel veel sites dat stoppen met de diane AA of TE in de hand kan werken en als je nooit met de diane begonnen was dit dus niet aan de hand was geweest maar door het jaren slikken van de hormonen je lichaam dit gewoon gewend is geworden.

Lees echt honderden verhalen van vrouwen die dit dus hebben. Nu mag ik geen hormonen en andere medicijnen hebben vanwege mn lever. Kan het ook tijdelijk zijn zoals bij zwangerschap?

ben slecht in afwachten namelijk.

als t toch blijvend is wil ik er niet depressief van worden en een haarwerk gaan aan laten meten. basisverzekering vergoed tot 495 euro. heb je daar iets leuks voor?

wil echt zo snel mogelijk verder en er niet te lang bij stil staan heb al genoeg te voorduren gehad de afgelopen tijd. kan dit er eigenlijk niet bij hebben, maar ja als t blijvend is kan ik mij er beter bij neerleggen en er iets aan doen? Hoe weet je of dit blijvend is? aan de voorkant groeit nu ongeveer 1.5 cm aan nieuwe haren. het duurt erg lang voordat ik dit weer bij mn staart kan doen. of valt t weer na een tijdje uit zoals bij AA? werkelijk waar geen idee.
DappereDodo1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2018, 09:38   #2
DappereDodo1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2017
Berichten: 27
Geslacht:
niemand?
DappereDodo1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2018, 12:27   #3
Ruthie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2014
Berichten: 52
Geslacht:
wat rot dat je haar zo uitvalt.
Wij kunnen niet bepalen op basis van dit bericht op het TE, AGA of miscchien een combinatie van beiden is.
Ik verwacht wel dat er een genetische oorzaak is deels.
Je zou Minoxidil kunnen gaan gebruiken. Dit kan goed werken bij haaruitval. Meestal moet je het minimaal een half jaar gebruiken om te bepalen of het werkt.
Dat zou ik eerst doen. Ga er niet van uit dat je kaal zult worden en een haarwerk hoeft te dragen.
Veel sterkte!
Ruthie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2014 Stichting HaarWeb.